خانه » تلگرام » افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان با 14 روش واقعی

افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان با 14 روش واقعی

بالابردن اعضای کانال تلگرام

چگونه اعضای کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم، در این مقاله چند ۱۴ روش برای افزایش اعضای کانال تلگرام شما قرار دادیم که بتوانید رایگان عضو واقعی کانال خود را بالا ببرید، این روش ها به شما کمک میکند ظرفیت چنل را زیاد کنید و مخاطبان فعال بیشتری جمع کنید. در ادامه به این ترفندها اشاره خواهیم کرد.

به جرات میتوان گفت تلگرام پرطرفدارترین مسنجر در کشور است و حتما هم با قابلیت کانال تلگرام آشنا هستید و یا به عنوان ادمین یک کانال فعالیت میکنید. اگه ادمین یک کانال تلگرام باشید حتما میخواهید برای بالابردن اعضای کانال تلگرام راهی پیدا کنید در این بخش به شما نکاتی را میگوییم که بتوانید با این روش ها و به صورت رایگان ظرفیت کانال خود را بالا ببرید

هم اکنون ، هزاران کانال را در اینترنت مشاهده میکنید. امروزه همه برای تبلیغ مشاغل خود به تلگرام می روند. زیرا ، می توانید مستقیماً از طریق تلفن هوشمند با اعضای خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر ایران شرکت های بزرگ برای افزایش سرمایه گذاران از تلگرام استفاده می کنند و این برای آنها واقعا موثر است. برای افزایش اعضای گروه تلگرام بدون هزینه باید تلاش کنید تا به موفقیت برسید.

چرا افزایش اعضای کانال تلگرام مهم است؟

اگر شغلی دارید یا بازاریاب هستید ، می دانید مشتری بیشتر برابر با پول بیشتر است. اگر مشتری های ثابت بیشتری دارید ، پس پول بیشتری نیز خواهید داشت. با افزایش اعضای کانال تلگرامی مربوط به کسب و کار خود می توانید:

مشتری های ثابت خود را افزایش دهید.
فروش شرکت خود را افزایش دهید.
محصولات خود را تبلیغ کنید و بفروشید.
ترافیک را به وب سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید (بک لینک)
با تبلیغ کانال های دیگر و خیلی موارد دیگر درآمد کسب کنید.

اینها تنها چند دلیل برای داشتن تعداد بالا از اعضای تلگرام است. اما، امکانات بی شماری وجود دارد.

نحوه افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش و بالابردن اعضای کانال تلگرام کار راحتی نیست و با توجه به تعداد بالای چنل ها این کار سخت تر هم میشود و شما باید دائم در حال فعالیت باشید تا بتوانید ممبر جمع کنید. از مهمترین روش افزایش عضو چنل تلگرام تبلیغ در کانال های دیگر و یا تبلیغ در تعداد زیادی سوپر گروه هم میتواند کمک زیادی به شما کند ولی در نظر داشته باشید تبلیغات هزینه بالایی دارند و کار هرکسی نیست.

دیگر روش خوب جذب ممبر برای کانال تبادل گروهی و یا تبادل تکی هست که میتونین با کانال دیگه تبادل داشته باشید، ولی تبادل نیاز به اعضای یکسان دارد و شما باید حداقل مقداری ممبر داشته باشید تا دیگران با شما تبادل کنند.

1- یک نام کوتاه برای چنل خود انتخاب کنید

یک نام که بخاطر سپرده شود مهمترین کار است. اگر حساب کاربری تلگرام دارید که می خواهید کانال جدید را راه اندازی کنید ، همیشه یک نام کوتاه را انتخاب کنید که به راحتی از یاد نرود. همیشه در هنگام ذکر نام کانال جدید خود از 2 تا 3 کلمه استفاده کنید که حداکثر 12 حرف دارند. این تنها یک مثال است ، اما به یاد داشته باشید نام جذاب و کوتاه برای برندسازی بهتر است.

نام سایر کانالهای معروف را کپی نکنید. این کار بسیار بد است و شانس دیده شدن را بشدت کاهش میدهد. همیشه سعی کنید ذهن خود را باز کنید و به چیزی متفاوت و خلاقانه فکر کنید.البته بعدا می توانید نام یک کانال را تغییر دهید اما اینکار اصلا توصیه نمی شود. بنابراین ، وقت خود را بگذرانید و نامی بی نظیر را انتخاب کنید.

افزایش اعضای کانال تلگرام

2- آیدی مطابق با نام چنل انتخاب کنید

اگر در حال ایجاد یک کانال عمومی هستید ، باید یک نام کاربری به آن بدهید. با وارد کردن نام کاربری در تلگرام دیگران به راحتی میتوانند کانالتان را جستجو کنند. بنابراین ، سعی کنید یک نام کاربری را که مطابق با نام کانال شما است درج کنید. فرض کنید نام کانال شما “راهنمای Telegram” است ، سپس نام کاربری را “Telegramguide” بگذارید.
اگر عنوان و آیدی ناسازگار باشد ، باعث سردرگمی کاربران خواهد شد و یافتن کانال شما با تایپ در جستجوگر تلگرام سخت میشود. اگر نام کاربری نام کانال خود را انتخاب نکردید ، ابتدا یک نام کاربری کوتاه و متناسب با نام کسب و کار خود بزارید و بعداً نام کانال را مطابق با نام کاربری تغییر دهید، اگه که کانالتون مخاطب داره و جاهای دیگه تبلیغ شده از اینکار صرف نظر کنید.

افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان

3- توضیحات و تصویر کانال را حتما درست کنید

توصیف درست برای موضوع کانال شما ضروری است. وقتی اولین بار کاربر به کانال شما می آید ، توضیحات را می خواند. اگر آنها آن را جذاب بداند ،  به کانال شما می پیوندد. بنابراین ، برای جذب اعضای بیشتر همیشه اطلاعات صحیح را در توضیحات کانال قرار دهید. یکی از عوامل دیگر در انتخاب توضیحات درست شانس بیشتر در رتبه بندی گوگل است

همچنین باید یک تصویر جذاب را در کانال خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که کانال های تلگرام تصاویر به سبک دایره را نشان می دهند. بنابراین ، سعی کنید یک تصویر دایره ای منحصر به فرد ایجاد کنید.

4- موضوع مناسب را یکبار برای همیشه انتخاب کنید

اگر می خواهید دنبال کنندگان را در کانال تلگرام افزایش دهید ، برای شروع کار به موضوع مناسب و خاص نیاز دارید. قبل از ایجاد کانال خود ، باید کمی تحقیق کنید. چند کانال بزرگ را انتخاب کنید و مشاهده کنید که چه چیزی ارسال می کنند. هر روز به بازدیدهای پست نگاه کنید که به شما بسیار کمک می کند.

به عنوان مثال ، اگر به مثلا کانال جوک یا چیزهای خنده دار علاقه دارید ،  عضو چند کانال بیش از 5K شوید و نحوه کار آنها را خوب یاد بگیرید. در ابتدای روزها سعی در ارسال پست های مشابه مانند کانال های دنبال شده کنید و بعد از چند روز مطالب اختصاصی قرار دهید.

سعی کنید کانال های غیرمجاز را توسعه ندهید زیرا در آینده با مسدود شدن آن تمام زحمات شما هدر میرود.

پست گذاشتن در کانال

5- از تصاویر و ویدیو در پستهای خود استفاده کنید

بررسی نتایج نشان میدهد ، پست های تصویری عملکرد بهتری نسبت به متن های ارسال شده دارند. اگر با پست متنی خود تصویری یا ویدئویی ارسال کنید ، هم شانس دیده شدن و هم اشتراک گذاری را افزایش میدهید.

فراموش نکنید که از تصاویری که آیدی اینستاگرام یا کانالشون در اون درج شده است استفاده کنید. سعی کنید تصاویر را با آیدی خود درج کنید اگر کسی پست های علامت گذاری شده را به اشتراک بگذارد ، دسترسی دیگران به کانال شما آسان شود.

6- در پست گذاشتن زیاده روی نکنید

اول از همه متناسب با موضوعتان، یک بازه زمانی را انتخاب کنید ، در طی این مدت روزانه پست های خود را منتشر کنید. کانال رو مرتب آپدیت کنید و مثلا برای چند روز ول نکنید و شدیدا توصیه میشود از ارسال پستهای رگباری بیخود خودداری نمایید.

اگر مرتباً مطالب مفیدی ارسال کنید ، اعضای آن با به اشتراک گذاری پستها بهتون شما در افزایش کانالتون کمک می کنند.

7- قبل از تبلیغ کانال خود را مرتب نمایید

پس از انجام این مراحل بالا ، برای به دست آوردن اعضای بیشتر تلگرام به تبلیغ نیاز دارید. اما قبل از آن ، شما باید کانال خود را مرتب کنید. به این معنی که پستهایی که به موضوع مربوط نیست ، یا جالب نیست را حذف کنید تا کاربران جدید که به کانال شما میایند، سریع آنجا را ترک نکنند.

تبلیغ در رسانه های اجتماعی

8- تبلیغ در رسانه های اجتماعی

چگونه کانال تلگرام را به صورت رایگان تبلیغ کنیم؟ بهترین مکان شبکه های اجتماعی است. بسیاری از مردم جهان از رسانه های اجتماعی برای یادگیری و سرگرمی استفاده می کنند. شما باید گروه های مرتبط مثلا فیسبوک را برای کانال خود پیدا کنید ، جایی که می توانید لینک کانال خود را به اشتراک بگذارید.

اگر صفحات فیس بوک یا حساب های اجتماعی دیگری با دنبال کنندگان دارید ، می توانید از آنها برای تبلیغ کانال جدید تلگرام خود استفاده کنید. برخی از پست های مفید کانال خود را ارسال کنید و از اعضای خود بخواهید به چنلتون بپیوندند تا پست های بیشتری ببینند. اگر از واتساپ استفاده می کنید ، می توانید از دوستان خود بخواهید که به کانال جدید شما بپیوندند.

افزایش عضو کانال

9- از Quora یا انجمن ها استفاده کنید

Quora ویکی پدیا سوالات است. Quora به ما کمک می کند تا اعضای کانال تلگرام را به طور چشمگیری افزایش دهیم. در Quora ، بسیاری از افراد سوالات مربوط به مسنجر تلگرام را می پرسند. برای افزودن سریع اعضای به کانال تلگرام می توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

اگر پاسخ سوالات مربوط به تلگرام را می دانید ، پاسخ خود را بدهید و پیوند کانال خود را زیر پاسختون بگذارید. این خوانندگان را به بازدید از کانال شما جذب می کند. شاید باور نکنید اما با استفاده از Quora می توانید هزاران عضو را در چند روز به دست آورید. ایرانیان میتوانند از سایتهای دیگر پرسش و پاسخ و مخصوصا انجمن ها برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید.

10- تبلیغ در وبلاگ یا وب سایت خود

اگر شما یک وبلاگ یا وب سایت فعال دارید و هر روز بازدید کننده می گیرید ، پس این مکان مناسب برای شروع تبلیغات به صورت رایگان است. اگر می خواهید اعضای Telegram را به صورت رایگان دریافت کنید ، پس از آن یک تبلیغ تصویر جذاب برای نوار کناری یا هدر ایجاد کنید و لینک کانال خود را در آنجا قرار دهید.

اگر تصویر جذاب باشد ، مطمئنا بازدید کنندگان وبلاگ شما از آن پیوند پیروی می کنند. برای اصیل تر کردن آن ، پیوند وبلاگ خود را در توضیحات کانال خود قرار دهید.

11- کانال خود را به دایرکتوریها اضافه کنید

دایرکتوری هایی که هزاران کانال وگروه های مختلف را دارند ساده ترین روش برای افزایش اعضای کانال تلگرام است. در اینجا ، شما باید کانال خود را به سایت اضافه کنید و سعی کنید که در چندین دایرکتوری ایرانی و خارجی اینکار را انجام دهید

اگر رتبه بیشتری کسب کنید ، کانال شما در صفحه اول قابل مشاهده خواهد بود. اگر کانال شما در صفحه اول نشان داده شود، در فاصله زمانی چند روزه ، از اعضای کانال خود بخواهید به کانال شما در اون دایرکتوری امتیاز دهند تا به صفحات بالاتر بیاید.

تبادل با کانال ها

12- تبادل بنر با کانال ها مشابه

یکی از بهترین و سریعترین راه برای تقویت کانال همین تبادل است، شما باید به جستجوی کانالی بپردازید که دارای همان موضوع یا مشابه کانال شما باشد. البته میتوانید از چنلهای غیر مرتبط استفاده کنید اما این ممکن است نتیجه خوبی به شما ندهد. در گروه تبادل لینک ادمین هایی حضور دارند که مایل به تبادل هستند، از آنها بخواهید که تب تبلیغاتی را انجام دهد. قبل از اینکار ابتدا پستهای آن کانال را بررسی کنید. اگر بازدید از پستها خیلی پایین است بااو تبادل انجام ندهید یا در آنجا تبلیغ نکنید.

13- برای افزایش اعضای کانال ممبر بخرید

مثلا چنل شما 500 عضو دارد و مطمنن ادمین 5K موافقت نمیکند با شما تبادل کند. در این حالت ، می توانید از خرید ممبر استفاده کنید. با خریدن ممبر سریع به تعداد عضو دلخواه میرسید و مسیر شما برای موفقیت هموارتر خواهد شد.

البته توصیه میشود ابتدا توصیه های قبلی را رعایت نمایید و سپس اقدام به خرید عضو کنید که برای خرید هم میتوانید از قسمت پشتیبانی با ما ارتباط برقرار نمایید.

14- افزایش اعضای مجازی کانال

اگر می خواهید کانال خود را به اعضای بیش از 5k یا بیشتر عضو در طی چند روز برسانید، می توانید از خدماتی مانندممبر فیک استفاده کنید. اگر تعداد اعضای واقعی کمی دارید اما به این کار نیز احتیاج دارید. روش اد اجباری بزرگترین عیبش ریزش زیاد ممبرها بعد انجام کار است و فایده اون ارزان بودن و جذب بسیاار زیاد است که برای پرکردن سریع کانال بهترین کار است. از این روش ممبرگیری برای جبران کردن ریزش ممبرها هم استفاده میشود و به حفظ اعتبار کانال کمک میکند.

بالا بردن ممبر کانال

نتیجه نهایی

ادمین عزیز شما با رعایت چند نکته میتونین برای بالابردن اعضای کانال تلگرام و یا اعضای فعلی رو حفظ کنید تا مانع ریزش عضو شوید، هرچند کانال های تلگرام امروزه بسیار زیاد شده و به علت تنوع زیاد افراد زیاد در هر چنلی نمی مانند پس باید در درجه اول ممبر هارو نگه دارید، همچنین اگر میخواهید جدیدا یک کانال بسازید سعی کنید در موضوعاتی که رقبا قدر هستند فعالیت نکنید و به دنبال یک موضوع خاص باشید چون اگر بخواهید یک کانال جوک بسازید مطمن باشید هزینه زیادی را متحمل میشوید چون این دست موضوعات فراوان هستند و غول های زیادی با اعضای بالای 500k هستند.

telegramguide

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا