
چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیریم؟ حتما شده که در اینستا مشکلی داشته باشید و بخواهید برای حل مشکلات با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، اما خب نمیدونید باید از کجا شروع کنید.
در این بخش همه روشهای ارسال گزارش مشکل به پشتیبانی اینستاگرام در ایران مانند: نحوه صحیح گزارش، نوشتن متن درخواست، طریقه ایمیل زدن، شماره تماس، و مشاوره آنلاین پاسخ به مشکلات اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم.
روشهای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای ارسال گزارش
اول کار بگم که Instagram برای شرکت متا که دفتر مرکزی آن در آمریکا هست. فیسبوک و واتساپ و تردز هم متعلق به همین شرکت هست. برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام کار سختی در پیش ندارید به منظور رفع مشکلات مانند هک شدن، غیرفعال شدن، بلاک شدن اکانت و بازیابی رمز … میتوانید از طریق مرکز راهنمایی با آنها ارتباط برقرار کنید.
شما برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام باید دلایل منطقی داشته باشید و اگر بیخود و بی جهت به قصد مزاحمت و کنجکاوی اقدام به گزارش کنید هیچ فایدهای برای شما ندارد. این شرکت هیچ ربات یا شماره خاصی برای تماس صوتی یا پیام دادن دادن به جهت رفع مشکل نداره پس گول افراد سودجو را نخورید و فقط به روشهای گفته شده در ادامه عمل کنید.
روش های زیر بهترین راه برای ارتباط با اینستا است. اگر هم میخواهید از افراد متخصص کمک بگیرید اشکالی نداره ولی قبلش یکبار خودتون امتحان کنید و اگر درست پیش برید قول میدم دیگه به کمک هیچکی نیاز نخواهید داشت.
1- تماس با مرکز پشتیبانی اینستاگرام از طریق فرم های ثبت گزارش
اون دسته از افرادی که اصلا به اکانت خود دسترسی ندارند و آنلاین نیستند بهترین راه استفاده از وبسایت اینستاگرام است. برای اینکار اول به یکی از آدرسهای زیر بروید. این صفحهات مخصوص کسانی هست که اکانتشون دی اکتیو یا مسدود شده هست.
صفحات مخصوص اکانت دیسیبل شده و مشکل دار
فرم شماره 1
فرم شماره 2
فرم شماره 3
فرم شماره 4
فرم شماره 5
گزارش تخلف و پیجهای فیک
فرم شماره 6
در این بخش صفحهای مثل عکس زیر براتون باز میشه که باید تیک I Understand و بزنید و روی Send بزنید. (سه تا لینک شاید از نظر ظاهری باهم فرق داشته باشه ولی تقریبا فرم یکسانی دارند)

حالا یک فرم براتون باز میشه که باید مو به مو مواردی که نوشتم درج کنید

فرم بالا باید بصورت کامل پر شود، ایمیل و ایدی شما مهم هست، اگر هم اسکرین شات از صفحه خود دارید هم میتوانید ضمینه کنید.
مهمترین بخش هم توضیح شما هست که باید به انگلیسی روان باشد. زبان فارسی یا انگلیسی ترجمه شده با ماشین ممکن است که اثری برای شما نداشته باشد. در ادامه چند متن انگلیسی برای شما قرار دادیم که میتوانید استفاده کنید.
2- ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای حل مشکلات
اگر به حساب خود یا یکی از اکانتهای متصل شده دسترسی دارید و الان آنلاین هستید همانند این روش وارد برنامه اینستا خود شده و به قسمت پروفایل خود بروید، منوی همبرگری بالای صفحه و بزنید.

حالا باید Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید

در اینجا Help یا کمک و انتخاب کنید.

باید گزینه Report a Problem یا گزارش یک مشکل را بزنید. اگر دوباره یک صفحه باز شد هم همین گزینه و بزنید. (در صورتی که این مراحل تو اینستای شما وجود نداشت حتما اونو بروزرسانی کنید)

اگر این صفحه زیر براتون باز شد باید Report a Problem و بزنید

در این قسمت باید مشکل خود را به زبان انگلیسی روان بنویسید و اگر میخواهید عکس هم برای مدرک همراه با گزارش ارسال کنید از طریق دکمه Gallery عکسها را انتخاب کنید. همچنین شما میتوانید با لمس Screenshot در لحظه از صفحه عکس بگیرید. پس از تکمیل گزارش روی Send بزنید تا گزارشتون ارسال شود.
نمونه متن انگلیسی آماده برای گزارش دادن

سعی کنید انگلیسی روان گزارش خود را ثبت کنید چون که اگر مفهوم و خوب نرسونید اصلا گزارش شما بررسی نخواهد شد. برای حل مشکلات اینستاگرام باید کمی صبور باشید تا به درخواست شما رسیدگی شود. شما حداقل دو روز منتظر بمانید و از ارسال پشت سرهم گزارش خودداری کنید. ارسال چندین باره پیام باعث میشه که اینستاگرام فکر کنه شما قصد اسپم کردن دارید و به درخواست شما رسیدگی نخواهد شد
3- ارتباط با کارشناسان از طریق ایمیل
اگر مشکلی خیلی مهم دارید میتوانید به آدرسهای زیر ایمیل بزنید و مشکل خود را مطرح کنید. در اینجا هم حتما به زبان انگلیسی باید ایمیل بزنید و به زبان فارسی پیامی ارسال نکنید. همیشه سعی کنید برای ارسال گزارشات فقط یک بار اقدام به اینکار کنید.
security@mail.instagram.com
support@instagram.com
help@instagram.com
دیده شده افرادی بخاطر ارسال پشت سر هم شکایات خود هرگز جوابی دریافت نکردهاند. چون این شبکه اجتماعی بیش از 1 میلیارد کاربر دارد خب طبیعی هست روند پاسخگویی اندکی طولانی شود، پس همیشه صبور باشید.
4- پشتیبانی اینستاگرام در ایران برای حل مشکلات (ویژه)
همانطور که گفتیم پشتیبانی اینستاگرام در ایران که بتوان با آن به زبان فارسی تماس گرفت وجود ندارد و در کشور ما چنین امکانی فراهم نیست. تنها مواردی که در این بخش اعلام کردیم جوابگوی شما خواهد بود. اما اگر به هر دلیلی نیاز به شخصی دارید که شما را راهنمایی کند میتوانید از پشتیبان ویژه سایت ما بهره مند شوید. فقط کافیست با پرداخت مبلغی به پشتیبان ما وصل شده و مشکل خود را مطرح کنید
متن آماده درخواست و گزارش به زبان انگلیسی
این متنها برای هر مشکلی آماده هست که یک کپی پیست ساده نیازه، در انتهای هر متنی که مربوط به مشکل شماست حتما شماره (با کد کشور) و ایدی خودتون هم بنویسید. هز عکسی برای احراز هویت یا مدارکی دارید هم ضمینه کنید. از ارسال پشت سرهم خودداری کرده و به یک بار ارسال بسنده کنید.
نکات مهم که بهتر است بدانید
- دوستان کامنت انگلیسی هیچ تاثیری نداره.
- اگر کمی زبان بلد هستید، بهتر است متن تخصصی خودتون و بنویسید.
- پاسخگویی از سمت اینستا ممکنه دو سه روز طول بکشه یا یک ماه پس عجله نکنید.
- بعضی از کانال ها و سایت ها اقدام به فروش ربات رفع ریپورت اینستا کردن که کلاه برداری هست.
- شرکت Meta همون کمپانی هست که اینستا و تردز و واتساپ جزئی از اون هستند