خانه » تلگرام » گروه تبادل لینک | تبادلات چرخشی و بنری

گروه تبادل لینک | تبادلات چرخشی و بنری

گروه تبادل لینک تلگرام

گروه تبادل لینک کانال و گروه ادمین ها با انواع تبادل بنر تکی، چرخشی ، لیستی، بنری، هایپری، شبانه به صورت رایگان به صورت 24 ساعت شبانه روز با هزاران ادمین برای شما آماده کردیم که یاد بگیرید تبادل لیستی و تبادل گروهی تکی در تلگرام چگونه است؟

مدیران کانال با گردهمایی در یک گروه به تبادل لینک میپردازند به این صورت که چند ادمین در یک گروه جمع شده و سپس مدیر گروه تبادل گروهها رو به صورت یک لیست در میاره و تمام ادمین ها موظف هستند که اون لیست و در کانالشون فوروارد کنند. مدت زمانی که باید این لیست تو کانال ادمین ها بمونه بستگی داره به مدیر گروه تبادل که معمولا بهترین زمان تبادل از ساعت 22 تا 10 صبح میباشد که پیشنهاد میکنم در این زمان اقدام به تبادل کنید

تبادل به چند دسته تقسیم میشود مانند تبادل لیستی و تبادل چرخشی که در لیستی مدیر یک پست بهتون میده که شما باید همونو تو کانالتون فوروارد کنید اما در تبادل چرخشی ( تبادل بنری هم گفته میشود ) هر ادمین کانال یک بنر میده که شما هم یه بنر تبلیغاتی میدین و باید همه بنر هارو جز بنر خودتون در کانال خود فوروراد کنید البته زمان و تعداد بنرها به ادمین گروه و تعداد شرکت کنندگان بستگی دارد.

عضویت در گروه تبادل لینک

توجه کنید هر گروه تبادلی کانال های به خصوصی را میپذیرد، مثل از 1k تا 10k یا از 20k به بالا و … که کانال شما باید اون مقدار اعضا رو داشته باشه که بتوانید وارد تبادل شوید. از توهین فحاشی به یکدیگر جدا خودداری کنید و کانال های مستهجن را برای تبادل به گپ ما نیاورید

برای عضو شدن یا روی لینک زیر کلیک کنید یا آیدی tabadolchat@ را در قسمت جستجوی تلگرام سرچ کنید

کسانی که عضو این گروه میشوند از اسپم و فرستادن بنرهای بی مورد پرهیز کنند چون اینجا فقط مکانی برای تبادله نه افزایش ممبر کانال و پست های بی مورد، در صورت مشاهده شخص از گروه حذف میشود و دیگر هم نمیتواند برگردد. سعی کنید از افراد داخل گپ ممبر نخرید ولی اگه خرید کردید و به نتیجه نرسیدید ما مسئولیت آن را قبول نمیکنیم.

نظرات زیر و لینک ها و آیدی ها به ما ربطی نداره و فقط تبلیغات هستند و صحت و درستی ان مشخص نیست.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
185 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا