خانه » تلگرام » علت نصب نشدن تلگرام | چرا تلگرام روی گوشی نصب نمیشه

علت نصب نشدن تلگرام | چرا تلگرام روی گوشی نصب نمیشه

حتما شده که توسط شریت یا دریافت فایل apk از دیگران، الگرام براتون نصب نشده، علت نصب نشدن تلگرام این است که فایل نصبی مناسب گوشی شما نیست. اما براحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید. این مشکل برای کاربران سامسونگ کمتر اتفاق میفته ولی اونایی که شیائومی دارند این مشکل براشون بیشتر پیش میاد.

علت نصب نشدن تلگرام چیست؟

بسیاری از دارندگان گوشی‌های اندروید نمی‌دانند که نوع پردازنده گوشی‌های اونها فرق میکند. در گوشی و تبلت های اندرویدی پردازنده (CPU ) آنها متفاوت است. مانند Arm و Arm64 و X86 که بخاطر همین است که تلگرام گوشی دیگه بر روی گوشیتون نصب نمیشود. حالا چاره کار چیه؟ خیلی راحت یک نسخه هست که روی همه دیوایس‌ها نصب میشه که در ادامه لینک دانلود اونو قرار دادیم.

علت نصب نشدن تلگرام

چگونه تلگرام مناسب با گوشی خود نصب کنیم

به لینک زیر بروید و روی دکمه Download Telegram بزنید تا شروع به بارگیری کند. این نسخه از سایت رسمی این پیامرسان هست و کاملا امن می‌باشد. پس نیاز نیست نگران باشید. خوبی که داره اینه که روی همه گوشی‌ها نصب خواهد شد.

نصب تلگرام اصلی برای همه گوشی ها

چگونه بفهمیم پردازنده گوشی ما چیه؟

ابتدا برنامه Droid Hardware Info‏ را روی گوشیتون نصب کنید. به سربرگ System بروید و اولین گزینه یعنی CPU Architecture مدل پردازنده شما نوشته است.

در صورتی که نمی‌دانید مدل پردازنده گوشی شما چیه بهترین کار اینه که یک جیمیل بسازید و مستقیم از گوگل پلی نصب کنید. گروگل پلی به صورت خودکار سی پی یو گوشی شمارو تشخیص و نسخه مناسب با دستگاه شما را نصب میکند

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
49 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا