خانه » تلگرام » حذف یک مخاطب در بلاک لیست تلگرام

حذف یک مخاطب در بلاک لیست تلگرام

حذف یک مخاطب در بلاک لیست تلگرام

برای حذف یک مخاطب در بلاک لیست (لیست مسدودی) تلگرام (شماره) و همچنین پاک کردن دائمی شخصی در لیست مخاطبین باید چیکار کنیم؟ پاک کردن لیست بلاک از تلگرام چکونه است؟

اگر در قسمت Contact تلگرام شماره هایی هستند که در مخاطبین گوشی شما وجود ندارند و یا قبلا حذف کردین اما همچنان در تلگرام باقی مونده به این این علت است که علاوه بر حذف در مخاطبین گوشی باید در تلگرام هم پاک شوند. شما باید علاوه بر اینکه اون شماره را از درون دفترچه مخاطبین گوشی خود ریمو کنید، در تلگرام هم به صورت دستی پاک کنید. در ادامه با آموزش حذف دائمی مخاطب در تلگرام با ما همراه باشید

برای پاک کردن مخاطب مورد نظر ابتدا اگر مخاطب در گوشی شما موجوده پاک کنید و سپس وارد تلگرام خود شوید و سه خط منو بالا رو لمس کنید سپس وارد Contact شوید که لیست مخاطبین تلگرام شماست، حالا هر شخصی که میخوایین از تلگرامتون پاک کنید روش کلیک کنید و سپس وارد صفحه چت طرف میشوید.

در اینجا رو اسم اون در بالای صفحه بزنید و در صفحه باز شده سه نقطه سمت راست رو بزنید و گزینه Delete contact رو انتخاب و اکی کنیدحالا چت و هم حذف کنید و همیشه اون مخاطب از لیست تلگرام شما حذف میشود و قابل برگشت هم نیست الا دوباره به صورت دستی وارد کنید. با حذف مخاطب در تلگرام اگر ریپورت باشد دیگر نمیتواند به شما پیام دهد

 

حذف یک شماره در لیست مخاطبین

اگر میخوایین گروهی از مخاطبین و حذف کنید نمیشه و باید تک تک برای هر مخاطب اینکارو انجام دهید و امکان حذف دسته جمعی وجود ندارد ولی در تلگرام های غیر رسمی مثل موبوگرام میتونین اینکارو انجام بدید.

 

حذف کاربر از لیست بلاک تلگرام

برای حذف یک مخاطب در بلاک لیست اگر قبلا شخصی را مسدود کردید و حالا اسم اون در لیست شما باقی مونده و میخوایین اون اسم و از لیست پاک کنید آموزش زیر را انجام دهید. دقت داشته باشید با خارج کردن شخص از لیست مسدودی ها اون دیگه بلاک نیست و میتونه به شما پیام بدهد.

ابتدا وارد Settings و سپس Privacy and Security شده و در بالا Blocked Users را لمس کرده تا لیست کسایی که شما آن ها را Block کردید را مشاهده کنید. حالا میخواهید اون اسم و پاک کنید باید روی آن لمس طولانی کرده و در پنجره باز شده Unblock را بزنید تا اسم اون پاک شود.

 

حذف ربات از بلاک لیست تلگرام

 

حذف یک مخاطب در بلاک لیست هیچگونه هشداری برای طرف مقابل نمیفرسته و شخص اصلا نمیفهمه خارج شده یا نه ولی اگه به پروفایل شما نگاه کند متوجه میشود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا