ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام {براحتی و بدون برنامه}

دکمه شیشه ای تلگرام چیست و برای ساخت دکمه شیشه ای با ربات رسمی و بدون دردسر باید چیکار کنیم. در این بخش ما به معرفی بهترین بات ایرانی پرداختیم که با ان بتوانید دکمه شیشه ای بسازید و با نوشتن کد ساده اقدام به اینکار کنید.

ابتدا وارد بات روبومیز شوید و پس از زدن دکمه استارت عکس خود را بفرستید. اگر عکس همراه با متن هست پس بصورت متندار بفرستید و سپس طبق روش زیر عمل کنید.

ساخت دکمه شیشه ای بدون ربات

پس از فرستادن روی دکمه لینک شیشه ای بزنید

ربات رسمی دکمه شیشه ای تلگرام

سپس برای افزودن دکمه [ ➕ ] را بزنید و متنی در قالب الگوی زیر به ربات ارسال کنید تا ربات پیام شما را تجزیه کرده و دکمه‌های شما را به صورت یکجا ایجاد کند.

http://yon.ir/viraaz1″ثبت نام آزمون حضوری
http://yon.ir/viraaz2″ثبت نام آزمون غیرحضوری
t.me//honarestani”کانال بزرگ هنرستانی ها|share”اشتراک گذاری!

کد دکمه شیشه ای تلگرام

نکات مهم آموزشی:

  • دکمه‌ها با علامت | یا & از هم جدا شوند.
  • برای درج دکمه‌ی لینک کافی است لینک و عنوان آن را با علامت کوتیشن ” از هم جدا کرد.
  • برای درج دکمه اشتراک‌گذاری عبارت share و عنوان دکمه اشتراک‌گذاری با علامت ” از هم جدا شوند.
  • بدون هیچ‌گونه محدودیتی از سوی ما، می‌توانید دکمه‌های خود را ایجاد یا حذف کنید اما در صورتی که محدودیت تلگرام را رد کرده
  • باشید پیامی در این رابطه دریافت خواهید نمود! (در هر ردیف حداکثر ۸ دکمه و در کل قریب به ۸۰ دکمه!)

ساخت دکمه‌ها به صورت تکی بدون الگو:

با لمس دکمه [ ➕ ] می‌توانید علاوه بر درج چندین دکمه با هم، دکمه‌ها را یک به یک نیز اضافه کنید، پس از زدن این دکمه شما می‌توانید یکی از سه نوع دکمه موجود را ایجاد کنید:

  • برای ساخت دکمه شمارنده تنها کافی است عنوان این دکمه را ارسال کنید و تمام!
  • برای ساخت دکمه لینک ابتدا لینک خود را ارسال کنید و در مرحله بعد، ربات از شما عنوان این دکمه لینک را خواهد گرفت!
  • جهت ساخت دکمه اشتراک‌گذاری ابتدا عبارت share را ارسال کنید و در مرحله بعد عنوانی برای این دکمه اشتراک‌گذاری، از شما دریاف می‌شود.

دکمه‌ای با عنوان [ دکمه پیش‌فرض ] نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا دکمه‌های پیش‌فرض و از پیش‌آماده خود را ، با یک اشاره بسازند.
در حالت پیش‌فرض این دکمه‌های پیش‌فرض برای همه به صورت [ 👎🏻|👍🏻 ] تعریف شده‌اند که می‌توان با مراجعه به [ تنظیمات Setting/ ] این دکمه‌ها را شخصی سازی کرد. نحوه ایجاد این دکمه‌ها همانند دیگر قبل است.

برای اینکه کاربران، درک بهتری نسبت به دکمه‌های ایجاد شده داشته باشند، در کنار دکمه‌های لینک علامت 🔗 و در کنار دکمه‌های اشتراک‌گذاری علامت ↷ درج شده است.
همچنین جهت مدیریت بهتر دکمه‌ها و ویرایش آسان‌تر آنها، در کنار هر یک از دکمه‌های ایجاد شده علامت [ ➖ ] قرار گرفته، که بیانگر این است که با یک لمس، این دکمه از لیست دکمه‌ها حذف خواهد شد.

برای مشاهده خروجی و تست عملکرد دکمه‌ها کافی است دکمه [ 👁 تست دکمه‌ها ] را لمس کرده و از عملکرد دکمه‌های ایجاد شده اطمینان حاصل کنید.

ممکن است بعضی بخواهند نظرسنجی خود را در زمان مشخصی به اتمام برسانند بدین منظور دکمه [ قفل دکمه‌ها ] نیز ایجاد شده است تا با لمس این دکمه، نظرسنجی در تمامی مکان‌هایی که این پیام به اشتراک گذاشته‌شده‌است، قفل شود و دیگر امکان ثبت نظر جدید وجود نخواهد داشت.

ارسال مستقیم به کانال یا اشتراک‌گذاری:
تمامی کاربران روبومیز می‌توانند از دکمه‌های شیشه‌ای بهره ببرند اما تنها مشترکان روبومیز پیشرفته قادر خواهند بود تا بدون اثری از نام ربات دکمه‌های خود را به صورت مستقیم به کانال خود ارسال کنند و کاربران عادی در صورتی که دکمه‌ی شیشه‌ای به پیام خود پیوست کنند، دکمه [ ⚡️ ارسال به کانال ] برای آنها حذف شده و تنها می‌توانند پیام آماده شده خود را در هر کجا که بخواهند با اشتراک‌گذاری از طریق دکمه [ اشتراک‌گذاری ] و با نام ربات [ via robomiz_bot ] ارسال کنند.

در صورتی که مشترک روبومیز پیشرفته باشید می‌توانید حتی پس از ارسال دکمه‌ها به کانال خود، به راحتی دکمه‌ها را ویرایش کرده و درون کانال بروزرسانی کنید.

در ارسال مستقیم به کانال (بدون درج via robomiz_bot) به دلیل قوانین تلگرام، امکان درج دکمه اشتراک گذاری وجود ندارد و این دکمه‌ها خودبه‌خود درج نخواهند شد.

منبع : http://www.robomiz.ir

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا