آموزش قفل تلگرام با اثر انگشت (رمز گذاشتن برای تلگرام)

قفل تلگرام با اثر انگشت

روش رمز گذاشتن روی تلگرام و باز کردن قفل با الگو و اثر انگشت، برای جلوگیری از دسترسی افراد دیگر به تلگرامتون قابلیت Passcode Lock ) به شما کمک خواهد کرد که با کد یا قفل تلگرام با اثر انگشت از حریم خصوصی خود محافظت نمایید.

با اینکار هر کسی میتواند به تلگرامتان دسترسی داشته باشد و پیام هاتونو بخونه، گذاشتن پسورد برای تلگرام در تمامی نسخه های اندروید آیفون و Pc قابل اعمال است. توجه داشته باشید این کد فقط روی دستگاه شما عمل میکند و با تایید دومرحله ای تلگرام فرق دارد.

آموزش رمز گذاشتن بر روی تلگرام

برای رمز گذاشتن روی تلگرام اندروید ابتدا به تلگرامتون برید و سپس از منو وارد Settings شوید و گزینه Privacy and Security را لمس کنید.

حالا در قسمت Security بر روی گزینه Passcode Lock بزنید و سپس یک صفحه باز میشه که باید یک رمز برای خود بزارین پس از وارد کردن رمز دوباره یه صفحه باز میشه که میگه رمز و تکرار کنید.

سعی کنید برای رمزگذاری از 4 کارکتر استفاده کنید تا هم راحتتر باز کنید و هم اینکه برای سایر افراد قابل حدس نباشد.

رمز شما تو برنامه سیو شد و از این به بعد برای ورود به برنامه تلگرامتون باید ابتدا این رمز و بزنید، همچنین در قسمت Auto-Lock میتونین انتخاب کنین که چه زمانی پس از بستن تلگرام خود به خود قفل فعال شود.

Passcode Lock چیست؟

قفل تلگرام با اثر انگشت چگونه است؟

اگر گوشی شما مجهز به سنسور اثر انگشت باشد با فعال کردن گزینه Unlock with Fingerprint قفل تلگرام با اثر انگشت فعال میشود و از این به بعد هنگام ورود با اثر انگشت تلگرامتونو باز کنید.

البته به یاد داشته باشید که حسگر اثر انگشت را در تنظیمات خود فعال کنید.

با فعال کردن قفل برنامه، یک علامت کلید بالای صفحه اصلی تلگرام ظاهر میشود تا هر زمان خواستید قبل اینکه برنامه را ببندید بر روی آن بزنید تا قفل بسته شود.

رمز گذاشتن روی تلگرام کامپیوتر

گذاشتن رمز روی تلگرام دسکتاپ

برای گذاشتن رمز عبور تلگرام در نسخه ویندوز وارد Settings شده و در قسمت Privacy and Security بر روی Turn on local passcode کلیک کنید، در کادر اول رمز را وارد کرده و در کارد دوم جدد آن را تکرار کنید.

از این پس هر وقت نسخه کامپیوتر را بستید با توجه به قرار دادن پسورد باید برای ورود اون پسوردی که ثبت کردید را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید.

در صورت از یاد بردن پسوردها شما میتوانید براحتی برنامه تلگرام را کلی پاک کنید و دوباره نصب کنید. با پاک شدن تلگرام به طور کل این رمز از بین میرود و براحتی میتوانید داخل شوید، اگر مایل بودید میتوانید مجدد رمزگزاری کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا