کامنت گذاشتن در تلگرام با ربات discussbot

ربات discussbot

قابلیت کامنت گذاشتن در تلگرام با انتشار نسخه 5.7.0 امکان پذیر شده است. برای گذاشتن دکمه add comment نظرات زیر پست ها کافیست از ربات رسمی discussbot استفاده نمایید. این ربات رسمی امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند برای پست‌های کانال کامنت درج کنند.

عملکرد این بات به صورتی است که ابتدا باید ربات را در کانال خود ادمین کنید بعد از اینکار شما هر وقت پست جدید در کانال بفرستید به طور خودکار ربات دکمه شیشه ای در پایین هر پست اضافه میکند که با کلیک بروی آن به سایت متصل میشوید و در آنجا میتوانید کامنت را بارگزاری کنید یا به کامنت دیگران پاسخ دهید.

برای این که زیر پستهاتون دکمه Add a comment قرار بگیرد باید به تنظیمات چنل خود بروید و از قسمت مشخصات کانال، Administrator را انتخاب کنید.
سپس با انتخاب Add Administrator نام @discussbot را جستجو کنید.
این ربات را به عنوان مدیر کانال ذخیره کنید و دسترسی ها را به آن بدهید.

کامنت گذاشتن در تلگرام

از این پس با درج هر پست، قسمت کامنت به پست‌های شما اضافه می‌شود. البته پستهای قبلی شما اعمال نمیشود و فقط پستهای جدیدی که قرار میدهید قابل کامنت گذاری است.

متاسفانه قابلیت کامنت گذاشتن در تلگرام با توجه به فیلترینگ تلگرام با ip ایران غیرقابل دسترسی است و صفحه مرورگر باز نمیشود، پس فراموش نکنید برای درج کامنت به مروگر فرستاده می‌شوید که نیاز به تغییر IP دارید و میتوانید از مرورگر هایی مثل upx و aloha و opera استفاده کنید

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا