خانه » تلگرام » نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین | ورود ناشناس و کاملا مخفی

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین | ورود ناشناس و کاملا مخفی

ورود به تلگرام بدون متوجه شدن کسی

برای نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین یک ترفند استثنایی وجود دارد. همانطور که می‌دانید با ورود به تلگرام، پیام جوین شدن شما برای تمام کسانی که شماره‌ ی شما را در لیست مخاطبان خود دارند، ارسال خواهد شد. اینجوری هست که اونا متوجه جوین شدن شما می‌شوند و اعلان مبنی بر ورود شما به تلگرام برای آن ها ارسال می‌شود. (مخاطب به تلگرام پیوست )

حالا شاید بخوایین هنگام ورود شما این پیام برای مخاطبان ارسال نشود و ناشناس و مخفی وارد شوید. با آموزش زیر ما می‌خواهیم بهتون یاد بدیم چجوری بدون اطلاع آشنایان و دوستان مخفیانه اینکار را انجام دهید.

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین

اول اینکه نباید با شماره اصلی خود وارد شوید. در اینجا نیاز به یک شماره سیم کارت دیگه دارید. یا با خرید شماره مجازی یک اکانت خارجی تهیه کنید. البته بصورت رایگان با برنامه Textnow هم می‌توانید یک اکانت خارجی بسازید. اگر قصد دارید خودتو بسازید، ابتدا Textnow را نصب کنید و پس از ورود روی sign up بزنید.

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین

خب تو کادر اول یک ایمیل همینجوری الکی بزنید مثل تصویر زیر و یک رمز الکی هم قرار بدید و روی Create account بزنید

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین

ازتون می‌خواد یک پیش شماره انتخاب کنید. مثلا 920 930 940 اینا، ما 920 زدیم و روی Continue بزنید

نصب تلگرام مخفی

از میان لیست یکی و انتخاب کنید.

جوین شدن افراد ناشناس در تلگرام

خب شماره‌ای که ساختین بصورت زیر است که باید باهاش وارد تلگرام بشید. (اگه شماره خطا داد یکی دیگه بسازید)

پیام جوین تلگرام برای چه کسانی میرود

خب حالا باید شمارتون و پنهان کنید. به بخش مخفی کردن شماره در حریم خصوصی رفته و آن را روی Nobody یا هیچ کس بزارید. حالا از قسمت Change Number شماره فعلی را به شماره اصلی خودتون تغییر بدید. اگر بلد نیستید، آموزش تغییر شماره تلگرام و ببینید تا یاد بگیرید که چگونه اینکارو انجام بدید.

نتوانستم اکانت رایگان بسازم، چیکار کنم؟

همانطور که گفتم حتما نیازی نیس از شماره مجازی استفاده کنید، اگه یک سیم کارت دیگه هم دارید که کسی اونو نداره با اون هم می‌توانید ابتدا ثبت نام کنید و سپس به شماره ی اصلیتون تغییرش بدید. یا اگر سیم کارت ندارید از سایت ما یک شماره مجازی بخرید.

توجه کنید با اینکار فقط هنگام نصب پیام ورود شما به آن ها ارسال نمی‌شود ولی اگر شماره خود را مخفی نکنید آن‌ها کلا از حضور شما مطلع نباشند، کاربران با ورود به لیست Contact خود، شما را می‌بینند.

پیام جوین شدن در تلگرام برای چه کسانی می رود

این پیام برای کسانی ارسال میشه که شمارت و تو لیست دفترچه تلفن خود ذخیره کردند. پس اگر شما خط کسی و ذخیره کنید اصلا مهم نیست و اون شخص متوجه اینکار شما نخواهد شد.

اگر در یک فاصله زمانی محدود چند بار حساب خود را حذف کنید و هی مجدد بیاین جوین شید، دیگه اون پیام حضور شما برای دوستان و کسانی که شمارو در لیست مخاطبان دارند نمیره، پس این نکته را هم در نظر داشته باشید.

چیکار کنیم پیام ورود دیگران برای ما نیاد؟

برای اینکه پیام ورود مخاطبان شما براتون ارسال نشود به تلگرام بروید و از طریق آیکون سه خطی در گوشه سمت چپ بالای صفحه وارد منوی اصلی و سپس گزینه Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید.

در بخش Notifications and Sounds به دنبال Evens بگردید و همانند تصویر زیر گزینه Contacts Joined Telegram را خاموش کنید

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین

از این پس هر کدوم از مخاطبان شما که وارد تلگرام شوند شما پیامی دریافت نمی‌کنید. برای فعال سازی مجدد هم اون گزینه و روشن کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
429 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا