علت حذف نشدن تلگرام | رفع مشکل دیلیت اکانت

حذف نشدن تلگرام

علت حذف نشدن تلگرام چیست و چرا سایت دیلیت اکانت باز نمیشه؟

اگر به هر دلیلی قصد دارید از تلگرام بروید و هیچ ردی از شما باقی نماند باید از طریق وبسایت رسمی این پیامرسان اقدام به غیرفعال سازی اکانت خود بکنید.

توجه داشته باشید با غیرفعالسازی تلگرام خود تمامی رویدادها و فایل‌های شما مثل تصاویر ارسالی و دریافتی ، ویدیوها ، گپ ها و چنل ها و … به طور کامل پاک می‌شود و اصلا نمی‌توانید آن ها را برگردانید.

اگر هم مدیر گروه یا کانالی باشید در برگشت مجدد دیگر مدیر نیستید و نمی‌توانید کنترل آن را برعهده بگیرید، پس بهتره قبلش چک کنید چیز مهمی نداشته باشید.

علت حذف نشدن تلگرام چیست؟

تلگرام یک صفحه مخصوص برای اینکار قرار داده که براحتی می‌توانید اینکارو انجام بدید، اما اگر موفق نشدید به یکی از دلایل زیر است:

  • تکرار بیش از حد در فاصله زمانی کوتاه (تکرار بیش از حد یعنی اینکه شما در یک روز بیش از سه بار اقدام به حذف کنید و در نوبت بعدی نمیتوانید اینکار را کنید، راه حل اینه که یک روز صبر کنید و مجدد امتحان کنید.)
  • اشتباه وارد کردن رمز ارسالی به تعداد زیاد (اگر رمز ارسالی را چند بار اشتباه بزنید باز هم مدتی نمی‌توانید اقدام به حذف حساب کنید، با صبر یک روزه درست میشه)
  • اینترنت ضعیف و یا عدم دسترسی به اینترنت مناسب جهت باز شدن سریع صفحات (ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد که البته احتمالش خیلی کمه ولی بعضیا شاید به خاطر کندی اینترنت نتوانند رمز را دریافت کنند)
  • عدم توجه به حروف بزرگ و کوچیک در کد ارسالی (دقت کنید وقتی که تلگرام کد حذف حساب را برایتان ارسال میکند مخلوط حرف و عدد انگلیسی است و باید به بزرگ و کوچک بودن حروف هم دقت کنید.)
  • اگر هم سایت باز نمیشه بخاطر اینه که فیلتر است و باید ای پی خودتون و تغییر بدید

شاید دلایل دیگری هم باعث این مشکل شده باشد و اگر راه دیگری می‌شناسید در قسمت نظرات آن را درج کنید تا بازدیدکنندگان استفاده کنند.

کمک از پشتیبانی سایت ما رفع مشکل

اما اگر نتوانستید به هر طریقی اینکارو انجام دهید از طریق لینک زیر با پرداخت مبلغی اندک ما اکانت شما را برای همیشه حذف خواهیم کرد. به لینک زیر بروید و شماره خود را درج کنید و پرداخت را انجام داده تا به پشتیبانی ما وصل بشید

پس از وصل شدن مجدد شماره خود را ارسال می‌کنید و ما براتون اینکارو انجام خواهیم داد.

فرم درخواست حذف اکانت تلگرام

اگه بنا به هر دلیلی قادر به حذف اکانت خود نیستید فقط با پرداخت مبلغی کم اینکارو ما براتون انجام میدیم، چجوری؟ خب بعد اینکه پرداخت کردید بهتون ایدی پشتیبان مارو میده که یه پیام میدید بهش و شمارتون و میدید تا توسط ما دیلیت بشه. در صورتی که رمز دوم برای پرداخت ندارید یا درگاه با مشکل مواجه شد، به ما پیام بدید تا شماره کارت بدیم بهتون و بتوانید پرداخت کنید

  • حتما قبل ورود به درگاه فیلترشکن خود را خاموش کنید
guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
196 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا