خانه » واتساپ » ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره تلفن در مخاطبین

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره تلفن در مخاطبین

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

ارسال پیام به افرادی خارج از لیست مخاطبین در واتساپ امکانپذیر شد. در این روش بدون نیاز به ذخیره شماره در مخاطبین خود میتوانید با شخص خاصی چت کنید. برای فرستادن پیام تو این حالت به آموزش زیر دقت کنید.

توجه داشته باشید با این روش همچنین میتونید صفحه چت با شماره خودتون رو هم باز کنید و پیام‌هایی که می‌خواید داشته باشید تا بعد ازشون استفاده کنید رو توش ارسال نمایید.

ارسال پیام به خارج از لیست مخاطبین در واتساپ

ابتدا به صورت زیر یک لینک درست کنید. بجای صفرها شماره ای که میخوایین بهش پیام بدید را وارد کنید. حتما مانند فرمت زیر با 98+ باشه و بعدش دیگه صفر نزنید. مثلا شماره ای که میخوایین بهش مسیج بفرستید 09360000000 هست به صورت 989360000000+ وارد کنید.

https://wa.me/+980000000

لینک آماده شده را در تلگرام یا مرورگر یا هرجایی که قابلیت کلیک کردن داشته باشه ارسال کرده روی لینک بزنید تا صفحه چت شخص موردنظر در واتس‌اپ باز شود و شما میتوانید بدون اینکه شماره این شخص و در مخاطبان خود سیو کنید به اون پیام دهید

فرستادن پیام در تلگرام بدون افتادن شماره

وقتی پس از کلیک روی لینک با تصویر بالا رو به رو شدید روی Message کلیک کنید تا صفحه به گفتگو با اون شماره در واتساپ بروید.

همانطور که میبینید برای یک کار ساده در این پیامرسان کاربران باید به زحمت بیفتند. متاسفانه واتساپ فقط بخاطر قدمت و شهرتش میلیاردها کاربر دارد وگرنه همه میدانیم که حتی نصف تلگرام هم امکانات و کارایی ندارد. تلگرام از هر لحاظ سرتر از واتساپ هست.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا