خانه » واتساپ » دیلیت اکانت واتساپ | حذف اکانت واتس اپ با لینک مستقیم

دیلیت اکانت واتساپ | حذف اکانت واتس اپ با لینک مستقیم

دیلیت اکانت واتساپ

اگر از بودن در پیامرسان واتس اپ (WhatsApp) خسته شدید و قصد دیلیت اکانت واتساپ دارید به آسانی با اموزش فارسی زیر از طریق خود برنامه و بدون نیاز به گوگل یا لینک مستقیم می‌توانید شماره خود را از این مسنجر حذف کنید.

چگونه حساب کاربری خود را در واتس‌اپ حذف کنیم؟ این آموزش برای اندروید است ولی تمامی سیستم عامل ها همانند آیفون و سیمبین هم تقریبا به همین روش میباشد.

اینکار با حذف واتساپ نصب شده از روی گوشی یا log out فرق دارد و برای اینکار باید مراحلی را طی کنید، حتما باید به سیم کارت خود دسترسی داشته باشید و اگر گوشیتون گم شده یا در دسترس نباشد نمی‌توانید این عملیات را انجام دهید. البته اکانت های هک شده با این روش حذف خواهند شد.

ایا با دیلیت اکانت واتساپ پیامها بصورت خودکار حذف میشود؟

پس از پاک شدن کلیه پیام ها ، تماس ها و گفتگوها از بین میرود و دیگر قابل بازیابی نمیباشد. نسخه پشتیبان گوگل درایو شما حذف میشود. اسم شما از لیست دوستان شما پاک میشود. اطلاعات مالی و آرشیوها و همه و همه به کلی حذف میشوند. با حذف اکانت واتساپ تاریخچه چت ها روی گوشی مخاطبان شما از بین نمیرود و فقط اسمتون از لیست گفتگوها خارج میشود. پس از غیرفعال کردن اگر قصد داشته باشید می توانید مجدد برگردید.

اموزش تصویری دیلیت اکانت واتساپ

برخلاف دیلیت اکانت در تلگرام اینکار راحتتره و برای انجامش ابتدا وارد این مسنجر شوید و سپس از سه نقطه بالا وارد Settings شوید.

دیلیت اکانت واتساپ

سپس وارد بخش Account شوید (اولین گزینه)

حذف اکانت واتساپ فارسی

در اینجا مورد آخر یعنی delete mu account را انتخاب نمایید.

حذف کامل واتس آپ

در اینجا کشور را ایران بزارید و شماره خود را بدون صفر اولش وارد کنید و روی دکمه قرمز رنگ Delete My Account بزنید. مثلا به اینصورت 9360000000

حذف نصب واتساپ

در اینجا میگه چرا میخوایین از واتساپ برید که شما هرکدومو دوست دارید بزارید، و یک دلیل بنویسید (اختیاریه) بهترین کار اینه بزارید روی Other

با حذف اکانت واتس اپ چه میشود

حالا در پایین روی دکمه قرمز رنگ بزنید و کار تمام است. اکانت واتساپ شما بدرستی حذف شده است.

متاسفانه واتساپ پس از حذف اکانت تمامی گفتگوها را در گوشی طرف مقابل نگه خواهد داشت. اگر کاربری شمارو بلاک کرده با اینکار همچنان بلاک هستید و تغییر در ان ایجاد نخواهد شد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا