خانه » واتساپ » شماره مجازی برای واتساپ 100% رایگان【آمریکا + کانادا + صربستان】

شماره مجازی برای واتساپ 100% رایگان【آمریکا + کانادا + صربستان】

شماره مجازی برای واتساپ

چگونه شماره مجازی برای واتساپ بسازیم، با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای واتس اپ می‌توانید از این پیامرسان جهانی رایگان بدون شماره اصلی خود استفاده کنید. برای ثبت نام با شماره جعلی سه برنامه پیشنهاد کرده‌ایم که با آنها یک اکانت رایگان و دائمی برای خودتان ایجاد کنید.

این آموزش که براتون تهیه کردم مثل برنامه Textnow و 2ndline و ربات و سایت‌ های ایرانی شماره پولی یا محروم نمیده، ما بهترین برنامه و معرفی کرده‌ایم و شما فقط باید مراحل آموزش تصویری را مو به مو انجام بدید وگرنه وسط کار با مشکل مواجه خواهید شد.

البته به یک وی‌پی‌ان با آی پی بریتانیا (انگلستان)، آمریکا یا کانادا هم نیاز دارید. مهمه که به آی‌پی یکی از این سه کشور وصل بشید بقیش دیگه مثل آب خوردنه و می‌توانید براحتی یک اکانت عالی خارجی داشته باشید.

دوستان شماره مجازی واتساپ که این برنامه میده با اونی که می‌خرید هیچ فرقی ندارد. از نظر کیفیت و کارایی هم هیچ تفاوتی با سیم کارت ندارد و اگر هم میگن اکانت فیک منظور این نیست که شما از خدماتی در این پیامرسان محروم خواهید شد، بلکه شما به همه امکانات دسترسی خواهید داشت.

1- ساخت شماره مجازی واتساپ با Textme

ابتدا برنامه Textme و نصب کنید. تکست‌می را از لینک مستقیم یا بوسیله مایکت نصب کنید. پس از نصب همانطور که گفتم به آی پی یکی از کشورهای (آمریکا + کانادا + بریتانیا) وصل بشید. و برنامه تکست‌می و باز کنید. و اگه درست باشه همه چی گزینه Create an account ظاهر میشه که با انتخاب اون وارد مرحله بعدی خواهیم شد.

توجه : اگه گزینه “Create an account” نیومد یا فبلترشکن شما مشکل داره یا اینکه به سرویس دهنده اینترنت شما گیر میده، پس شما گوشی و در حالت پرواز قرار بدید و به وایفای خونه وصل بشید.

شماره واتساپ

حالا یه سری شماره میده که باید یکی و انتخاب کنید.

شماره امریکا برای واتساپ

حالا در صفحه ثبت نام مشخصات خواسته شده و وارد کنید. یه ایمیل که مهم نیست واقعی باشه یا نه، یک پسورد و سن و جنسیت هم انتخاب کنید و Register بزنید

شماره بریتانیا

اگر پس از رجیستر کردن کد کپچا هم اومد اونو حل کنید و سپس خواهید دید شمارتون ایجاد شده

شماره رایگان برای واتساپ

حالا این شماره و در واتساپ وارد کنید. معمولا بصورت پیامکی نمیده و صبر کنید تا واتساپ با شما تماس بگیره و کد و بخونه و وارد کنید. کد بصورت Voicemail هم ممکن است ارسال شود. باید 4 5 دقیقه صبر کنید.

اگر موفق به ساخت نشدید می‌توانید از بخش “شماره مجازی” یک اکانت بدون ریپورت و امن برای خودتون تهیه کنید

2- ایجاد شماره مجازی واتساپ با Globaltel

این نرم افزار هم خیلی خوبه و اگه نتوانستید با اپ بالا کد و دریافت کنید از این اپلیکیشن استفاده کنید. Globaltel را از طریق لینک مستقیم یا لینک کمکی یا گوگل پلی را نصب و اجرا کنید و در کادر شماره باید اون شماره ای که با Textme ساختید را همانند زیر با کد 44 وارد کنید (ما چون بریتانیا ساختیم کدش 44 هست)

دانلود Globaltel

حالا APPROVE را بزنید

شماره مجازی صربستان

حالا کدی که به Textme میاد و در اینجا وارد کنید. دقت کنید که کد به سیم کارتتون نمیاد! میاد به همون برنامه Textme که قبلا باهاش شماره ساختید. دقت کنید به انگلیسی اعداد را وارد کنید تا با خطا مواجه نشوید

شماره برای واتس اپ

در این صفحه پروفایل خود را تکمیل کنید. بهتره از ایمیل واقعی استفاده کنید تا بعدا بتونید بازیابیش کنید ولی خب بازم مهم نیست میتونید الکی هرچی بزنید. به ترتیب اسم فامیل و ایمیل را درج کنید و Save را بزنید

Globaltel

در پایان وارد برنامه و حساب کاربری خود میشوید و شماره خود را مشاهده میکنید

نصب Globaltel

حالا این شماره را با کد 381+ را در واتساپ وارد کنید و با یک اکانت خارجی وارد این پیامرسان شوید. شماره مجازی برای واتساپ ممکن است دائمی نباشد پس احتیاط کنید

3- ساخت اکانت جعلی واتساپ با برنامه Free Conference Call‏

اگر با روش بالا نتوانستید که موفق شوید از این برنامه که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید. برنامه Free Conference Call‏ یک اکانت رایگان کشور آمریکا در اختیارتان می‌زاره که می‌توانید با آن در واتساپ ثبت نام کنید.

اول از طریق لینک مستقیم یا لینک کمکی یا گوگل پلی یا مایکت این برنامه را نصب کنید و پس از نصب از طریق لینک بالا وارد برنامه شوید و Create account را بزنید.

Free Conference Call‏

در مرحله بعد از شما میخواد یک ایمیل و یک رمز برای اکانت خود درج کنید و Create my free account را بزنید. از ایمیل فیک استفاده کنید. برای دریافت ایمیل فیک از ربات fakemail@ استفاده کنید

اکانت جعلی واتساپ

خب همانطور که مشاهده کردید یک شماره به ما داد که باید این شماره و با کد 1+ در واتساپ خود وارد کنید. با لمس چند ثانیه‌ای روی شماره اونو کپی کنید

شماره جعلی واتساپ

شماره بصوت زیر باید وارد واتس اپ بشه وگرنه اشتباه عمل می‌کند. اول کد کشور را 1+ بزارید و سپس شماره را مثل زیر وارد کنید و NEXT را بزنید. برای داشتن یک اکانت دیگر در گوشی باید از واتساپ جی بی یا بیزنس استفاده کنید

برنامه شماره مجازی واتساپ

اندکی منتظر باشید تا از طریق برنامه با شما تماس گرفته شود و کد بصورت انگلیسی برایتان قرائت شود. توجه کنید ممکن است کد بصورت ویس هم براتون ارسال بشه که باید پخش کنید و کد و وارد کنید.

در سایت ما روش‌های دیگری هم هست که از طریق ذره‌بین بالا می‌توانید جستجو کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
99 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا