خانه » تلگرام » چگونه از تلگرام پرینت بگیریم؟ {چاپ گفتگوهای تلگرامی}

چگونه از تلگرام پرینت بگیریم؟ {چاپ گفتگوهای تلگرامی}

چگونه از تلگرام پرینت بگیریم

شاید نیاز به پرینت از تلگرام دارید و میخواهید بدانید که چگونه از تلگرام پرینت بگیریم ؟ اگر نیاز دارید کپی مطالب و چت ها یا پیام های یک گفتگو را چاپ کنید و یا به pdf تبدیل کنید با روشهای گفته شده اینکار را به راحتی انجام دهید. برای مسائل قضایی و شکیات از همسر، طلاق و … گرفتن print امکان پذیر است اما اینکه قاضی اونو به عنوان مدرک قبول میکنه یا نه اطلاعی نداریم.

ایا مخابرات پرینت تلگرام میدهد

همین ابتدا بگم گرفتن پرینت تلگرام از مخابرات یا دستگاه های قضایی امکان ندارد الا مسائل بسیار مهمی باشد که اونم شامل شکایت های معمولی نمیشود، پس اگه مکالمه ها از قبل پاک شده باشد کاری نمیشه انجام داد ولی اگه هنوز هست و میخواهید روی کاغذ چاپ کنید تا به عنوان مدرک ارایه بدید باید به یک کامپیوتر و تلگرام ویندوز دسترسی داشته باشید تا براحتی اینکارو انجام دهید.

در مقاله قبلی به شما روش بکاپ گرفتن از چت ها و مخاطبین تلگرام را گفتیم ولی این روش هم جدیده و بسیار بسیار بهتر است.

نحوه پرینت گرفتن متن از تلگرام

ابتدا تلگرام نسخه ویندوز را دانلود کنید و سپس وارد اکانت خود شوید. به صفحه چت مورد نظر بروید. از منوی بالا روی سه نقطه کلیک کنید و Export chat History را انتخاب کنید

چگونه از تلگرام پرینت بگیریم؟

در اینجا تمام گزینه ها را تیک بزنید و Size limit را تا انتها بکشید و EXPORT را بزنید تا شروع به ذخیره اطلاعات کند. اگر دوست ندارید میتوانید ویدیو و عکسارو تیک نزنید.

پرینت موبوگرام

وقتی عملیات دانلود محتوا انجام شد در آخر روی گزینه SHOW MY DATA کلیک کنید تا پوشه ذخیره فایلها باز شود.

تبدیل متن تلگرام به pdf در اندروید

وقتی وارد پوشه شدید میبینید تمام فایلهای رد و بدل شده در ان وجود دارد و همچنان یک فایل با نام messages.html وجود دارد که حاوی کلیه مکالمات شما است. تاریخ چت ها و همچنان زمان رد و بدل شده پیام ها مشخص است.

برای پرینت از تلگرام اگر پرینتر دارید میتونید از اون پرینت بگیرید، فایل messages.html را به داخل مرورگر موزیلا بکشید و پس از فشردن کلیدهای Ctrl+P میتوانید چاپش کنید ولی اگه دستگاه چاپ ندارید کل پوشه و تو فلش مموری کپی کنید و ببرید جایی برای شما چاپ کنند.
همچنین با این قابلیت به آسانی می‌توانید مطالب مفید و دلخواهتان را بدون دسترسی به اینترنت ذخیره کنید.

پرینت از موبوگرام

توجه کنید اینکار با نسخه تحت ویندوز انجام میشود و مهم نیست تلگرام رو گوشیتون موبوگرام هست یا طلایی و یا … اصلا فرقی ندارد. اما شنیده شده که شاید این پیامهارو نشه به عنوان مدرک ارائه داد ولی خب بهتر از هیچی هست.


guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا