خانه » شماره مجازی » ساخت شماره مجازی لتونی، اوکراین و آذربایجان با برنامه SafeUM

ساخت شماره مجازی لتونی، اوکراین و آذربایجان با برنامه SafeUM

ساخت شماره مجازی لتونی

یک برنامه عالی به نام SafeUM که با آن می‌توانید شماره مجازی با کد 371+ از کشور اروپایی لتونی (لاتویا) یا 380+ از کشور اوکراین و همچنین 994+ از جمهوری آذربایجان بسازید. برای ساخت شماره مجازی لتونی با ما همراه باشید.

جمهوری لتونی (لاتویا) کشوری در شمال قاره اروپا که با روسیه، لیتوانی، بلاروس و استونی همسایه است و پایتخت آن ریگا هست و حدود 2 میلیون خورده ای جمعیت داره، پیش شماره این کشور 371+ است. اوکراین و آذربایجان هم که همه می‌دونید کجا هستند. پس با این توضیحات به سراغ آموزش ساخت اکانت می‌رویم

چگونه شماره مجازی لتونی بسازیم؟

آموزش تصویری ساخت شماره مجازی لتونی

برای ساخت شماره مجازی این کشورها ابتدا برنامه SafeUM را از لینک کمکی یا مایکت یا گوگل‌پلی نصب کنید و به آی پی کشور مصر یا امریکا وصل بشید. حالا وارد برنامه شوید و دسترسی‌های لازم را به آن بدهید، سپس گزینه Sign Up را بزنید و همانند شکل زیر یک حساب کاربری برای خود بسازید. در کادر اول یک نام کاربری بنویسید که فقط حروف و عدد انگلیسی باشد، در کادر دوم و سوم هم یک پسورد یکسان بزارید (بهتره پسورد و بخاطر بسپارید) و روی SUBMIT بزنید.

شماره کشور لتونی

حالا تیک را بزنید و با لمس BEGIN TO USE کار ساخت شمار تمام شده است و بصورت رندم یک خط برای شما ساخته میشود. البته دیده شده بعضیا تو این مرحله با ارور مواجه میشوند که بهتره بعدا امتحان کنید یا اینکه از یک وی پی ان استفاده کنید.

شماره مجازی لاتویا

حالا وارد پنل کاربری خود میشوید و از گزینه Settings بالای صفحه میتوانید شماره ساخته شده خود را ببینید که با لمس طولانی روی آن از شماره کپی بگیرید.

شماره 371+

شماره را در تلگرامتون وارد کنید، سه رقم اول کد کشور لتونی هست و بقیه هم بصورت زیر وارد میشود. در درج شماره دقت کنید تا مشکلی نداشته باشید. دو سه دقیقه صبر کنید تا کد براتون ارسال شود.

شمار مجازی اروپا

این برنامه بعضی وقتا بجای کد با شما تماس میگیرد و مثل تصویر زیر با زدن گزینه ANSWER منتظر شنیدن صدایی باشید که کد را به انگلیسی برای شما میخواند. اگر به اعداد انگلیسی آشنا هستید کد را یادداشت کرده و یا بخاطر بسپارید و در تلگرام وارد کنید تا کار تمام شود.

برنامه SafeUM

توجه داشته باشید که کد دوبار برای شما خوانده میشود و برای پخش با صدای بلند در صفحه بالا روی آیکون بلندگو بزنید تا از اسپیکر کد را قرائت کند. پس از ساخت با فعالسازی تایید دومرحله ای این خط را ایمن کنید و از نفوذ اشخاص دیگر در امان باشید. اینکه شماره کدوم یک از سه کشور لتونی، اوکراین یا آذربایجان براتون میفته شانسی هست ولی شماره اوکراین از همه اونها بهتر است.

اگر موفق به ساخت نشدید می‌توانید از بخش “شماره مجازی ارزان” یک اکانت بدون ریپورت و امن برای خودتون تهیه کنید

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
90 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا