ساخت شماره مجازی انگلیس | کاملا رایگان با نرم‌افزار TextMe

ساخت شماره مجازی انگلیس

با ساخت شماره مجازی انگلیس به صورت رایگان در تلگرام و اینستاگرام و واتس اپ و … از آن استفاده کنید. ساخت شماره مجازی انگلستان دائمی و اختصاصی با نرم افزار Textme براحتی امکان پذیر است. این یک برنامه تماس رایگان است ولی ما می‌توانیم از قابلیت دریافت پیام آن استفاده کرده تا کد فعالسازی را دریافت کنیم.

قبلا در بخش شماره مجازی برای تلگرام شش برنامه را معرفی کردیم که یکی از آنها همین برنامه بود ولی در اینجا به صورت ویژه آموزش دادیم تا مشکلی نداشته باشید.

بهتر است بدونید که 44+ همان کد بریتانیا هست که شامل 4 کشور انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی است.

دانلود نرم افزار Textme و نصب روی گوشی

برای راحتی شما هم ویدئو قرار دادیم و هم یک آموزش بصورت قدم به قدم قرار دادیم که امیدواریم در ساخت اکانت موفق شوید.

روش ساخت شماره مجازی انگلیس (آموزش ویدئویی)

فیلم آموزش ساخت شماره مجازی کشور انگلیس با برنامه تکست می را مشاهده میکنید.

اگر موفق به ساخت نشدید می‌توانید از بخش “شماره مجازی ارزان” یک اکانت بدون ریپورت و امن برای خودتون تهیه کنید

آموزش ایجاد شماره مجازی انگلستان (قدم به قدم)

پس از نصب برنامه Textme باید گوشی و بزارید حالت پرواز قرار داده و به هات اسپات گوشی دیگر یا اینکه چه بهتر هست که وایفای وصل بشید.

سپس آی پی برنامه عبور از تحریم را حتما و حتما روی انگلستان (بریتانیا) قرار بدید و حالا وارد برنامه شده و حالا در این صفحه Create an account را بزنید. اگر این گزینه نبود حتما آی پی شما انگلستان نیست پس دقت کنید که حتما آی پی و درست انتخاب کنید.

دانلود برنامه textme

سپس از میان شماره های موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید و CONFIEM THIS NUMBER را بزنید (فرقی نداره کدومو انتخاب میکنید)

شماره مجازی بریتانیا

در این بخش باید مشخصات خود را وارد کنید. در قسمت اول یک ایمیل وارد کنید سپس یک رمز عبور 8 رقمی به بالا بزارید. (بهتره ایمیل معتبر وارد کنید و فعالسازی و انجام بدید تا بعدا به شمارتون دسترسی داشته باشید)

در قسمت How old you سن خودتونو بزارید، و در قسمت You identify yourself ad جنسیت خود را انتخاب کنید

روی REGISTER بزنید

سایت شماره مجازی رایگان

میبینید که شماره انگلیس شما ساخته شده و با زدن START CALLING AND TEXTING وارد حساب کاربری خود شوید

شماره مجازی انگلیس برای تلگرام

شماره ای که ساختید از قسمت زیر قابل دسترسی است و در قسمت پیام ها هم کد های دریافتی نمایش داده میشود.

شماره مجازی با کد 44

در اینجا شما باید از یا تلگرام اصلی استفاده کنید تا کد و بصورت ویس دریافت کنید. فرمت صحیح وارد کردن شماره به صورت زیر است پس دقت کنید دو رقم اول یعنی 44 در کد کشور و بقیش در قسمت شماره وارد شود.

بعد اینکه شماره رو به صورت زیر با کد 44 وارد تلگرام کردید تایید کنید و صبر کنید تا برنامه textme با شما تماس بگیره ولی شما نباید تماس و پاسخ بدید، صبر کنید تا تماس قطع بشه و بعد سه تا شش دقیقه یک Voicemail براتون توی Textme ارسال میشه که حاوی کد ورود به تلگرام است.

شماره 44+

اگه شما بتوانید چندین اکانت بسازید، باهاش می‌توانید برای بالا بردن رای نظرسنجی خود بهره‌مند شوید. یا باهاش می‌توانید برای کامنت گذاشتن زیر پست کانال خودتون استفاده کنید و اینگونه کسب و کار خود را پرطرفدار نشان دهید

توجه کنید که این برنامه کد نمیده و حتما طبق روش بالایی که تو قسمت بنفش رنگ گفتم انجام بدید. بجای فرستادن کد با شما تماس بگیره یا ویس بفرسته که حاوی کد 5 رقمی باشد. البته گوینده کد به زبان انگلیسی کدها را به شما میگه که باید اعداد انگلیسی و بلد باشید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
46 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا