خانه » تلگرام » چه کسی عکس پروفایل ما را چک میکنه {واتساپ+تلگرام+اینستاگرام}

چه کسی عکس پروفایل ما را چک میکنه {واتساپ+تلگرام+اینستاگرام}

کی عکس پروفایل منو دیده

چگونه بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل ما را در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دیده اند و یا عکس مارو در گوشی خود سیو کرده اند؟ آیا ربات یا برنامه چکر پروفایل و نرم افزاری واقعی و رایگان برای اینکار وجود دارد؟

خیلی از افراد به دلایل مختلف علاقه دارند که بتوانند بر روی پروفایل خود در شبکه های اجتماعی کنترل بیشتری داشته و بدانند چه کسانی از پروفایل آنها در شبکه های اجتماعی دیدن کردند.

روش فهمیدن کی عکس پروفایلمو چک میکنه؟

واتساپ و تلگرام که چنین امکانی و ندارن و هرکس میتونه روزانه صدها بار عکس شمارو ببینه بدون آنکه شما مطلع باشید حتی اگر شخص مورد نظر را بلاک کرده باشید باز هم میتونه با یه اکانت دیگر اقدام به دیدن تصاویر پروفایل شما کند، برای تنظیمات عکس پروفایل به صورت کلی در مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام توضیح دادیم

برای اینکار دو برنامه هست که ادعا میکنند خیلی واقعی درست کار می‌کنند که در ادامه اونهارو معرفی کردیم. اما پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید چی نوشتم.

برنامه چک پروفایل واتساپ Who Viewed My Profile

اپلیکیشن Who Viewed My Profile که چند وقتی سروصدای زیادی کرده و با استقبال کاربران ایرانی گوگل‌پلی مواجه شده است. این نرم افزار ادعا می‌کند افرادی که پروفایل واتس‌اپ شما را دیده‌اند یا از عکس شما بازدید کرده‌اندو را نمایش می‌دهد و حتی لیست مخاطبانی که شما را مسدود کرده‌اند، در اختیارتان می‌گذارد!

اما شواهد نشان می‌دهد این ادعاها نه تنها واقعی نیست، بلکه این اپلیکیشن تهدیدی برای امنیت و حریم خصوصی شما است.

همیشه به یاد داشته باشید که هر برنامه‌ای که ادعای نمایش بازدید از پروفایل و چیزهایی از این دست را دارد، از سیاست‌های واتس‌اپ یا دیگر سرویس‌های شناخته شده پیروی نمی‌کند.

ارتباطات و فعالیت‌های کاربران در واتس‌اپ رمزنگاری شده است و هیچ سرویسی امکان نمایش بازدید از پروفایل و مواردی از این دست را ندارد. حالا دروغ بودن به کنار، تنها سه بازدید در این اپلیکیشن قابل مشاهده است و برای دیدن بازدیدهای بعدی نیاز به خرید سکه است. خرید سکه برای نمایش بازدیدهای دروغین!

برنامه چک پروفایل تلگرام Telegram Profile visitor

مدتی است برنامه چکر پروفایل تلگرام ( Telegram Profile visitor ) در اینترنت انتشار پیدا کرده است که ما ان را تست کردیم ولی موفق نشدیم و اینکه به احتمال زیاد این یک برنامه فیک است.

بات هایی هستن که ادعا میکنند که قابلیت این را دارند که بفهمند چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده یا عکس پروفایل تلگرام شما رو ذخیره کرده است و در کانال ها و گروهها و فیسبوک و توییتر و … زیاد از آن ها میبینیم. اکثر این بات ها تحت عنوان ربات چک پروفایل ، ربات تلگرام چکر و … یا اسکریپت هایی رو با همین عنوان هستند که تا این لحظه مطمنم همشون جعلی و الکی هستند و به هیچ وجه کار نمیکنند.

اگر برنامه ای واقعا سالم پیدا کردیم که کار میکنه و سرکاری نیست حتما ان را در اینجا قرار میدهیم تا همه ی دوستان استفاده کنند. اگر بات یا برنامه ای اینکه بفهمید چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را دیده اند سراغ داردید در قسمت دیدگاها درج کنید.

چه کسی از اینستاگرام شما بازدید کرده است؟

اگر دوست دارید بدانید چه کسانی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند، یک سایت برای این ادعا درنظر گرفته شده است. البته که بنده این سایت را تایید نمی‌کنم.

instatracker.net

نتیجه گیری

تلگرام و واتساپ و اینستاگرام حریم خصوصی خاصی برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند، به همین دلیل تا زمانی که خودشون چنین امکانی و قرار نداده‌اند نباید به هیچ وجه گول برنامه های دروغین و بخوریم.

حواسمون جمع باشد که الکی هر بات و برنامه ای را تحت عنوان “کی پروفایلمو چک میکنه” را نصب و اجرا نکنید. چون در بسیاری از موارد این برنامه ها نه تنها جعلی هستند بلکه ممکنه حتی امنیت تلگرام یا و اتساپ یا پیج شمارو به خطر بیاندازد، بازدیدکنندگان پروفایل را به این راحتی ها نمیشه دید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
37 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا