خانه » تلگرام » مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام (مثل آب خوردن)

مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام (مثل آب خوردن)

مخفی کردن تصویر پروفایل

برای مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام باید چیکار کنیم؟ اگه دلتون می‌خواد که بدونید چگونه عکس پروفایل خود را قفل کنید تا امنیت تلگرام خود را بالا ببرید با همراه باشید. ما به شما آموزش می‌دهیم که تنظیمات را جوری تغییر دهید که پروفایل تلگرام را فقط مخاطبین ببینند.

قبلا از آموزش دیده نشدن عکس پروفایل در مقاله قبلی مخفی کردن حالت آنلاین وجود داشته است اما قابلیت پنهان کردن عکس پروفایل موجود نبود و اگر شما می‌خواستید عکس های پروفایل خود را برای شخصی قفل میکردید چنین امکانی نداشتید و فرض کنید شخصی در تلگرام مزاحم شما شده است و حالا میخواهید که دیگر اون به عکس های شما دسترسی نداشته باشد بلاک کردن تنها راه بوده در صورتی که به خط و آیدی شما دسترسی نداشته باشد با بلاک کردن اون دیگر عکس های شما برای اون به نمایش در نمیاد ولی در نسخه جدید تلگرام این قابلیت مخفی کردن عکس پروفایل آمده است که در زیر به ان اشاره میکنیم.

آموزش مخفی کردن عکس پروفایل

با استفاده از قابلیت جدیدی که به این پیامرسان افزوده شده شما قادر به مخفی سازی تصاویر پروفایلتان هستید، همچنین میتوانید با مخفی کردن شماره در تلگرام امنیت خود را بیشتر کنید

مخفی کردن عکس پروفایل

پس از دانلود تلگرام اصلی وارد اکانت خود شده و سپس به مسیر Settings (تنظیمات) و سپس Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) بروید و گزینه Profile Photo را بزنید.

چگونه عکس های پروفایل تلگرام را قفل کنیم

در اینجا شما با انتخاب گزینه My Contacts خواهید توانست کار کنید که جز مخاطبین شما کسی نتونه عکساتونو مشاهده کند. مخاطبین شامل کسایی هست که شما اونو اد کردید و اگه از ربات دوستیابی تلگرام استفاده میکنید یا در گروهها هستید آن اشخاص نمی‌توانند پروفایل شما را ببینند

قفل کردن عکس پروفایل

اگر قصد دارید حتی بعضی از مخاطبان شما هم عکس پروفایلتان را نبینند باید در بخش Never Allow هر کسی که دوس داشته باشید را اضافه کنید

چگونه پروفایل تلگرام را فقط مخاطبین ببینند

چگونه پروفایل های مخفی تلگرام را ببینیم

فعلا روشی برای اینکار وجود نداره و پروفایل‌های مخفی با اکانت‌هایی که اصلا تصویر پروفایل ندارند قابل تشخیص نیست. تنها راهش اینه کاری کنید یه لحظه اکانت شما را سیو کند. یعنی به طرف پیام بدید بگید اکانت شما را اد کند و بلافاصله بعد افزوده شدن شما به لیست مخاطبانش تصویر پروفایلش براتون قایل مشاهده می‌شود.

قفل عکس پروفایل تلگرام

اگر نمیخواهید از روش بالا استفاده کنید یا تلگرامتون این قابلیت و نداره برای دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام برای فرد مورد نظر موارد زیر باید رعایت شود وگرنه اون شخص میتونه به عکستون دسترسی داشته باشد. ما طبق تلگرام رسمی آموزش میدهیم و ممکن است در غیررسمی ها روش های بهتری برای اینکار باشد که اگر راهی میدانید خوشحال میشیم در قسمت دیدگاها درج کنید تا دیگران هم بهره ببرند.

  • دیلیت اکانت کنید و تمام کسایی که شمارتونو ندارند برای همیشه از دسترسی به شما عاجز هستند.
  • شماره ای از شما نداشته باشد، چون در صورتی که شماره شما را داشته باشد میتواند با یه اکانت دیگه هم اقدام به دیدن عکس شما کند.
  • اکانت تلگرام شما id نداشته باشد، اگر آیدی داشته باشید اون شخص به راحتی میتونه با سرچ کردن یوزرنیم شما را بیابد
  • در گروهی که اون طرف عضو هست هم نباشید.

توجه داشته باشید که برنامه ی مخفی کردن عکس پروفایل وجود ندارد و الکی وقت خود را صرف جستجوی آن هدر ندهید و توصیه ما فقط استفاده از تلگرام اصلی است چون این قابلیت و دارد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
85 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا