خانه » تلگرام » عدم نمایش مخاطبین در تلگرام | اضافه نشدن مخاطب (تضمینی)

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام | اضافه نشدن مخاطب (تضمینی)

بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام

پس از فعالسازی تلگرام و ورود به برنامه لیست مخاطبین گوشی شما باید در تلگرام به نمایش در بیاید. اما گاهی همه یا بعضی مخاطبین نشون نمیده که خب این اعصاب خوردکن هست.

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام در بعضی گوشی‌های اندروید همانند سامسونگ، هواوی، شیائومی و گوشی‌های آیفون مشاهده میشود که براحتی با دستورات زیر بالا نیامدن مخاطب در تلگرام را برای شما رفع میکنیم.

چرا مخاطبین تو لیست تلگرام نمیاد ؟

علت عدم همگام سازی مخاطبین تلگرام 4 تا هست، که ما هر چهارتارو بصورت تصویری براتون قرار دادیم که شما تک تک بررسی کنید تا مشکل اضافه نشدن مخاطب های شما حل شود.

همانطور که مطلع هستید شماره ها را با هر نامی که در گوشی خود ذخیره کرده باشید بایست با همان نام در تلگرام سینک و به نمایش درآید و می توانید به آنها پیام دهید. توجه کنید لازم نیست که آن شخص شمارتون و داشته باشد، کافیست شما اکانت اون و در گوشی خود ذخیره کنید و از آن پس در لیست مخاطبین تلگرام خود مشاهده نمایید.

1- همگام سازی مخاطبان و فعال کنید

اگر در قسمت کانتکت های تلگرام لیست مخاطبین خود را مشاهده نکرده و هر کاری می کنید خط دوستان و آشنایان شما به نمایش درمی نمی‌آید باید توجه داشته باشید که هنگامی که برای بار اول می‌خواستید تلگرام وارد شوید Sync Contact (همگام سازی مخاطبان) را غیرفعال نکرده باشید

اگر Sync Contact را غیر فعال کرده باشید در تلگرام همگام سازی برای دریافت شماره های شما انجام نخواهد شد که احتمالا عدم نمایش مخاطبین در تلگرام به همین عامل بستگی دارد.

برای روشن کردن همگام سازی مخاطبان از طریق منوی همبرگری بالا به Settings (تنظیمات) رفته و سپس در بخش حریم خصوصی Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) باید طبق عکس بالا Sync Contact (همگام سازی مخاطبان) را روشن کنید

همچنین اگر شماره ها در سیم کارتتان سیو شده است آنها را به حافظه گوشی خود انتقال دهید و سپس ببینید که ایا درست شده است یا نه.

2- مجوز دسترسی ها را بررسی کنید

یک علت دیگه اینه که خود برنامه اجازه دسترسی و به لیست مخاطبان را ندارد و باید حتما بررسی کنید.

به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و از قیمت app ها یا برنامه ها تلگرام را انتخاب کنید. سپس دنبال Permissions “مجوزها و دسترسی‌ها” رفته و همانند تصویر زیر دسترسی به Contacts “مخاطبان” را روشن کنید. اگر که فعال بود از قبل که هیچی، بقیه مطلب و مطالعه کنید.

چرا مخاطبان تلگرامم نشون نمیده

3- مشل بالا نیامدن مخاطبین تلگرام بخاطر باگ تلگرام

گاهی اوقات هم خود تلگرام به مشکل میخوره که این اتفاق رخ میده شما باید روش زیر و انجام بدید. بهتره موقت تلگرامتون و فارسی کنید تا راحتتر بتوانید گزینه ها را تشخیص دهید.

ایمپورت مخاطبین تلگرام

به بخش setting یا تنظیمات Telegram بروید و سپس به انتهای تنظیمات بروید (بیاین پایین) در این قسمت نسخه تلگرام را میبینید که باید روی آن لمس کنید و چند ثانیه نگه دارید که میبینید یک شکلک همانند تصویر زیر ظاهر میشود که باید انگشت خود را بردارید، سپس بلافاصله روی ان لمس کنید و نگه دارید تا منوی مخفی ظاهر شود

پس از ظاهر شدن منوی Debug Menu با انتخاب Import contacts (وارد کردن مخاطبان) و دو گزینه بعدی مشکلی اگه باشه رفع خواهد شد.

4- عدم نمایش بعضی مخاطبین در تلگرام بخاطر نداشتن کد کشور

اونایی که از شماره سیم کارت‌های جدید یا شماره مجازی برای تلگرام استفاده می‌کنند باید در مخاطبین گوشی به اول همه شماره ها 98+ اضافه کنند که کد کشور ایران هست.

چون در صورتی که شماره مجازی شما مربوط به مثلا کشور آمریکا باشد شماره‌های که در داخل گوشی شما هست، در صورتی که اول آنها 98 نداشته باشد یعنی به صورت 0911…. شروع شده باشند هیچ وقت با خط کشورهای دیگه به نمایش درنمی آید و یا باید از خط ایرانی استفاده کنید یا به تک تک contact ها 98 اضافه کنید.

در آخر اگر بازم نشد یبار از تلگرام خارج بشید (log out) و مجدد وارد بشید، (هنگام ورود مجدد تیک “همگام سازی مخاطبین” را بزنید)

توجه کنید که حتما تلگرام خودتون و بروزرسانی کنید.

علت اضافه نشدن مخاطب برای کاربران آیفون

یبار از تلگرام خارج شوند و سپس روی دکمه Home دوبار بزنند و سپس انگشت خود را به بالا بکشند و چک کنند که مشکل رفع شد یا خیر.

اگه مشکلتون حل نشد برای امتحان اسم چنتا از دوستان و آشنایان را تو دفترچه تلفن خود تغییر بدید و چک کنید که اسم اونها اومده تو لیست یا نه، اگه دیدین اسم تغییر داده‌ها اومده پس باید تک تک اسامی را تغییر بدید (اسم کلمه یا یه حرف اضاف کنید).

2 -همچنین مثل اموزش بالا به اول چنتا شمارتون 98 و اضافه کنید و چک کنید که ایا درست شد یا خیر

علت اضافه نشدن مخاطب در تلگرام چیست؟

در اپدیت های اخیر بخش حریم خصوصی دچار تغییراتی شده است که یکی از انها سفارشی سازی برای مشاهده شماره توسط دیگران است،

ما در بخش “مخفی کردن شماره در تلگرام” توضیح دادیم که چگونه اینکارو انجام دهید، اگر شخصی که شمارش و دارید در بخش Phone Number از تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، روی گزینه هیچ‌کس گذاشته باشه دیگه نمیتونید با شمارش اونو به مخاطبانتون اضافه کنید، برای همینه که میدونید طرف تلگرام داره ولی میگه هنوز وارد تلگرام نشده است

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا