خانه » تلگرام » مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام | پنهان کردن آخرین بازدید

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام | پنهان کردن آخرین بازدید

در تلگرام مخفی شویم

حریم خصوصی در Telegram باعث میشود که بسیاری از کاربران به دنبال روش مخفی کردن حالت آنلاین (last seen) در تلگرام یا همان حالت روح باشند که با ثابت نگه داشتن آخرین بازدید (به تازگی، یک هفته پیش، ماه پیش، خیلی وقت پیش) در تلگرام مخفی شوند و کسی نفهمد که اخرین بار چه ساعتی آنلاین بوده است. ما در این بخش به شما یاد میدهیم که با ثابت نگه داشتن و تغییر ساعت حضور خود را پنهان کنید

کدام تلگرام حالت روح دارد و چراغ سبز را خاموش می‌کند، چرا باید اصلا اینکارو کنیم؟ جواب ساده است چون برخی کاربران بنا به هر دلیلی دوست ندارند کسی از حضور آنها مطلع شود. مثلا یک شخصی نصفه شب دوست داره با کسی گفتگو کنه و یا مطالب کانال و بخونه و در این شرایط مخاطبین اون براحتی میفهمند که ایشون الان در ساعت 2 بامداد آنلاین است.

این یک مساله مهمی است که بخواهید در این پیامرسان به صورت نامحسوس فعالیت کنید و کسی از وضعیت آنلاین بودن شما با خبر نشه، خوشبختانه تلگرام این قابلیت و داره که آنلاین باشید و آفلاین نشان دهد.

شما میتوانید با مخفی کردن شماره خود و همچنین مخفی کردن عکس پروفایل حریم خصوصی خود محافظت کنید.

در این آموزش ما نسخه اندروید را آموزش میدهیم ولی فرقی در نسخه آیفون، تلگرام ویندوز و لپتاپ و اینا نیست و این قابلیت در تمام سیستم عامل ها موجود است.

چگونه در تلگرام آفلاین باشیم؟

مدت حضور اشخاص به صورت تقریبی است و به صورت زیر نمایش داده می‌شود. این زمان در صورتی نشان داده می‌شود که شخص مقابل اخری بازدید خود را پنهان نکرده باشد.

last seen within a week = آخرین بازدید یعنی کمتر از یک هفته پیش

last seen within a month = آخرین بازدید کمتر از یک ماه

last seen a long time ago = آخرین بازدید بیش از یک ماه

اگر تمایل دارید کسی از دوستان و آشنایان نفهمند که شما در تلگرام حضور دارید، تلگرامتون و باز کرده و به قسمت Settings سپس Privacy and Security بروید.

اخرین بازدید خیلی وقت پیش

روی گزینه Last Seen & online ضربه زده و حالا با سه گزینه رو به رو میشوید که به ترتیب زیر است و معنی هرکدوم هم جلوشون درج کردیم.

ثابت نگه داشتن زمان اخرین بازدید در تلگرام

برای مخفی کردن حالت آنلاین Nobody و انتخاب کنید ولی میتوانید حالت های دیگری و هم انتخاب کنید

Everybody ( نمایش آنلاین بودن برای همه )
My Contacts ( نمایش آنلاین بودن شما برای مخاطبانتان )
Nobody ( مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن شما از همه )

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام

علاوه بر این شما می توانید در قسمت Always Share With اونایی که دلتون میخواد استثنا از وضعیت شما باخبر شوند رو انتخاب کنید که این یعنی اگر روی حالت Nobody باشد میتوانند از وضعیت شما باخبر باشند. اگر شخص خاصی مد نظرتون نیست کاری به این گزینه نداشته باشید.

آیا مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام به ضرر ماست؟

توجه داشته باشید با مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام شما هم نمیتوانید وضعیت طرف مقابل را ببینید و فکر نکنید که فقط دیگران از وضعیت شما بی خبرند بلکه شما هم نمیتوانید وضعیت دیگر کاربران را مشاهده کنید، همچنین برای تشخیص انلاین بودن در حالت مخفی هم مطلبی منتشر کردیم که میتوانید مطالعه کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا