خانه » تلگرام » تشخیص آنلاین بودن در تلگرام در حالت لست سین (Last seen recently)

تشخیص آنلاین بودن در تلگرام در حالت لست سین (Last seen recently)

تشخیص آنلاین بودن در تلگرام Last seen recently

برای تشخیص آنلاین بودن در تلگرام Last seen recently چیکار باید انجام دهیم و چگونه بفهمیم که چه کسی در این حالت هم اکنون در تلگرام هست.

فهمیدن آنلاین بودن شخص مقابل در موبوگرام و تلگرام تو حالت last seen recently سخت هست ولی چند روش عالی برای اینکار به شما پیشنهاد میدهیم که با استفاده از اون بدون برنامه و نرم افزار خاصی براحتی بفهمید که دوستتون یا مخاطبتون آنلاین هست یا نه! پیام شمارو میخونه یا نه!

چگونه بفهمیم شخصی در تلگرام انلاین است

همانطور که میدانید شخصی که آنلاین باشد پایین اسمش Online میزند یا مینویسد که اخرین بار چه ساعتی انلاین بوده است، ولی در تلگرام امکانی است که اکثر کاربران هم میدانند و با انتخاب آن آخرین زمان بازدید را پنهان میکنند و last seen recently بجاش قرار میگیرد.

در این شرایط اگر طرف آنلاین باشد خب مینویسد انلاین ولی در بعضی تلگرامهای غیر رسمی ممکنه طرف آنلاین هم باشد ولی شما نفهمید، همچنین اگر برای آن طرف پیامی ارسال کنید بدون آنکه تیک دوم بخورد پیام شما را میخوند و شما اصلا نمیفهمید! در این شرایط برای فهمیدن آنلاین بودن باید ترفندهایی که به شما آموزش میدهیم را بکار ببرید

1- تشخیص آنلاین بودن در تلگرام با فوروارد پیام

برای اینکه حالت روح و اخرین بازدید رو دور بزنید و بفهمید طرف کی پیامتون رو میخونه، کافیه یه کانال الکی درست کنید با هر اسمی مهم نیست، سپس پیام، عکس، استیکر یا هرچی که دلتون خاست تو کانال منتشر کنید.

حالا کافیه این پیام را برای شخص مورد نظر فوروارد کنید، منتظر بمانید اگر پیام دوتا بازدید خورده (یعنی از یک شده دو) مطمن باشید طرف انلاین بوده و پیامتان را دیده است. توجه کنید حتما پیام را از توی کانال و با فلش کناری اون بفرستید که وقتی ارسال شد عدد بازدید 1 هست، اگه همین 1 موند یعنی پیامتو ندیده و اگه شد 2 یعنی دیده است.

نرم افزار تشخیص آنلاین بودن

خواندن پیام بدون تیک دوم در تلگرام

2- ایجاد چت مخفی برای فهمیدن آنلاین بودن

برای این کار روی اسم شخص در بالای صفحه کلیک کنید و سپس از طریق سه نقطه گوشه Start Secret Chat را انتخاب کنید

حالا Start را بزنید

در اینجا و تو قسمت پایین صفحه Waiting for … to get online نمایان میشود، یعنی منتظر بمانید تا اون شخص آنلاین شود.

حالا اگه این پیام از ابتدا برای شما نمایان نشود یعنی فرد مورد نظر آنلاین هست و جواب شمارو نمیدهد

Waiting for … to get online

3- فرستادن پیام صوتی و یک روش زیرکانه

یک پیام صوتی یا همون ویس برای طرف بفرستید. وقتی پیام و فرستادید یک نقطه کنار زمان شمار هست، اگر این نقطه از بین رفت یعنی شخص این ویس را باز کرده است، اگر همچنان نقطه باقی مونده یعنی شخص این ویس را باز نکرده است.

فهمیدن آنلاین بودن در حالت recently

4- عضو کردن اون شخص در گروه یا کانال

روش دیگر هم اینه که شما باید اون شخص را تو یک گروه عضو کنید، سپس منتظر باشید که اگه از گپ لفت داد و بیرون رفت یعنی آنلاین هست و نمیخواهد جواب شمارو بدهد

در این تشخیص آنلاین بودن شاید اون شخص از این ترفندها با خبره که تو تله نیفتاده است، یا اینکه هشدار پیام شمارو غیرفعال کرده و اصلا نمیبینه که شما پیام دادید.

چگونه فعالیت اخیر خود را از دیگران مخفی کنیم؟

از Setting وارد تنظیمات تلگرام شده و در بخش تنظیمات وارد قسمت Privacy and Security می شویم، در بخش last seen سه گزینه وجود دارد که:

1) اگر بخواهیم فقط مخاطبین آخرین بازدیدمان را ببینند از گزینه My Contact استفاده میکنیم.

2) و اگر بخواهیم هیچ کس نتواند آخرین بازدیدمان را ببیند گزینه No Body را انتخاب می کنیم.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا