خواندن پیام بدون تیک دوم در تلگرام با 4 روش {بدون سین شدن}

خواندن پیام بدون تیک دوم

آیا خواندن پیام بدون تیک دوم (حالت روح) در تلگرام امکان پذیر است؟ اصلا میشه بدون این که پیام ما تیک آبی بخوره اونو بخونیم؟

جواب بله است و شما می‌توانید با روش‌هایی که در ادامه بهتون آموزش خواهم داد تیک دوم و بردارید و طرف متوجه نشه که شما اون و سین کردید یا نه! جالبه نه؟؟

این آموزش برداشتن تیک دوم برای اندروید، ایفون و کامپیوتر کار می‌کنه و نیاز به نصب برنامه یا یک ربات و اینجور چیزا هم ندارید، خیلی راحته!

ما برای شما 4 روش آماده کردیم که هر 4 تارو بخونید و هرکدوم که راحتتر هستید را استفاده کنید. خواندن پیام بدون سین شدن با هر 4 روش قابل انجام هست.

1- چگونه در تلگرام پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد؟

اگر شما قصد دارید پیام‌های طرف مقابل و بخونین بدون اینکه دو تیک بخوره و طرف مطلع بشه باید به روش پاپ آپ عمل کنید، برای این کار تلگرامتون و باز کنید و از طریق منو و به Setting و سپس Notification and Sounds بروید.

در این بخش همانند عکس زیر Popup Notification را لمس کنید.

چگونه در تلگرام پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد؟

به Private Chats بروید. چون شما می‌خواهید پیام‌های خصوصی و بخونید

خواندن پیام بدون سین شدن

در اینجا باید گزینه Always show را فعال کنید.

دیدن پیام بدون سین شدن

با این کار از این به بعد اگر کسی برایتان پیام فرستاد بر روی گوشی پنجره پاپ آپ نمایش داده میشود که می‌توانید پیغام را ببینید و تا زمانی که جوابی برای آن ارسال نکنید دو تیک دریافت و خوانده شدن پیغام در تلگرام طرف نمایش داده نمیشود

خواندن پیام تلگرام بدون سین شدن

اینجوری اون فکر میکنه که اصلا شما پیامش را نخوندی، ولی اگه برین تو تلگرام و صفحه چت و باز کنید اونوقت دو تیک میخوره و طرف میفهمه پس مراقب باشید. (این روش ممکنه علیه شما هم استفاده بشه دیگه)

2- استفاده از برنامه Unseen – No Last Seen

برنامه Unseen شاید به جرات بتوان گفت بی نظیر و پرکاربرد برای کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان‌های مخصوص اندروید می‌باشد که این امکان و بهتون میده بدون متوجه شدن مخاطب مورد نظر پیام‌های او را بخوانید و به نوعی آخرین بازدیدتان را پنهان کنید.

کار با این برنامه خیلی خیلی راحته و فقط یسری تنظیمات داره که باید انجام بدید تا دیگه خودش خودکار در پس زمینه کار کند.

پس از دانلود و نصب وارد برنامه شوید و در چند مرحله اول فقط Next بزنید تا به اینجا برسید (شبیه عکس زیر). تو این صفحه Give Authorization و بزنید

برنامه Unseen - No Last Seen

در اینجا باید پیامرسان‌هایی که قصد دارید اینکارو باهاش انجام بدید و انتخاب کنید، تیک تلگرام و بزنید و البته دوست دارید بقیه و هم انتخاب کنید.

مخفی ماندن در تلگرام

احتمالا بعد زدن Next صفحه‌ای مشابه تصویر زیر براتون میاد که ازتون درخواست می‌کنه دسترسی به نوتیفیکیشن و بهش بدید که باید هم اینکارو کنید. تیک کنارش و بزنید تا روشن بشه.

مشاهده پیام دیگران در تلگرام بدون تیک دوم

خب کار تمومه! حالا برای تست به کسی بگید بهتون پیام بفرسته و خواهید دید پیام توی این برنامه براتون میاد

مشاهده پیام بدون علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده

3- مشاهده پیام بدون علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده

برای خواندن پیام دریافتی بدون سین شدن، دست خود را روی عکس پروفایل هر گفتگویی نگه دارید تا بتوانید بدون علامت‌گذاری پیام‌ها به عنوان خوانده شده، پیش‌نمایشی از آن را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید داخل بخش پیش‌نمایش اسکرول کرده تا پیام‌های بیشتری را ببینید، و یا از دکمه‌های منو برای سنجاق کردن، بی‌صدا کردن و یا علامت زدن گفتگو به عنوان خوانده شده استفاده کنید.

4- استفاده از حالت روح، کدام تلگرام حالت روح دارد؟

روش‌هایی که در بالا گفتم در تلگرام رسمی خوب جواب میده، البته تلگرام‌های غیر رسمی مثل تلگراف یه قابلیت دارن به نام حالت روح که با اون براحتی بدون هیچ کاری پیام های طرف مقابل و بخونین و فقط یک تیک میخورد.

پس از نابودی موبوگرام شرکت هانیستا خیلیا به دنبال جایگزینی برای ان هستند. تلگراف بهترین جایگزین موبوگرام است و همانند آن حالت روح دارد.

با نصب تلگراف از حالت روح آن استفاده کنید ولی خب ما قبلا هم به شما گفتیم تا انجایی که براتون سخت نیست از تلگرام اصلی استفاده کنید.

با این 4 روش خیلی راحت می‌توانید هر پیامی را علامت‌گذاری پیام‌ها به عنوان خوانده شده مشاهده کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا