خانه » پیامرسان روبیکا » دیلیت اکانت روبیکا + روش حذف دائمی【براحتی آب خوردن】

دیلیت اکانت روبیکا + روش حذف دائمی【براحتی آب خوردن】

دیلیت اکانت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟ کاملترین آموزش دیلیت اکانت روبیکا برای همیشه بدون نیاز به هیچ سایت و برنامه کمکی، با همراه باشید تا بهترین روش حذف دائمی این پیامرسان را به شما آموزش دهیم.

این آموزش خیلی ساده هست، یه دکمه تو خود برنامه و یک لینک ارسالی مستقیم به سیم کارت و تمام. اها اینو هم باید بگم که نیاز داره که حتما سیمکارت و داشته باشید، چون براتون پیامک میاد و باید تاییدش کنید.

دیلیت اکانت روبیکا (صد در صدی)

اول باید نسخه جدید این پیامرسان و نصب کنید، چون قابلیت دیلیت اکانت روبیکا فقط در نسخه جدید آن وجود دارد. پس از بروزرسانی از گوگل پلی یا مایکت یا هرجا حالا به تنظیمات روبیکای خود بروید و وارد قسمت “حریم خصوصی و امنیت” شوید.

حذف دائمی اکانت روبیکا

حالا باید بیایید پایین و “حذف حساب کاربری” و بزنید. اگه این گزینه نبود شک نکنید که روبیکای شما بروز نیست، در صورت بروزرسانی این گزینه براتون میاد.

دیلیت اکانت روبیکا

در انتها از شما میپرسه که “مطمئنی می خوای اکانتت رو حذف کنی؟” که باید روی ” باشه” ضربه بزنید.

حذف دائمی روبیکا

حالا به شمارتون یک لینک فرستاده میشه که باید روش کلیک کنید یا اونو تو مرورگر کپی و بازش کنید.

لینک دیلیت اکانت روبیکا

در صفحه باز شده باید روی دکمه “درخواست رمز” کلیک کنید تا یک کد 6 رقمی به سیم کارتت بیاد

خب مشخصه که کد یکبار مصرف پیامک شده را باید تو این صفحه وارد کنید و “مرحله بعد” را بزنید. خب تبریک می‌گم، حساب کاربری شما پس از 7 روز حذف خواهد شد. توجه کنید که توی این بازه زمانی 7 روزه نباید آنلاین شوید.

شاید از شما بخواهد که دلیل حذف اکانت رو را بنویسید، هرچی خواستید بنویسید و حذف اکانت و بزنید و برنامه و هم پاک کنید. تمام شد

دیلیت اکانت خودکار روبیکا چگونه است؟

اگه که میخواهید بصورت خودکار پس از مدتی حساب شما کاملا حذف بشه این اموزش و انجام بدهید. با این اموزش پس از مدتی که انلاین نشوید اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد. خب ابتدای کار وارد حساب کاربری خود شوید و در منوی پایین روی “تنظیمات” بزنید

دیلیت اکانت روبیکا

در این بخش “حریم خصوصی و امنیت” را بزنید.

چگونه روبیکارو حذف کنیم؟

بروید به انتهای صفحه و در بخش “حذف حساب کاربری من” گزینه “اگر برای این مدت نبودید” را بزنید، این بخش به صورت پیشفرض روی 24 ماه تنظیم شده است.

حذف خودکار روبیکا

حالا شما باید کمترین مدت و انتخاب کنید، پس آن را روی 3 ماه تنظیم کنید.

دیلیت اکانت روبیکا

حالا از حساب خود خارج شوید و تا سه ماه دیگر وارد اکانتتون نشوید. پس از سه ماه کل اکانت دیلیت می‌شود و شماره شما از لیست مخاطبان شما برای همیشه پاک می‌شود. (اگر طی سه ماه حتی یک ثانیه وارد حساب خود شوید زمان این عملیات ریست خواهد شد و مجدد باید صبر کنید)

روش خارج شدن از روبیکا بدون حذف اکانت

خب برای اینکا کافیه به روبیکا یا Rubix بروید و تنظیمات را انتخاب کنید

خارج شدن از روبیکا

در قسمت بالای صفحه روی سه نقطه را بزنید

پاک کردن روبیکا

حالا همانند تصویر زیر روی “خروج از حساب کاربری” را بزنید تا با موفقیت از اکانت خود خارج شوید. با خارج شدن از اکانت اطلاعات شما همچنان در روبیکا باقی خواهد ماند ولی همانطور که در بالاتر گفتیم پس از سه ماه حذف می‌شود.

خروج از روبیکا

اگر دوست دارید هم می‌توانید خود روبیکا را بصورت کامل از روی گوشی خود حذف نمایید. و اگه روزی مجدد به حساب خود برگردید خواهید دید که هیچ گفتگویی پاک نشده و سرجاش هست.

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم سریعتر؟

بی احترامی که روبیکا به کاربران میکرد واقعا غیرقابل دفاع بود و من یا دیگری حق داریم که اطلاعات خود را پاک کنیم و به هیچکس هم ربطی ندارد. پس از پیگیری های کاربران خوشبختانه این قابلیت فراهم شد و شما از طریق لینک ارسالی به پیامکتون میتونید سریع حسابتون و دیلیت اکانت کنید.

البته یک زمان 7 روزه باید بگذره چون که منطقی هست و ممکن است شما پشیمان شوید، پس این مدت زمان باید سپری بشه تا حساب کاربری شما پاک شود. سریعتر از این روش فعلا وجود ندارد و اگه بود در اینجا قرار خواهیم داد.

چرا نمیتونم روبیکا را حذف کنم

آیا روبیکا امن است و از اون استفاده کنیم؟

سال قبل سپر امنیتی گوگل هشدار داده بود که این برنامه مخرب هست و از روی گوشی خود پاک کنید اما من خودم هیچ نظری ندارم و نمیگم این درسته یا خیر، پس تصمیم با خودتون هست و اگرم می‌ترسید برای نصب روبیکا از فضای دوم استفاده کنید. در ادامه علاوه بر فروشگاه گوگل می‌بینید که مایکت و کافه بازار که استورهای داخلی هستند هم نسبت به این پیامرسان هشدار داده‌اند.

کافه بازار هم آخرین نسخه روبیکا را حذف کرد
کافه بازار در پاسخ به یک کاربر توئیتر که «سپر امنیتی کافه بازار» را به دلیل تایید برنامه‌ی روبیکا نقد کرده بود، توضیح داد که با بررسی اولیه سپر امنیت، نسخه آخر برنامه روبیکا در تاریخ ۱۹ شهریور منتشر شد. این نسخه در تاریخ 6 آبان اخطار پلی پروتکت گرفت. بعد از اخطار پلی پروتکت، نسخه آخر روبیکا از انتشار خارج و نسخه قبلی بدون خطای گوگل پلی پروتکت منتشر شد.‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مایکت هم امنیت روبیکا رو تایید نمیکنه
مایکت که اپ استور داخلیه و بالای 30 میلیون کاربر داره هشدار داده روبیکا رو حذف کنید

ما درباره امنیت این اپ هیچ نظری نداریم و نمی‌گوییم که حذفش کنید یا نه ولی به هرحال هرکی دوست داره روزی بتونه اطلاعات حساب کاربری و شماره خودش و از روی یک پیامرسان و شبکه اجتماعی پاک کند و این حق اون کاربر هست.

نتیجه نهایی

شما به چه علت میخواهید از روبیکا خارج شوید، اگر نظر یا پیشنهادی دارید در قسمت نظرات درج کنید. امیدواریم توسعه دهندگان بزودی این مشکل را حل کنند.

همچنین میتوانید برای ارتباط با پشتیبانی روبیکا به این بخش مراجعه کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
396 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا