خانه » تلگرام » مشکل بازدید نخوردن پست های کانال

مشکل بازدید نخوردن پست های کانال

بعضی اوقات پیش میاد که کانالتون نسبت به قبل خوب سین نمیخوره و قفل میشه یا یکمرتبه تعداد بازدیدها کم شده و یا اصلا بازدید نمیخوره، حالا شما بعد تلاش های زیاد که برای کانالتون انجام دادید در برخورد با ویو نخوردن پست های کانال به دنبال هرراهی میروید که عدم ثبت شدن بازدید پستهای کانال را حل کنید و میزان بازدید خود را مثل قبل کنید

مشکل عدم ثبت سین یا به این صورته که بازدید روی 1 میمونه یا اینکه به صورت مضربی از 3 بالا میره و خورد خورد نشان داده نمیشه که اگر به صورت مضربی تا اخر بالا میره پس مشکلی نیست ولی اگر روی عدد خاص متوقف میشه پس حتما مشکلی داره که در ادامه برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه میدهیم.

اول از همه توصیه من و خود این پیامرسان اینه که حتما از نسخه اصلی و بروزرسانی شده تلگرام استفاده کنید مخصوصا ادمین های کانال حتما از گوگل پلی دانلود کنند که ما در مقاله چرا باید از تلگرام اصلی استفاده کنیم به صورت کامل توضیح دادیم. شاید باگ یا محدودیتی در اپ غیررسمی شما باشه که با نصب نسخه اصلی برطرف شود ولی اگه همچنان مشکل سین نخوردن کانال باقیست با ما همراه باشید.

عوامل مهم در بازدید نخوردن پست کانال

مشکل بازدید نخوردن پست کانال به چند عامل بستگی دارد که مهمترین اون تزریق ممبر فیک به کانال است که به نوعی بازدید شما قفل میشه ولی نمیدانیم که این یک باگ است یا خود تلگرام شما را جریمه میکند. طبق بررسی ها ادمین هایی که برای کانالشون ممبرفیک اضافه کردند بعد دو سه روز یهو با مشکل فوق مواجه میشوند که برای رفع آن باید ممبرهای فیک را شناسایی و حذف کنید. توصیه ما افزایش ممبر کانال به صورت واقعی هست و هرگز از روشهای فیک استفاده نکیند

روش اول

که شاید کارگشا باشد اینه که ممبرهای دیلیت شده را در کانال ریمو کنید. این کار یک پیشنهاده و صد در صدی نیست ولی اگر مجبور شدید میتونید امتحان کنید.

روش دوم

اینه که اگه ربات برای شما پست میزاره اونو غیرفعال کنید و خودتون دستی پست بزارید (بدون فوروارد از جای دیگر) و چک کنید که مشکل برطرف شده یا نه.

روش سوم

باید به صورت موقتی آیدی کانال و عوض کنید و پست بزارید ببینید مشکل برطرف شده یا نه و دوباره آیدی قبلی و بزارید.

روش چهارم

برای حل بازدید نخوردن پست کانال لینک خصوص کانال و تغییر بدید در صورتی که ازش استفاده نمیکنید.

روش پنجم

اینه یک نفرو ادمین کنید و پست بزارید، بررسی کنید که آیا پستی که ادمین جدید گزاشته سین میخوره یا نه

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا