خانه » تلگرام » روش پیدا کردن گروه و جستجوی کانال (بدون نیاز به لینک)

روش پیدا کردن گروه و جستجوی کانال (بدون نیاز به لینک)

روش پیدا کردن گروه و جستجوی کانال

چگونه لینک کانال تلگرام را پیدا کنیم، خیلی وقته می‌خواهیم که روش یافتن و پیدا کردن گروه و جستجوی کانال ها را به شما اموزش دهیم.

با یک ترفند عالی سایت گوگل که موتور جستجوگر هوشمند بزرگ دنیاست را به یک گروه یاب تبدیل کنید. روشی که بهتون معرفی می‌کنم یک سرچ هدفمند هست که راه شما را در دستیابی به پیوند گفتگوها آسان خواهد کرد

در حالت عادی وقتی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو میکنید مخلوطی از سایت ها و شبکه ها اجتماعی به نمایش در می آید ولی مثلا ما بخواهیم فقط موارد مربوط به تلگرام را جستجو کنیم باید نحوه تایپ کلمه کلیدی و تغییر دهیم

موتور جستجو تلگرام هم کانال‌ها و گروه‌های عمومی و خصوصی را پیدا کرده و امکان عضو شدن به شما را خواهد داد.

نحوه پیدا کردن گروه ها و کانال ها در گوگل

ابتدا وارد گوگل شوید و در قسمت درج کلمه کلیدی عنوان گروه یا کانال و بنویسید و همانند زیر بعدش دامنه و قرار دهید و کلمه جستجو ذره بین یا سرچ و بزنید تا جستجو شروع شود

گروه پزشکی t.me/joinchat

ربات جستجوگر تلگرام

بعد اینکه سرچ و زدید مشاهده میکنید با اینکار موتور جستجو فقط در دامنه t.me دنبال نتایج میگرده و ده بیست گپ برتر و به نمایش در میاره که اگر دقت کنید بیو و تعداد ممبر ها هم نوشته شده است.

آموزش جستجوی گروه در تلگرام

برای پیدا کردن گروه و جستجوی کانال دقیقتر می‌توانید بجای واژه پزشکی کلمات هدف را سرچ کنید ولی دامنه انگلیسی بالا باید نوشته باشه و فقط عبارت فارسی تغییر میکند.

مثلا برای ورزش میتوانید بنویسید گروه فوتبال والیبال و در موضوعات دیگر علمی شعر و هرچی که دنبالش هستید را تایپ کنید و سرچ بزنید.

در این روش گروه هایی که قبلا ریمو شده باشند هم نشون داده میشن و شما اگر به لینک منقضی شده ای برخورد کردید ناراحت نشوید و به سراغ نتایج دیگری بروید تا سوپرگروه مد نظرتون و بیابید.

در نتایج هم گپ هم کانال به نمایش در میاد، برای بات ها به صورت زیر جستجو کنید

ربات آهنگ t.me

با کمی تغییرات میتوانید بهترین نتایج و پیدا کنید و منظور خود را بهتر به گوگل برسونید، و با پیدا کردن گفتگوهای مربوط به موضوع کاری خود و تبلیغ در آن باعث افزایش ممبر کانال خود شوید.

این روش برای هر سایت و شبکه اجتماعی بکار میرود که بجای دامنه بالا باید دامنه سایت هدف قرار بگیرد.

سرچ تلگرام

پیدا کردن گروه و جستجوی کانال در سرچ تلگرام

با استفاده از ذره بین گوشه ی تلگرام میتوانید گفتگوهای عمومی (کانال،گروه،ربات) را با نام فارسی و آیدی جستجو کنید تا بهترین نتایج برای شما به نمایش درآید.

فقط محتوای عمومی در اینجا جستجو میشود و گروها و کانالهای خصوصی به نمایش در نمی آید. اگر ادمین گروهی هستید با تبدیل گروه خصوصی به عمومی می‌توانید خود را در جستجوی کاربران به نمایش بزارید.

در تلگرام چگونه با داشتن آدرس وارد یک کانال شویم

اگر یک آدرس دارید و می‌خوایین وارد اون گفتگو بشید ابتدا اون لینک را در قسمت save messages یا هرجای دیگر ارسال کنید، سپس روش کلیک کنید و براحتی وارد شوید. اگر یک آیدی هست اونو در قسمت ذره بین جستجو کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا