خانه » تلگرام » روش ارسال پیام تصویری تلگرام (ویدیو دایره ای) Video Message

روش ارسال پیام تصویری تلگرام (ویدیو دایره ای) Video Message

آموزش ارسال ویدیو مسیج در تلگرام

اخیرا تلگرام قابلیت بسیار جالبی به نام پیام ویدیویی یا Video Message را به برنامه خود اضافه کرد. همانطور که با قابلیت ارسال ویس یا پیام صوتی در تلگرام آشنا هستید باید بدانید که ویدیو مسیج قابلیتی شبیه به voice است و فرق آن در این است که به جای صدا در آن ویدیو ارسال می‌شود. ویدیو مسیج ها فعلا نهایت 60 ثانیه ای است و شامل فیلم و صدا همزمان است و به صورت شناور در هرجای صفحه قابل مشاهده است و برای فرستادن پیام تصویری هم می‌توان از دوربین اصلی و سلفی گوشی یا تبلت خود استفاده کرد.

پیش از هرکاری اگر تلگرامتان را بروزرسانی نکردید ابتدا از نسخه جدید تلگرام را دریافت کنید چون که قابلیت ویدیو مسیج یا پیام ویدیویی در نسخه 4.0 تلگرام ارائه شده است، اگر نسخه 4 ب پایین دارید حتما بروزرسانی را انجام دهید.

روش ارسال پیام تصویری تلگرام

اول باید بدونید که چجوری ویدیو مسیج را فعال کنید، خب برای ارسال ویدئو مسیج یا پیام ویدئویی برنامه تلگرام را اجرا کنید و وارد گروه یا صفحه گفتگویی شوید که میخواهید برای آن ویدئو را ارسال کنید

ساخت ویدیو مسیج

در پایین سمت راست آیکون میکروفون که از آن به منظور ارسال ویس استفاده میکردید را یک بار لمس کنید. ( یه بار روش ضربه بزنید ) مشاهده می کنید که این آیکون از میکروفون به علامت دوربین تغییر پیدا کرده است

فیلم دایره ای تلگرام

خب برای ارسال ویدیو مسیج انگشت خود را بر روی آیکون دوربین نمایان شده قرار دهید و نگه دارید تا پروسه ضبط ویدیو مسیج تلگرام آغاز شود. در همینجا چند کار میتوانید انجام دهید که به شما کامل توضیح خواهم داد.

تنظیمات ویدیو مسیج تلگرام

تا زمانی که دست شما بر روی دوربین قرار دارد ویدیو ضبط میشود و زمانی که دست خود را بردارد ضبط به پایان میرد و فیلم بلافاصله در حال ارسال میشود و بستگی به سرعت اینترنت شما طی مدت کوتاهی ارسال خواهد شد و اگر حین ارسال ضبدر وسط را بزنید لغو میشود. چنانچه از ضبط منصرف شدید انگشت خود را بار به سمت چپ بکشید تا عملیات لغو شود.

موقعی که میخواهید بدون نگه داشتن انگشت ویدیو را ضبط کنید باید همان کار قبل یعنی نگه داشتن بر روی دوربین را انجام دهید و سپس با کشیدن انگشت خود به سمت بالا قفل حالت ضبط را فعال کنید و با اینکار دیگه نیازی نیست که انگشت را بر روی آیکون دوربین نگه دارید و عملیات ضبط ویدیو به صورت خودکار انجام می‌شود. و میتوانید بعد کامل کردن دکمه استپ قرمز رنگ را بزنید تا متوقف شود و سپس میتوانید ارسال کنید.

در حین انجام کار در سمت چپ بالای ثانیه شمار یک علامت قرار دارد که با زدن ان میتوانید بین دو دوربین دستگاه خود (عقب و جلو ) سوئیچ کنید.

چگونه ویدیو مسیج تلگرام را فعال کنیم

وقتی که ویدیو را ارسال کردیم همانند شکل زیر میشود.

روش ارسال ویدیو مسیج تلگرام

این ویدیو به صورت خودکار پخش میشود و اگر صدا ندارد باید در حین پخش یک بار بر روی آن‌ ضربه بزنید تا صدا هم پخش شود

همچنین باید بدانید که ویدیو مسیج تلگرام برای ارسال سریع فشرده میشود و خب به طبع کمی از کیفیت اصلی کاسته خواهد شد.

برای دیدن ویدیو های ارسال دیگران علامت دانلود وسط ویدیو دایره ای را بزنید تا ذخیره و پخش شود و همچنین میتوانید ان را برای دیگران هم فوروارد کنید

اگر دکمه ویس به دوربین عوض نمیشه باید حتما بروزرسانی کنید

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا