خانه » تلگرام » تبلیغ رایگان کانال بدون هزینه و رایگان [کسب و کار خودتو معرفی کن]

تبلیغ رایگان کانال بدون هزینه و رایگان [کسب و کار خودتو معرفی کن]

تبلیغ رایگان کانال بدون هزینه و رایگان

برای تبلیغ رایگان کانال و بدون هزینه ی کانال خود چیکار کنیم، تبلیغ کانال در تلگرام چگونه است و بهترین روش تبلیغ کانال چیست؟ویژگی کانال در سال 2016 باعث محبوبیت این پیامرسان شده است و باعث شده از اون موقع همیشه برای رشد اعضای کانال خود تلاش کنیم ، اما اگر نمی دانید چگونه کانال تلگرام خود را تبلیغ کنید و عضو جمع کنید با ما همراه باشید.

کانال های تلگرام نقش اصلی در محبویت تلگرام دارند به طوری که شما با یک کانال میتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و یا در کانال ها محصولات خود را به نمایش بگذارید و خرید و فروش کنید. در کانال تلگرام محدودیتی در تعداد اعضا دیده نمیشه و تا هرمقدار میتونن به کانالتون بیان و حاکم مطلق کانال هم شما هستید و دیگران نمیتونن پستی در کانال شما بفرستند.

چگونه کانال خود را بصورت رایگان تبلیغ کنیم؟

شما می‌توانید لینک کانال خود را در قسمت نظرات قرار دهید. اگر محتوای ان غیرمجاز نباشد ما نظر شمارو تایید خواهیم کرد.

چگونه برای کانال خودمون بدون هزینه عضو جمع کنیم؟

قبلا در بخش افزایش اعضای کانال مفصل توضیح دادیم، ادمین های کانال برای تبلیغ کانال تلگرامی خود میتوانید چند راه را امتحان کنند که از رایج ترین آن انتشار بنر در کانال و گروه های دیگه است که اکثر ادمین کانال ها به این روش عمل میکنند. برای اینکه کانال خود را گسترش دهید حتما به محتوای آن توجه کنید و بیست تا سی پست مربوط به کانالتون و قرار دهید و سعی کنید حداقل 50 تا 100 نفرو اد کنید که کانال از حالت بی عضوی در بیاد.

برای تبلیغ کانال و یا عضوگیری رایگان کانال خود میتونین یک کار انجام بدین و اون هم تبادل با کانال های دیگه است. تبادل با کانال های مشابه به این صورته که شما و ادمین کانال مقابل پست های تبلیغاتی همدیگرو به مدت زمان معین در کانالتون بزارینو بعد مدتی بردارید، تا اعضای مورد نظرتون و جذب کنید

ولی زیاده روی نکنید که باعث ناخوشایندی اعضا میشود، سعی کنید روزی دوبار حداکثر تبادل کنید و یا گروههای تبادل گروهی وجود دارند که با شرکت در تبادلات اونا میتوانید هر شب عضو جمع کنید بدون حتی یه ذره هزینه اضافی !

بهترین راه تبلیغ کانال شما بصوتر دائمی با هزینه کم !

یک راه بهتر براتون هست که بیشتر دیده بشید. اونم ثبت در لینک دونی و موتورهای جستجو هست. شما می‌توانید از طریق دکمه زیر کانال خود را بصورت رپورتاژ در گوگل برای همیشه قرار بدید.

ثبت کانال در سایت ما بصورت ویژه

توجه !

سایت ما تبلیغات کامنتی زیر را رد یا تایید نمیکند، کانال های زیر ممکن است کلاه بردای باشد. در صورت مشکل به ما هیچ ربطی ندارد

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
439 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا