خانه » پیامرسان روبیکا » رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع ریپورت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را از فیلتری در بیایم؟ اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی قوی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است. یکی از مشکلاتی که خیلی ها با این پیامرسان مواجه هستند تعلیق و ریپورت شدن هست که در این بخش بصورت کامل بهتون رفع تعلیق و فیلتری این پیامرسان را آموزش خواهیم داد.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا عوامل تعلیق شدن حساب و مدت زمان رفع فیلتری و راههای خارج شدن از فیلتر و ریپورت را بصورت رایگان براتون بگیم

حساب کاربری شما تعلیق شده است در روبیکا

علت فیلتر شدن در روبیکا چیست (تعلیق شدن)

یکی از اعصاب خوردکن ترین مشکلی که این برنامه داره تعلیق شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه که طرف نه میتونه وارد حساب بشه و نه حذف اکانت روبیکا انجام بده، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون ماه‌ها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائلی ناخواسته پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

مواردی که باعث میشه پیجتون فیلتر بشه و با پیام “حساب کاربری شما تعلیق شده است” مواجه بشید!

  • ارسال هرزنامه و نظرات رگباری و تبلیغات مزاحم
  • محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی
  • تهدید کاربران دیگر
  • استفاده از مشخصات دیگر
  • ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کُد که دارای ماهیت مخرب باشد
  • نقض شئونات اسلامی، اخلاقی، عرفی و هر یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عکس پروفایل نامناسب

روبیکارو با اینستا اشتباه نگیرید، چون زیر نظر جمهوری اسلامی ایران هست. اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش‌هایی حل خواهند شد.

اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع اصلا اینا نبود و به اشتباه یا با کد فیلتری، مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش رفع تعلیق یا همون رفع فیلتری روبیکا در چند دقیقه

دوستان شما که به حساب خود دسترسی ندارید، پس باید گوشی خود را بردارید و شماره 99977 را شماره گیری کنید. (با همون سیم کارتی که تعلیق شدید) و میگه که رفع مسدودی حساب کاربری شماره 3 را وارد کنید که اگر اینو بزنید اپراتور میگه همه مسدودی ها دائمی هست. پس شما باید کلید 0 یا همون ارتباط با کارشناسان را انتخاب کنید

رفع فیلتری روبیکا

خب شاید اینجا بگه که شما مثلا نفر چهارم یا سوم هستید، باید صبر کنید تا نوبت شما بشه و وقتی که به پاسخگوی روبیکا وصل شدید، حتما با احترام برخورد کنید و سپس بگید که حساب شما به دلیل کدهای فیلتری مسدود شده و شما هیچ کاری انجام ندادید.

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

آموزش رفع ریپورت روبیکا در چند دقیقه

بعضی اوقات شده که زیاد اسپم کردید و دیگه نمی‌توانید در پی وی دیگران پیام بدید، این حالت شما راه ساده تری دارید. برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید. آیدی SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید. حالا باید اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

کد رفع فیلتری روبیکا

پس از اینکه صفحه ربات براتون باز شد، در پایین نمایشگر روی عبارت “شروع” ضربه بزنید.

رفع فیلتری روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

کد رفع فیلتری روبیکا چیست

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

دانلود برنامه رفع فیلتری روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتری روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

پشتیبانی روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بلاک شکن روبیکا

عجله نکنید و هی پشت هم اینکارو نکنید. یک بار انجام بدید و صبر کنید حتی یک یا دو روز تا پیام شما بررسی شود.

روش‌های خارج شدن از ریپورت روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید. البته روش‌های گفته شده در ادامه تجربی بوده و از سمت روبیکا اعلام نشده است، اما بهتون پیشنهاد میکنم اگه وقتش و دارید انجامش بدید که ضرری نداره و چه بسا بهتون کمک کنه از شر فیلتری خارج بشید.

1- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

2- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

3- با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید (99977) و بصورت خیلی محترمانه درخواست خود را مطرح کنید. ابراز پشیمانی و ندامت کنید و بگید که دیگه سیم کارت ندارید و مجبورید برید سمت پیامرسان های خارجی!

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد رفع فیلتری یا ربات یا برنامه ای وجود داره؟

دوستان این که کد یا ربات یا برنامه ای وجود داره و نمیتونم نظری بدم ولی 99 درصد اونها کلاه برداری هستند. اسیر این جفنگیات و نصب برنامه های مسخره و الکی نشید. راه های رفع تعلیق اینایی بود که در این مقاله به شما گفتم.

مثلا تو تلگرام چند کانال و گروه هستند که ادعا کرده قادر به انجام اینکار هستند، همشون و تست کردم و دیدم دروغی بیش نیست. یا سرکاری هستند یا شمارو وادار به یسری کارها می‌کنند که اصلا ربطی به ماجرا نداره و سود و منفعت شخصی در اون هست.

کد رفع فیلتری روبیکا

روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

حتما قسمت نظرات سایت را مطالعه کنید چون راه حل‌هایی هست که دوستان درج کردند به رفع فیلتری روبیکا شما بسیار کمک خواهد کرد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2.9K دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا