خانه » تلگرام » برای کنترل نامحسوس فرزندان در تلگرام چیکار کنیم؟

برای کنترل نامحسوس فرزندان در تلگرام چیکار کنیم؟

کنترل فرزندان در تلگرام

باید بدانید کنترل فرزندان در تلگرام از مهمترین وظایف یک خانواده است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. در تمام شبکه های اجتماعی و اینترنت این نظارت بر کودکان باید حتما باشه تا فرزندمان در امان باشد. در اینجا ما به شما یک برنامه معرفی میکنیم که بتوانید به راحتی به گوشی فرزندتان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از نرم افزار کنترل موبایل فرزندان Screen Time Parental Control که یک اپلیکیشن امنیتی برای زیر نظر داشتن عملکرد و کارهای کودکانتان در تبلت و گوشی اندروید است. توسط نرم افزار کنترل بچه ها توسط والدین با نام Screen Time Parental Control که توانید تمام مدتی را که فرزندتان با تبلت و یا گوشی خود سپری می کند را زیر نظر بگیرید و مشاهده کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا هر وقت که دلتان خواست واردش شده و تمامی کارهای انجام شده بر روی گوشی را زیر نظر و چک کنید. این برنامه پس از نصب روی دستگاه فرزندتان اصلا قابل حذف شدن نیست و خیالتان از این بابت راحت باشد. البته اگه فرزنداتان بزرگ است خب به احتمال زیاد میفهمد ولی این برنامه برای بچه ها نوجوان قابل یافتن نیست.

 

ویژگی های Screen Time Parental Control :

  • محدود کردن مدت زمان استفاده از گوشی یا تبلت کودک شما
  • مسدود کردن اجراب بازی ها و برنامه ها در زمان های نامناسب ماننداخرشب
  • مانع شدن از اجراب برنامه های مورد نظر شما
  • جلوگیری از نصب کردن برخی از برنامه ها و بازی ها و قابلیت اطلاع شما از نصب اپ ها
  • قرار دادن پسورد برای برنامه جهت جلوگیری از دستکاری توسط دیگران

 

این نرم افزار فقط برای کنترل نامحسوس و نظارت والدین بر فرزندانشان در تلگرام اختراع نشده است و کاربرد های دیگری هم دارد، مسئولیت استفاده های غیر قانونی مانند هک و کنترل گوشی همسر با استفاده از این نرم افزار به عهده خود شخص می باشد. برای دانلود رایگان کنترل تلگرام کلیک کنید

 

این یک نمونه برنامه بود و مطمنم برنامه های بیشتری هم وجود داره که میتوانید در قسمت نظرات معرفی کنید تا دیگران هم استفاده کنند.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا