خانه » تلگرام » کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد | چه تلگرامی نصب کنیم

کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد | چه تلگرامی نصب کنیم

کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد

بعد از فیلتر شدن این پیامرسان محبوب خیلیا دنبال اینن که بگن چه تلگرامی فیلتر نیست و خوبه که نصب کنیم. قبل وصل هرچیزی میخوام تا اخر مقاله و بخونید تا به شما بگیم چی خوبه که بتونید نصبش کنید.

پیامرسان تلگرام به توسعه‌ دهندگان اجازه میدهد با استفاده از API اپلیکیشن‌ هایی روی بستر سرویس‌ تلگرام ایجاد کنند. و این عاملی است که مردم بدونند کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد و موبوگرام و تلگرام پلاس و رنگی ها چقدر امنیت دارند؟ در میان این همه تلگرامهای غیررسمی کدومو نصب کنند و بهترین نوع تلگرام کدام است؟

امنیت تلگرام غیر رسمی فارسی و غیرفارسی متعددی که در بازار و مایکت هست به هیچ وجه تضمین شده نیست و ما در اینجا میخواهیم که به شما نشان دهیم چه تلگرامی را نصب کنید.

آیا واقعا تلگرام امن هست؟

با توسعه روز افزون شبکه های اجتماعی حتما میدانید بسیاری از کشورهای دنیا همانند آمریکا ، روسیه، چین، رژیم صهیونستی و حتی کشور ما ایران برای دسترسی به اطلاعات مردمی به این پیامرسان ها پول میدهند تا بتوانند به حریم خصوصی کاربران دستیابی داشته باشند. چون بحث ما بر سر امنیت تلگرام است به شما میگوییم که این برنامه چقدر میتونه امن باشه و کاربران باید بدونند از چه برنامه ای استفاده کنند و چیا را از روی گوشی خود حذف کنند.

مساله امنیت در دو مقوله ملی و خصوصی است که در مسائل ملی اگر اطلاعات ما در دستان یک فرد خارجی باشد برای برای شخص اصلا مهم نیست و خیلیا دوست دارند که اطلاعات ان ها در دستان یک بیگانه باشد تا دست خودی و این فقط مختص کشور ایران نیست و کشوری مثل چین هم همینطوری است. در مسایل خصوصی باید بدانید که تلگرام کاملا امن است چون پاول دورف در توییتر خود اعلام کرد که حریم خصوصی فروشی نیست و اگر این چنین بود به هیچ وجه چین و روسیه این برنامه را فیلتر نمیکردند.

بهترین تلگرام رسمی

کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد و بهتر است

خب با توجه به توضیحات بالا کدام تلگرام امنیت بیشتری دارد؟ شرکت تلگرام فقط دو نسخه تلگرام و تلگرام ایکس را تایید و امنیت آن را تضمین کرده است. همه کسانی که از این دو ورژن استفاده میکنند کاملا امن است و حتی تلگرام ایکس هم مورد تایید خود تلگرام است و غیررسمی نیست. بهترین تلگرام رسمی فقط موارد فوق میباشد و بقیه مشابه ها امنیت ندارند. برای دانلود تلگرام ایکس و تلگرام اصلی از سایت رسمی اقدام کنید

امنیت تلگرام های غیر رسمی

غیر رسمی ها به هیچ وجه مورد تایید دورف نبوده و گفته که سعی کنید از رسمی ها استفاده کنید ولی به نظر من بهترین نوع غیررسمیها تلگرام پلاس و در کشور ما شاید موبوگرام باشد ولی در اینکه موبوگرام جاسوسی است یا نه هیچ گونه مدرکی نیست، ولی امنیت تلگرام پلاس هرچند مورد تایید نیست از بقیه غیررسمی ها بیشتر است. محبوبیت غیررسمی ها در امکانات آن است که مردم ان ها را میپسندند و اگر اطلاعات مهمی ندارید استفاده از آن ها مشکلی ندارد.

در بالا یک پیام از طرف تلگرام به کاربران تلگرام طلایی و … را مشاهده میکنید که به شما هشدار میده :

توجه! برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، توسط تلگرام ایجاد نشده بود و امن نیست. ما فقط در صورت استفاده از برنامه‌های رسمی تلگرام، قادر به تضمین امنیت شما هستیم.

Warning! The app you are using was not made by Telegram and is unsafe. We can only guarantee your safety if you use official Telegram apps

در هر صورت با استفاده از تایید دومرحله تلگرام و قفل اثر انگشت یا الگو امنیت تلگرامتونو زیاد کنید و از نفوذ افراد سودجو در امان باشید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا