خانه » تلگرام » پیدا کردن شماره در تلگرام | ربات پیدا کردن شماره موبایل

پیدا کردن شماره در تلگرام | ربات پیدا کردن شماره موبایل

پیدا کردن شماره در تلگرام

برای پیدا کردن شماره در تلگرام باید چیکار کنیم؟ آیا ربات پیدا کردن شماره موبایل افراد در تلگرام وجود دارد و واقعا میتوان از طریق اسم شماره اونو استخراج کرد؟! برای دانستن تمام این سوالات با ما همراه باشید …

همانطور که می‌دانید در تلگرام شماره هر شخص فقط برای کسانی مشخص است که جز مخاطبین او باشد، یعنی یکی از دو طرف شماره دیگری را داشته باشد. ولی اگه هیچکدام جز مخاطبین هم نباشید در قسمت Number چیزی مشخص نمی‌شود و دو طرف نمی‌توانند خط همدیگرو ببینند، هیچ روشی هم نداره که بشه این حالت و دور بزنید و هک کنید.

اما خب بخاطر لو رفتن اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی رباتی طراحی شده که با آن می‌توانید شماره طرف را بدست بیارید

لو رفتن اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی!!

هک شدن اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام، از مشخصات کاربری تا شماره تلفن! محققین وبسایت comparitech گزارش دادند که اطلاعات حدود 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام، که از نسخه های غیر رسمی تلگرام (مثل هاتگرام و طلاگرام) استفاده میکردند، هک شده و درز پیدا کرده است.

این اطلاعات شامل یوزرآیدی، یوزرنیم، نام کامل، عکسهای پروفایل و شماره تلفن اکانت تلگرام این کاربران میشود.

حتی کسانی که از نسخه‌های غیرسمی تلگرام استفاده نکرده‌اند هم در لیست دیده می‌شوند. زیرا اطلاعات آنها در دفترچه تلفن دیگران که از نسخه‌های غیر رسمی استفاده کرده‌اند، وجود دارد.

این اطلاعات در سامانه شکار ذخیره شده بوده تا تنها با دانستن شماره کاربری (یوزرآیدی) هر اکانت تلگرام، بتوان به مشخصات حقیقی آن دست یافت. حال با هک و منتشر شدن این اطلاعات، هر کسی میتواند از آنها برای هر کاری استفاده کند.

بدست اوردن شماره از ایدی تلگرام

پیدا کردن شماره تلگرام

در این حالت باید به هر طریقی شده شماره خود را بدهید تا طرف در گوشی خود سیو کند. فقط و فقط با این راه میتوانید شماره شخص مورد نظر را ببینید.

وارد صفحه چت با شخص موردنظر شوید و سپس از سه نقطه ی بالا گزینه Share my contact را بزنید و سپس ok کنید تا شمارتون به صورت آماده به سیو به فرد ارسال شود.

هک شماره تلفن در تلگرام

حالا باید از شخص بخواهید شماره شمارو سیو کند با اد کردن جز مخاطبین تلگرامش میشوید ولی در قسمت Contact گوشی ذخیره نمیشود و بلافاصله بعد اد کردن خط شما میتوانید شماره اون و ببینید.

بسیاری از افراد شاید سیو نکنند ولی بعضیا هم بی خبر هستند و نمیدانند با اینکار شخص مقابل موبایل آن ها را میبیند.

در گروهها و سایتها به دروغ نرم افزارهایی برای اینکار میفروشند ولی برنامه پیدا کردن شماره موبایل تلگرام وجود ندارد و مواظب باشید که سرتون کلاه نره و همچنین اگر نمیخواهید کسی از این روش برای بدست آوردن شمارتون استفاده کنه زمانی که دیدید شخصی شمارشو فرستاده به هیچ وجه ذخیره نکنید، تا ذخیره نکنید شخص اطلاعاتی از شما بدست نمی آورد.

توجه داشته باشید چت کردن با فرد ناشناس اشکالی ندارد و هویت شما را مشخص نمیکند و فقط با سیو نکردن و دانلود نکردن برنامه های الکی حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
137 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا