کاهش مصرف اینترنت تلگرام | پول اینترنت کمتر بده!

کاهش مصرف اینترنت تلگرام

برای صرفه جویی در مصرف دیتا و کاهش مصرف اینترنت تلگرام با ما همراه باشید.

در کشور ما اینترنت به صورت حجمی ارائه میشود و به علت قیمت بالای اینترنت خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی مخصوصا Telegram با تموم شدن زود به زود بسته های ایرانسل و همراه اول مواجه میشوند.

اگر برای بار اول تلگرام نصب میکنید به صورت پیشفرض دانلود فایلهای مدیا روشن است و اگر در رگوهی عضو باشید به محض دیدن اهنگ ها و عکس شروع به دریافت میکند و اگر هم نخواهید خود به خود دانلود میشود. حالا شما حساب کنید روزی یکی دو ساعت تو گروهها و کانال ها میچرخید و با صداها و تصاویر زیادی برخورد میکنید که همینجور دانلود میشوند و علاو بر پرشدن فضای گوشی باعث میشه ترافیک شما تمام بشه و این میتونه بسیار آزار دهنده باشد، برای غیرفعال کردن این قابلیت به مقاله دانلود خودکار مراجعه کنید و مطابق با توضیحات عمل کنید.

با انجام تنظیمات گفته شده در این صفحه شما دانلود سرخود را متوقف کرده اید و از این به بعد هر عکس موزیک یا ویدیوی که دلتان میخواد را Download میکنید و به این صورت حجم اینترنتتان را مدیریت میکنید و هزینه را کاهش میدهید.

تنها فایلی که حجم بسیار کمی مصرف میکند و دریافت خودکار آن زیاد ترافیک شمارو کم نمیکند ویس ها هستند که بهتره اون را بصورت فعال نگه دارید ولی تیک بقیه را بردارید. در دانلودها هم به جر تصاویر و گیف ها که سایز زیادی ندارند دقت به حجم فایل و ویدیوها کنید و اونایی که مثلا نوشته 1G بدانید حجم بالای دارد و همچنین اونایی که با MB هستند زیر یک گیگ هستند و اگر بسته محدودی دارید سعی کنید بالای 50 60 MB را دان نکنید.

صرفه‌جویی در مصرف اینترنت

همچنین یک را مناسب برای کاهش کلی مصرف دیتا اینه که در گوشی های اندروید وارد تنظیمات شوید سپس Connections شوید و به دنبال گزینه Data usage بگردید، با ورود به این بخش باید سقف مصرف برای خودتان تعریف کنید مثلا اگه بیش از 2g مصرف کردید نت شما قطع بشه یا به شما هشدار داده شود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا