خانه » تلگرام » تبلیغات گسترده در تلگرام | تبلیغ انبوه با قیمت مناسب

تبلیغات گسترده در تلگرام | تبلیغ انبوه با قیمت مناسب

تبلیغات انبوه تلگرام

چرا تبلیغات گسترده در تلگرام بهترین روش برای گسترش کسب و کار شماست، آیا تبلیغ انبوه در کانال های معتبر و بزرگ مفید است؟

پکیج تبلیغات انبوه در تلگرام که هم ارزان باشد و هم باکیفیت از مهمترین نکاتی است که ادمین هر کانال باید به آن توجه داشته باشد. تبلیغات گسترده تلگرام با پنل های رایگان آماده است تا به کسب و کارها خدمات ارائه دهند. قیمت مناسب، بازدهی بالا و رضایت مشتریان از مهمترین خصوصیات سایت خدمات تلگرام میباشد.

روشهای تبلیغ انبوه تلگرام چگونه است؟

تبلیغات گسترده در تلگرام بهترین روش بازاریابی برای شماست. تلگرام با بیش از 40 میلیون کاربر فعال در کشور شلوغترین شبکه اجتماعی است (حتی بعد از فیلترینگ) اگر قصد تبلیغات دارید بدون شک با Telegram کار کنید، شما با در دست داشتن یک کانال و ارائه محصولات خود در آن اقدام به جذب مشتری میکنید و فروش خود را افزایش میدهید، چون تقریبا تمام اقشار جامعه در این شبکه اجتماعی عضو هستند مطمئن باشید بستر مناسبی برای بازاریابی است.

از روش های متدوال تبلیغات انبوه میتوان به درج آگهی در کانال های بزرگ اشاره کرد، در این روش شما بر طبق مدت زمان خاصی یا تعداد بیننده مورد نظر اقدام به انتشار آگهی در کانال ها میکنید که دارای هزینه های متفاوتی است و هر ادمین کانالی طبق شرایط خودش قیمت تعیین میکند.

روشهای تبلیغ انبوه تلگرام با شماره هم انجام میشه ولی ارسال پیام انبوه به کاربران تلگرام با مشکلات بسیاری رو به رو است و تلگرام شدیدا با این روش مبارزه میکند. ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی بهترین و جدیدترین روش تبلیغاتی تلگرام است, تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر روی گوشی های اندروید به میلیون ها ایرانی ارسال میشود.

تبلیغ گسترده در تلگرام

چرا تبلیغ گسترده در تلگرام پیشنهاد میشود؟

تلگرام در ششمین سالروز تولد خود یک راه طولانی را برای بدست آوردن موفقیت کسب کرده است، که علاوه بر ایران در سایر نقاط جهان هم گسترش یافته است. به واسطه ایمن بودن، گرافیک خارق العاده، عدم تبلیغات، بروزرسانی ها مداوم و … همه اینها یک منبع عالی برای توسعه کسب و کار آنلاین، افزایش محبوبیت برند، وفاداری مشتری، افزایش فروش تبدیل شود. فقط یک حساب کاربری رایگان با شماره ایجاد میکنید و یک کانال جدید میسازید و مطالب خود را با میلیونها کاربر به اشتراک بگذارید. این پیام رسان برای راه اندازی مسابقات مختلف، پاسخ دادن به سوالات، ارائه محصولات جدید، به اشتراک گذاری جدید در مورد نام تجاری و خرید، مناسب است.

تبلیغات گسترده بازدیدی با همکاری بیش از 300 کانال بزرگ در موضوعات مختلف و از 1 میلیون تا 5 میلیون بازدید در سریعترین زمان ممکن انجام میشود، بدین ترتیب که که شما یک بنر آماده میکنید و آن را طبق مقدار درخواستی شما در 70 تا 300 کانال همزمان قرار میدهیم و پس از قرار گرفتن در کانال ها لیست اون کانال ها هم برای شما ارسال میشود تا بتوانید خودتون بنرتونو ببینید.

گروه تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده چگونه انجام میشود؟

فکر نکنید اینکار راحتی است، برای ثبت یک تبلیغ چندین نفر باید فعالیت کنند تا بنر شما در کانال ها قرار بگیرد. فقط کافیست به پشتیبان پیام دهید تا با سایر اعضای گروه هماهنگ شود. قبل انجام کار لیست کانال ها برای شما ارسال خواهد شود تا پس از انتشار بنرشما بتوانید خودتون در جریان انجام کار قرار بگیرید

بنر شما در کجای کانال قرار میگیرد؟

محل قرارگیری بنر به بودجه شما بستگی دارد، گرونترینش پست آخر همه کانال ها است که خب مشخص است اکثر مردم پست آخر را مشاهده میکنند. همچنین پست دوم سوم تا پنجم هم میتوانیم بنر شما را قرار دهیم که خب هزینه ها کمتر خواهد شد.

توی پست آخر یعنی مثلا از 9 شب تا 9 صبح فردا بنر شما به عنوان آخرین پست همه کانالها قرار میگیرد و ادمین ها حق ندارند پس از بنر شما تبلیغی ارسال کنند. در صورتی که یک بنر و یک موزیک یا برنامه داشته باشید همزمان قرار میگیرد

حال اگر به دنبال تبلیغ گسترده در تلگرام هستید از قسمت پشتیبانی تماس بگیرید

پیمایش به بالا