خانه » تلگرام » روش بولد Bold نوشتن و متن درشت در تلگرام

روش بولد Bold نوشتن و متن درشت در تلگرام

روش بولد Bold نوشتن و متن درشت در تلگرام

در آپدیت اخیر قابلیت درشت نویسی به این پیامرسان اضافه شده است که روش بولد Bold نوشتن و متن درشت در تلگرام اندروید و ios را به شما اموزش میدهیم، همچنین خط کشیدن روی نوشته توپر ضخیم و کج کردن را نیز به شما یاد میدهیم.

یکی از کاستی های پیامرسان همین عدم بولد کردن و کج کردن متن ها بود که قبلا با ربات انجام میشد و دردسرهای زیادی داشت ولی در بروزرسانی جدید این قابلیت ها رسما به نسخه های اندروید، آیفون، کامپیوتر اضافه شده است و براحتی میتوانید متن یا قسمتی از آن را کلفت و ضخیم کنید

ابتدا تلگرام اصلی را دریافت کنید و یا آپدیت کنید سپس متن مورد نظر را تایپ کنید و قسمتی را که میخواهید بولد کنید را انتخاب کنید سپس طبق گوشی شما یک منوی کوچک که شامل کپی و برش هم هست باز میشود که در کنارش یه سه نقطه دارد و با لمس اون گزینه بولد مشخص میشود.

در بعضی گوشی ها جایگاه این گزینه ها فرق میکند که با کمی دقت براحتی پیدا میکنید

درشت کردن متن تلگرام

با روش بولد Bold نوشتن و متن درشت در تلگرام آشنا شدید و میتوانید اینکارو بی نهایت انجام دهید و پیام خود را بفرستید. اگر این گزینه ها برای شما نداشت حتما نسخه بروز نیست و باید آپدیت کنید. البته ممکنه برای بعضی زبان ها کار نکنه این روش و در صورتی که روش بالا کار نکرد هنگامی که تایپ کردید اول و آخر متن ستاره * بزارین تا درشت شود و دیگه نیازی به اپدیت هم نیست

ایتالیک یا کج کردن متن در تلگرام (Italic)

برای ایتالیک یا کج کردن متن در تلگرام هم میتوانید همان روش بالا را بروید متن را تایپ کرده، قسمت مورد نظر را با لمس طولانی انتخاب کنید و اینبار گزینه دوم یا ITALIC را انتخاب کنید تا نوشته کج شود. هم میتوانید کل متن را اینجوری کنید و یا قسمتی از نوشته را کج کنید. اگر این قابلیت جواب نداد، اول و آخر متن آندرلاین بزارین تا ایتالیک شود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا