خانه » تلگرام » علت بیرون پریدن از تلگرام و لاگ اوت شدن خود به خود [2 علت]

علت بیرون پریدن از تلگرام و لاگ اوت شدن خود به خود [2 علت]

بیرون پریدن از تلگرام

ممکن است دارید با تلگرام کار می‌کنید یا خواستید وارد بشید، یهو صفحه ثبت نام اومده و اکانت شما پرید، چرا این اتفاق افتاده؟ و آیا حساب من از دست رفت؟ بیرون پریدن از اکانت دو علت دارد که در حالت اول همون log out (لاگ اوت) هست و مشکلی ایجاد نمیکنه و در حالت دوم که خطر محرومیت هست، نیاز به پیگیری بیشتری هست.

رفع مشکل بیرون پریدن از تلگرام (حالت اول)

شما فقط باید با تلگرام اصلی یا تلگرام ایکس انجامش بدید. پس اگر غیررسمی نصب دارید اونو پاک و دو نسخه ای که گفتم را دانلود و نصب کنید. پس از اینکار شماره خودتون و وارد کنید و اگر وارد حساب شد، پس اکانت شما سالم هست و ممکن است که علت بیرون پریدن از حساب، خطای نسخه قبلی یا نفوذ به حساب شما باشد.

برای اطمینان به مسیر Settings سپس Privacy and Security بروید در اینجا به دنبال نشست های فعال یا Active Sessions باشید و وارد اون شوید. در قسمت نشست های فعال چک کنید جز گوشی و دستگاه‌های شما کس دیگه ای نباشد.

بیرون پریدن از اکانت تلگرام

اگه دیدین شخصی با گوشی مشکوکی هست اون بندازین بیرون، برای اینکار گزینه Terminate all other Sessions را بزنید تا همه جز شما اخراج شوند. اگر نتوانستید باید 24 ساعت صبر کنید.

بیرون پریدن از تلگرام بخاطر محرومیت (حالت دوم)

شاید اصلا مسائله هک و خطای نرم افزاری نباشد، علت محرومیت شماره شما باشد که این اتفاق براتون رخ داده است. اگر شماره و تو گوشی وارد کردید و پیغام محروم شدن براتون اومده بدونید که یکاری کردید و حساب شما مسدود شده است. 99 درصد بخاطر یکی از عوامل زیر هست که شمارتون محروم شده است.

  • استفاده از نام Saved Message ، Favorites ، Telegram برای اکانت خود
  • استفاده از شماره 42777+ در بیوگرافی خود
  • استفاده از لوگوی تلگرام برای حساب خود
  • استفاده از تلگرام‌های ناامن و غیررسمی که اسپمر هستند
  • دیلیت اکانت پشت سر هم و در فواصل کوتاه
  • اسپم شدید در گروه‌ها یا ارسال رگباری پیام‌های تبلیغاتی
  • ثبت نام بیش از 5 شماره تو یک روز با یک آی پی و یک دستگاه.
  • تبچی کردن شماره‌ خودتون
  • ریپورت شدن شما توسط افراد زیاد

در این حالت شما باید آموزش “رفع مسدودی تلگرام” را انجام بدید.

نکات مهم برای جلوگیری از این وضعیت

حتما موارد ممنوعه تلگرام و مطالعه کنید تا در آینده انجامش ندید

همیشه امنیت حساب خود را جدی بگیرید. حتما با “فعال کردن تایید دومرحله ای” اکانت خود را ضدهک کنید و از نفوذ افراد سودجو جلوگیری کنید که در آینده همچین مشکلی نداشته باشید. در صورتی که اکانت شما میدونید به سرقت رفته و قادر به بازپسگیری آن نیستید آموزش “پس گرفتن اکانت هک شده” را مطالعه کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
35 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا