ساخت آیدی در تلگرام {ID} و تغییر نام کاربری (بهترین آموزش)

ساخت آیدی در تلگرام

آیدی چیه و چگونه در تلگرام آیدی بسازیم؟ این نام کاربری (id) یا یوزرنیم (Username ) به چه دردی میخوره؟ چرا ایدی تلگرام ساخته نمیشه؟ این‌ها سوالاتی هست که در ادامه جوابشون و بهتون خواهیم گفت.

اول اصلا ببینید آیدی برای چه کاری کاربرد داره و بعدشم نحوه ایجاد، حذف و تغییر آن را بهتون یاد خواهم داد. اونایی هم که مشکل قبول نکردن آیدی و دارند هم براشون یک راه حل قرار دادم که امیدوارم براتون مفید باشه.

دوستان عزیز ساخت آیدی در تلگرام کار آسونیه ولی خب بعضیا شاید ندونن و حالا که این پست و می‌بینند دیگه حتما یاد خواهند گرفت.

آیدی تلگرام چیست و به چه دردی میخوره؟

آیدی همون نام کاربری هست، فرض کنید میخواهید با کسی گفتگو کنید و یا برای اینکه اشخاصی با شما در تلگرام ارتباط برقرار کنند باید شماره بدید بهشون دیگه و خب اینکار برای خیلیا سخت هست، اصلا دلم نمیخواد شمارمو بدم به کسی!

آها اینجاست که به جای شماره می‌توانید یک آیدی برای خودتون بسازید و اونو با دیگران به اشتراک بزارید تا بتونن بهتون پیام بدن و با اینکار هیچ وقت شماره شما برای اون شخص نمایان نمی‌شود. عالیه نه؟! خب حالا بریم سراغ ساخت آیدی …

آموزش ساخت آیدی تلگرام

برای انتخاب آیدی تلگرامتونو باز کنید و سپس از طریق سه خط بالا یا همون منو رو بزنید و وارد Settings شوید حالا در قسمت بالا و زیر شمارتون Username (نام کاربری) و بزنید و در کادر مربوطه یک شناسه یا آیدی برای خودتون انتخاب کنید که حتما باید انگلیسی باشد.

آیدی تلگرام چیست؟

آیدی میتونه شامل حروف و اعداد یا “_” باشد. اگر اسمتون و میزارین ترکیبی از اسم و عدد باشه و در صورتی که اون اسم قبلا وجود نداشته باشه میتونین آیدی خود را تایید کنید.

اگر اون شناسه که انتخاب کردید از قبل وجود نداشته باشه با عبارت سبز رنگ Is Available نشون میده که این شناسه در دسترس هست. حالا کافیه تیک بالای صفحه و بزنید و تمام!

این آیدیتونو می‌توانید به هرکس بدین و همچنین هر وقت دلتون خاست آیدیتونو پاک کنید و یا عوض کنید. در صورت عوض کردن آیدی افراد دیگه میتونن از یوزر قبلی شما استفاده کنند و دیگه نمی‌توانید اونو پس بگیرید، پس در صورتی که مطمئن هستید آیدی خودتونو عوض کنید.

چرا یوزرنیم تلگرام قبول نمیکنه

اگر دیدین آیدی شمارو قبول نکرد و گفت “این نام کاربری قبلا انتخاب شده است” به این معنی هست که کسی قبلا این شناسه و برای خودش انتخاب کرده بود.

مثلا واقعا بعیده بتونید ایدی مانند fatemeh – mohammad – zahra و … انتخاب کنید و حتما قبول نمیکنه بخاطر اینه که حتما از قبل انتخاب شده‌اند و باید ترکیبی بزارین مثل برای نمونه آیدی تلگرام و zahra1994 تا ثبت شود.

اشتراک گذاری آیدی تلگرام

هرکس زودتر یک نام کاربری و برای خودش ثبت کنه مالکش خواهد شد و شما دیگه قادر نخواهید بود از اون نام استفاده کنید.

اگر ایدی و عوض کنیم هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد ولی ممکنه کسانی از ایدی قبلی شما سواستفاده کنند. پس حواستون باشه !

پیدا کردن آیدی تلگرام

پس از آموزش ساخت آیدی در تلگرام اگر بخواهید شخصی را از روی آیدی اون بیابید ایتدا از صفحه اصلی بالا یک علامت ذره بین داره که اونو لمس کنید و در کادر مربوطه شناسه طرف و وارد کنید تا بتوانید اونو پیدا کنید.

از ذره بین جستجو می‌توانید بات ها کانال و شناسه شخصی افراد و جستجو کنید و به آنها دسترسی داشته باشید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا