خانه » تلگرام » نشان ندادن پیام جدید در تلگرام روی صفحه گوشی

نشان ندادن پیام جدید در تلگرام روی صفحه گوشی

چند عامل باعث مشکل نشان ندادن پیام جدید تلگرام میشود، بعضی از کاربران تلگرام هنگامی که براشون پیام میاد صداش نمیاد و یا پیام روی صفحه نمایش داده نمیشود که ما برای رفع مشکل در دریافت مسیج جدید به شما کمک خواهیم کرد. در کل این مشکل به چند صورت است، نشان ندادن پیام تلگرام در بالای صفحه گوشی یا قطع صدای تلگرام که شما بی خبر هستید اگه دوستان شما برای شما چیزی بفرستند.

چرا صدای پیام های تلگرامم قطع شده، اولین کار اینه که با بروزرسانی تلگرام علاوه بر امکانات جدید مشکلات ریز و درشت هم رفع بشه و امنیت شما بالا برود.

چرا صدای پیام تلگرام نمیاد

برای وصل صدای تلگرام وارد تنظیمات گوشی خود و سپس به برنامه های بروید، در اینجا تلگرام را انتخاب کرده و وارد تنظیمات این بخش شوید، گزینه notificatioms یا هشدارها را لمس کنید و اطمینان حاصل کنید که گزینه Allow notificatioms فعال باشد. در واقع غیر فعال بودن این گزینه مانع نمایش پیامهای دریافتی خواهد شد.

نشان ندادن پیام جدید تلگرام

رفع مشکل نشان ندادن پیام جدید تلگرام

شاید علت پیام نیامدن تلگرام قسمت اعلانهای گوشیتون باشه که برای بررسی اون وارد تنظیمات گوشی خود شوید سپس به قسمت notificatioms رفته و همانند تصویر زیر تیک کنار تلگرام را فعال کنید. این روش همانند روش اوله و در اندرویدهای 6 به بعد موجود است. در صورت خاموش بودن کنار هر برنامه اون اپ نمیتواند هشدار یا پیام ارسالی را در بالای گوشی به نمایش در بیاورد.

اگر باز هم مشکل داشتید در همین صفحه سه نقطه بالای گوشی یا منوی مربوطه را لمس کرده و گزینه Reser app prefernces را بزنید تا تنظیمات کل اپهای گوشیتون ریست بشه (نگران نباشید هیچ برنامه ای پاک نمیشود)

علت قطع شدن صدای پیام تلگرام

بخوانید: مشکل وصل نشدن تلگرام و در حال اتصال

علت نشان ندادن پیام جدید تلگرام

گاهی اوقات ممکنه که تنظیمات اعلان های تلگرامتونو دستکاری کرده باشید و ارسال اعلان را محدود کرده باشید که برای رفع ان وارد تلگرام شوید و سپس به Settings بروید و Notifications and sounds را انتخاب کنید، حالا بیاین پایین صفحه و گزینه بازنشانی تمام اعلان ها (Reset All Notifications) را بزنید تا تمام تغییراتی که قبلا در این بخش ایجاد کردید به حالت اول برگردد. همچنین چک کنید که در صفحه اعلانها دو گزینه Keep-Alive Service و Background Connection باید حتما فعال باشند

نشان ندادن پیام تلگرام در بالای صفحه گوشی

بررسی گزینه داده ها در پس زمینه گوشی

وارد بخش تنظیمات یا Setting دستگاه اندرویدی خود شده و گزینه Data Usage را انتخاب کنید (این گزینه میتونه در قسمت Conctions/Data Saver گوشی باشد) و بررسی کنید که خاموش باشد. اگر روشن هست به Allow App while Data savre on بروید و تیک تلگرام را فعال نمایید. در واقع این بخش به شما کمک میکند مصرف اینترنت خود را کاهش دهید

عدم نمایش نوتیفیکیشن در تلگرام

چرا صدای پیام های تلگرام قطع میشود

اگر تنظیمات Developer Options دستگاه اندرویدی شما فعال است بهتره یک نگاه به انجا هم بندازید.برای اینکار به Settings یا تنظیمات گوشی خود رفته و در پایین صفحه گزینه Developer Options را انتخاب کنید (در صورتی که این گزینه وجود نداشت نیازی نیست این روش را انجام دهید).

در اینجا به دنبال گزینه Don’t keep activities بگردید و اطمینان حاصل کنید که غیرفعال باشد و گزینه Background process limit را هم روی Standard limit تنظیم شده باشد. اگر غیر این بود تغییرات را انجام دهید.

عدم مشاهده پیام در تلگرام

امیدوارم با بررسی و انجام روشهای بالا مشکل نشان ندادن پیام جدید تلگرام شما حل شود. روشهای بالا برای اندروید 6 به بعد قابل انجام هست و اگر اندروید گوشیتون از نسخه 6 کمتر است نگران نباشید چون فقط ممکنه جای گزینه ها طبق آموزش بالا فرق داشته باشد ولی با کمی هوشیاری از پس این مشکل برخواهید امد. فعال کردن پروکسی در تلگرام هم میتواند عامل نشان ندادن پیام جدید باشد چون پس از بیرون اومدن از برنامه ممکنه اتصال پروکسی قطع شود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا