خانه » تلگرام » چگونه در نظرسنجی تلگرام برنده شویم و رای جمع کنیم؟

چگونه در نظرسنجی تلگرام برنده شویم و رای جمع کنیم؟

چگونه در نظرسنجی تلگرام برنده شویم

دلتون میخواد بدونید که چگونه در نظرسنجی تلگرام برنده شویم و برای پست خودمون رای جمع کنیم؟ می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید و درصد رای چالش و مسابقه خود را بالا ببرید! خب برای اول شدن در نظرسنجی ما به شما کمک خواهیم کرد، با ماه همراه باشید.

خیلیا تو مسابقه چالش، عکس کودک یا در یک نظرسنجی شرکت کرده‌اند. یک کانال چالش برای اینکه بتونه عضو جمع کنه یا محصولات خود را به دیگران نشان بده از روش برگزاری مسابقه چالش اقدام به بازاریابی میکند و چند شرکت کننده عکسی را به مدیر اون کانال میدهند و ادمین کانال هم زیر تمام پست ها تبلیغشو میزاره و در کانال خود قرار میدهد.

حالا برای اینکه این عکس ها پخش بشه یک جایزه تعیین میکنه و میگه هر کی لایک یا سین عکسش بیشتر باشه اون شخص برنده است و جایزه را میبرد. همچنین در نظرسنجی ها هم با درصد مشخص میشود کسی که درصد بیشتری کسب کند برنده خواهد شد.

چیکار کنیم اون برنده ما باشیم؟!

چگونه در چالش های تلگرام اول شویم

برنده شدن در نظرسنجی ها بستگی به حساسیت و تعداد شرکت کنندگان دارد. مثلا نظرسنجی که توی آن هزاران نفر رای دادند به راحتی نمی‌توانید با چنتا رای از دوست و آشنا درصد خود را افزایش دهید.

بزارید یک مثال بزنم، یک نظرسنجی توش 100 نفر رای دادند، خب شما با 20 تا 30 رای میتونید درصد خود را دوبرابر کنید و براحتی در صدر قرار بگیرید. اما تو نظرسنجی دیگری 2000 نفر رای دادند، اینجا حتی با 200 300 رای هم نمیتونید اول شوید. پس همیشه تعداد شرکت کنندگان در موفقیت شما تاثیر مستقیمی دارد

چگونه در تلگرام رای جمع کنیم

جمع کردن رای تا یک تعدادی با روش های زیر امکان پذیر است. پس اگه تازه شرکت کردید از این روش ها استفاده کنید.

ارسال گروهی به دوستان و مخاطبین

اولین کار اینه پست را بین دوستان و آشنایان خود پخش کنید. از طریق فلش کنار پست یا نظرسنجی اونو برای تک تک مخاطبین خود ارسال کنید و از آنها بخواهید به شما رای دهند

چگونه لایک تلگرام را افزایش دهیم

در هنگام ارسال تو قسمت پایین هم میتونید یه متن بنویسید که دوستان شما بدونن به کدوم گزینه رای بدهند. (سعی کنید فقط برای مخاطبین خود بفرستید، چون ارسال زیاد به افراد غریبه باعث میشود ریپورت بشوید)

ارسال به گروهها و کانال ها

حتما عضو چند گروه هستید، پست خود را به گروهها بفرستید و از اعضای آن بخواهید تا به شما رای بدهند. البته بهتره از مدیر گروه بخوایید پست شما را پین کنید تا افراد بیشتری ببینند.

اگر گروه کم دارید موقتا عضو چند گروه بشید و پس از انتشار پست خود از اونها لفت بدید. این هم روش خوبیه برای افزایش لایک ولی خب دردسر داره و وقتگیر میباشد.

خرید رای و لایک با پنل آنلاین

خب کارهای بالارو انجام دادید ولی رقابت اونقدر بالا هست که با تعداد کمی که رای جمع کردید نمیتونید از آنها پیشی بگیرید. پس بهترین کار اینه با مبلغ ناچیزی برای خودتون لایک و رای بخرید و آمار خود را بدون هیچ زحمتی افزایش دهید.

پنل خرید رای لایک چالش و نظرسنجی تلگرام

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا