خانه » تلگرام » جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم در گروه‌های تلگرام

جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم در گروه‌های تلگرام

برای جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم چه کاری انجام دهیم تا باتهای تبلیغ کننده و مستهجن رگباری د رگوه ما اد نشوند و پیام نفرستند.

یکی از روشهایی که توسعه دهندگان رباتهای مزاحم از آن استفاده میکنند افزایش بازدید چشمی پستهاست. بسیاری از کاربران به ازای دریافت هزینه از صاحبان کسب و کار به آن ها وعده افزایش بازدید تلگرام میدهند.

این اشخاص تبلیغ کننده بات های غیراخلاقی با تصاویر مستهجن و جذب کننده را تولید کرده و آن را وارد سوپرگروهای مختلف می کنند سپس ربات مخرب عکسای غیراخلاقی را همراه با لینک کانال در گروه ها ارسال می کند. جالبه این است که هدف پخش محتوای مستهجن نیست درواقع این بات ها با وعده دروغین کاربران را ترغیب به نصب برنامه های مخرب میکند که بسیار خطرناک است.

اگر عضو گپهایی هستید که اینجور باتها در اون هستند به هیچ وجه روی لینک پیام های این ربات ها کلیک نکنید تا باعث افزایش اعضا و دیده شدن پیام های کانال مربوطه نشده و به اشخاص سودجو در رسیدن به اهداف پلید کمک نکنیدف بجاش روی پیام ضربه بزنید و گزینه Report و سپس Spam را بزنید تا توسط شرکت تلگرام بررسی شود.

چگونه از ورود ربات به گروه جلوگیری کنیم

اگر مدیر یک سوپر گروه باشید حتما دیده اید که اسپمرها بات هایی را به گروهتان اد میکنند که ناخوشایند و تبلیغ کننده هستند، برای اینکه جلوی این باتها را بگیرید نیاز به ربات ضد اسپم دارید که با هزینه ماهانه قادرید گروه خود را ایمن کنید.

اما شاید هزینه ضداسپم را ندارید و نمیخوایین بابت آن پولی پرداخت کنید پس باید به دنبال راهی باشید که خودتان اینکارو انجام دهید. این ترفند بسیار کاربردیه و هیچ خطری برای گروپ شما ندارد، شما باید 20 بات بسازید و آن را در گپ خود اد کنید. نیاز نیست ربات‌ها فعال باشند و یا حتما مدیر گروه باشند، فقط عضو گروه باشن کافیه و کار شما راه میفتد.

برای جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم ابتدا وارد ربات Botfather شوید و سپس /newbot را بزنید. حالا یک اسم و سپس یک آیدی برای اون انتخاب کنید. اینکار را تا بیست بار انجام دهید. یعنی درواقع بیست bot برای خود بسازید.

جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم در گروه‌های تلگرام

حالا وارد گروه شده و هر بیست بات را اد کنید. برای اینکار به گپ خود رفته و از منوی بالا روی مداد کلیک کنید، در بخش Members بالا نوشته Add Member که باید اونو بزنید و سپس آیدی تک تک بات ها را سرچ کنید و Add بزنید تا اضافه شوند

بدلیل محدودیت افزودن ربات به گروه‌های تلگرامی باانجام این‌کار، دیگه کسی نمیتونه ربات جدیدی به گروه شما اضاف کنه و از دست ربات‌های مزاحم برای همیشه خلاص می‌شید. (با اینکار باعث افزایش ممبر کانال خود شدید) این باتها هیچ فعالیتی نمیکنند و هیچ مزاحمتی برای شما و ممبرها ندارند پس با خیالت راحت اینکار را انجام دهید تا با جلوگیری از افزودن ربات‌های مزاحم گروپ خود را امنتر کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا