خانه » تلگرام » سواستفاده از آیدی شما و پس گرفتن آیدی تلگرام

سواستفاده از آیدی شما و پس گرفتن آیدی تلگرام

سواستفاده از آیدی شما و پس گرفتن آیدی تلگرام

برای پس گرفتن آیدی تلگرام خود چیکار کنیم، اگر مالک یک کسب و کار هستید و سایت یا اینستاگرام و توییتری دارید که آیدی آنها یکسان است ولی در تلگرام به اون آیدی دسترسی ندارید و مالکش دیگری است یا بلااستفاده است، در این صورت شما نمیتوانید اون آیدی و انتخاب کنید ولی تلگرام یک راه جدیدی برای تایید هویت کسب و کار شما انجام داده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، با استفاده از روش زیر شما میتوانید آیدی خود را پس بگیرید و از سواستفاده جلوگیری کنید.

پس گرفتن آیدی تلگرام

دیده شده بعضی افراد username های بی‌ استفاده میسازند و با ساخت آیدی در تلگرام از برندهای مشهور منتظرن کسب وکارها به آنها مراجعه کنند و به صاحب اصلی آن بفروشند یا اینکه از قبل ایدی مطابق با ایدی اون کسب و کار ساختند و دارند فعالیت میکنند که شاید شما بخوایین اون ایدی و پس بگیرید.

برای سواستفاده از آیدی شما و پس گرفتن آیدی تلگرام ربات username_bot@ به شما کمک میکند که یوزرنیم مرتبط با کسب و کار خود را پس بگیرید، کاری هم نداره که فعال باشد یا غیرفعال، مثلا اگه شما در اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر آیدی Musicfa داشته باشید ولی در تلگرام این آیدی و کس دیگه داشته باشه میتونید اونو پس بگیرید و خودتون صاحب آن شوید.

وارد ربات شده و استارت را بزنید، سپس میگه باید آیدی که قصد پس گرفتنش و دارید باید حداقل در دوتا از شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام شما وجود داشته باشد، اگر وجود دارد گزینه Yes را بزنید

حالا به شما یک متن میده به صورت زیر و ازتون میخواد در شبکه های اجتماعی گفته شده به صورت یک پست قرار دهید، سپس لینک اون شبکه ها را به این بات بفرستید.

This post is for Telegram. I want to get the username t.me/musicfa

این بات بسیار برای کسانی خوشحال کننده است که آیدی آنها در تلگرام توسط افراد دیگر اشغال شده بود و حالا با پس گرفتن آن با یک یوزرنیم در همه شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد. تلگرام گفته است اگر یک کلاهبردار وانمود میکند که شما هست با NoToScam تماس بگیرید و آن را اطلاع دهید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا