خانه » مطالب متفرقه » بهترین سایت های هوش مصنوعی که شما را شگفت زده می‌کند!

بهترین سایت های هوش مصنوعی که شما را شگفت زده می‌کند!

 هوش مصنوعی

امروزه هوش مصنوعی به سرعت در حال گسترش هست و بزودی زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سایت های هوش مصنوعی به سرعت در حال افزایش هستند، سایت هایی برای تولید محتوا و تبدیل آهنگ و کلیپ و عکس و … که واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد. با درخواست و سوال ساده کارهایی برای شما انجام خواهد داد که ساعت ها باید براش وقت میزاشتید یا پول زیادی براش خرج می‌کردید.

به همین منظور در این بخش به معرفی سایت‌های کاربردی در زمینه هوش مصنوعی معرفی کردیم که امیدواریم لذت ببرید. لیست سایت‌ها هر چند وقت آپدیت خواهد شد.

کاربرد هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی کاربردهای بسیار گسترده‌ای در مختلف زمینه‌ها دارد. در زیر تعدادی از کاربردهای مهم هوش مصنوعی را بررسی می‌کنیم

  1. پردازش زبان طبیعی: هوش مصنوعی استفاده می‌شود تا سیستم‌ها و برنامه‌ها بتوانند زبان انسان را درک کرده و به آن پاسخ دهند. این کاربرد در مواردی مانند ترجمه ماشینی، تحلیل متن، استخراج اطلاعات و ایجاد گفتگوهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. بینایی ماشین: هوش مصنوعی در بینایی ماشین استفاده می‌شود تا سیستم‌ها بتوانند تصاویر و ویدئوها را تشخیص داده و تحلیل کنند. این کاربرد در خودروهای خودران، تشخیص چهره، تشخیص الگو، تحلیل تصاویر پزشکی و غیره استفاده می‌شود.
  3. یادگیری ماشینی: یادگیری ماشینی یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های هوش مصنوعی است که الگوریتم‌ها و مدل‌های آماری را به کار می‌گیرد تا از داده‌ها یاد بگیرد و پیش‌بینی‌ها و تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه را انجام دهد. این کاربرد در توصیه‌سیستم‌ها، پیش‌بینی بازار، تشخیص تقلب، تحلیل داده و بسیاری از برنامه‌های پیشرفته داده‌کاوی استفاده می‌شود.
  4. رباتیک: هوش مصنوعی در زمینه رباتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد تا ربات‌ها را قادر به انجام وظایف هوشمندانه و پیچیده کند.

معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی

لیست زیر جز بهترین و حرفه ای ترین ابزارها و سایت ها در این زمینه هست.

بزرگترین دایرکتوری ابزارهای هوش مصنوعی

بیش از 9 هزار ابزار هوش مصنوعی داخل این سایت وجود داره (لوگو ساز، ویدیو ادیتور و…) کافیه وارد سایت بشید و ابزار مورد نظرتون رو جستجو کنید و نوع دسته بندی رو روی رایگان قرار بدید.

aitoptools.com


هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو

تبدیل متن به ویدئو

تولید محتوا و ادیت ویدئو با هوش مصنوعی. این وبسایت ابزارهای مختلفی برای تولید ویدئو داره و یک ابزار عالی برای تولید محتوا هست. چیزیکه خیلی عالی هست تبدیل محتویات یک وبسایت به کلیپ هست!

pictory.ai


ساخت کاراکتر با هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی ساخت کاراکتر

با این سایت میتونین کاملا رایگان کاراکتر ایجاد کنین و هوش مصنوعی براتون خیلی خیلی جذابش کنه و به شما تحویل بده

www.artbreeder.com


ساخت دوست دختر با هوش مصنوعی

ساخت دوست دختر با هوش مصنوعی

یک توسعه دهنده پلتفرمی ساخته است که به شما امکان می دهد با استفاده از قابلیت های GPT-4 و سایر مدل های زبان، دخترانی با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

این پروژه کاملا رایگان توزیع می شود و امکان ارتباط با دوست دختر جدید از طریق تلگرام وجود خواهد داشت. این آزمایش فرض می کند که هر کسی می تواند یک دختر مجازی با توجه به علایق و سلیقه خود بسازد. او می‌تواند برای شما پیام‌های صوتی ارسال کند، به خوبی چت کند و حتی برای شما سلفی بفرستد.

https://gptgirlfriend.online


هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

قطعا تو این مدت از این دست ویدیو ها دیدید که متن آهنگ مال یه خواننده دیگس و با صدای یه شخص دیگه مثل بیلی آیلیش خونده میشه. خیلی راحته و باید از سایت زیر استفاده کنید.

http://Voice.ai


هوش مصنوعی-رویاهایتان را به تصویر بکشید

رویاهایتان را به تصویر بکشید

یک وبسایت عالی تبدیل متن به ویدئو با هوش مصنوعی میتونید سناریو بنویسید و اون به کلیپ تبدیل کنه و یا اینکه یک عکس رو بدید و بگید به چه صورت اجرا بشه 

https://app.kaiber.ai


ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی ساخت عکس های تبلیغاتی

اگر آنلاین شاپ داشته باشی قطعاً یکی از دغدغه هات عکس های تبلیغاتیی که باید از محصولت منتشر کنی ؛ این سایت کار شمارو راحت میکند.

https://pebblely.com


تبدیل شبکه عصبی تصویر شما به یک مدل سه بعدی

تبدیل شبکه عصبی تصویر شما به یک مدل سه بعدی

یک سرویس مبتنی بر Artificial intelligence است که به سرعت و کارآمد مدل سه بعدی یک شی را از یک ویدیوی کوتاه 1 دقیقه ای استخراج می کند. برای به دست آوردن نتیجه نهایی، باید شی را اسکن کنید، ویدیو را در سرور آپلود کنید و کمی صبر کنید تا برنامه تمام کارها را برای شما انجام دهد. پس از کمی پردازش، فایل به ایمیل شما ارسال می شود و بهترین چیز این است که کل این سرویس کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

https://3dpresso.ai


افزایش کیفیت عکس با یک کلیک

افزایش کیفیت عکس با یک کلیک

با استفاده از وب‌سایت imgupscaler خیلی راحت و فقط با آپلود کردن تصویرتون میتونید کیفیت اون رو تا چند برابر بهتر کنید. نیازی به ثبت نام در سایت نیست و سایت کاملا رایگانه

https://imgupscaler.com


ساخت بازی بدون کدنویسی!

ساخت بازی بدون کدنویسی!

بدون دانستن حتی یک خط کد، یک سازنده بازی شوید. این فناوری توسط تیم بیلد باکس پیاده سازی شده است. همانطور که مدیرعامل این شرکت می گوید: روزی فرا رسید که ایده ای برای یک بازی داشتید، آن را توصیف کردید و هوش مصنوعی آن را زنده کرد.

حتی یک نسخه رایگان نیز وجود دارد که شامل بازی های دو بعدی، 1 جهان و 20 صحنه است

buildbox.com


پلتفرم قدرتمند تولید و انتخاب ویدیو

پلتفرم قدرتمند تولید و انتخاب ویدیو

یک بسته همه کاره همه در یک برای ساخت ویدیو. با توجه به فناوری Text2Video، این ابزار به شما امکان می دهد در چند ثانیه محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. و در میان بیش از 5000 قالب، الگوی مناسب برای یک نیاز خاص را پیدا خواهید کرد. در کمترین زمان ممکن تولید محتوا کنید!

invideo.io


تغییر چهره هنگام تماس تصویری با ابزار zoom

تغییر چهره هنگام تماس تصویری با ابزار zoom

این یک برنامه حرفه ای مولد برای چت ویدیویی و پخش زنده در زمان واقعی است. کافی است عکس یک فرد مشهور یا حتی دوست خود را آپلود کنید تا بدون صرف زمان برای پردازش، فوراً تغییر شکل دهید.

xpressioncamera.com


دیپ‌ فیک در زمان واقعی

دیپ‌ فیک در زمان واقعی

اونی‌باش که میخوای به معنای واقعی کلمه با شبکه عصبی SwapFace امکان پذیر شد. اکنون ابزارهای Artificial intelligence در چنان سطحی از پیشرفت قرار دارد که می توانید در عرض چند دقیقه نسخه خود را در مواجهه با هر فرد مشهوری ایجاد کنید. این ابزار فعلا رایگان و فقط در ویندوز قابل نصبه

راهنمای کوتاه:

  • با کلیک بر روی دکمه “دانلود برای ویندوز” از صفحه اول سایت کلیک کنید.
  • ویدیوی خود را در سمت چپ پر کنید، در سمت راست – چه کسی می‌خواهیم خودمان را ببینیم.

swapface.org


تبدیل متن به تصویر

تبدیل متن به تصویر

با این هوش مصنوعی هرمتنی رو که تایپ کنین اون رو براتون تبدیل به عکس میکنه

Craiyon.com


صفحه را ذخیره کنید، لیست آپدیت خواهد شد …

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا