خانه » تلگرام » روش تغییر صدای پیام در تلگرام و مخاطب خاص گروه و کانال

روش تغییر صدای پیام در تلگرام و مخاطب خاص گروه و کانال

تغییر صدای پیام در تلگرام

آیاد میدانستید میتوانید برای مخاطب خاص در تلگرام یک زنگ جدا انتخاب کنید، در تلگرام تغییر صدای پیام یا همون نوتیفیکیشن برای گروه کانال و گفتگوی خصوصی وجود دارد. با تمظیمات صدا و تغییر هشداها یا زنگ صدای پیام شما بدون نگاه کردن به گوشیتون متوجه میشوید چه کسی یا گروهی پیام جدید براتون اومده، در واقع این قابلیت بسیار خوبی است که خیلیا شاید هنوز ندانند اما در ادامه با اموزش تغییر صدای پیام تلگرام با ما همراه باشید.

در مطالب قبلی مشکل نشان ندادن پیام جدید در تلگرام را آموزش دادیم و حالا با انتخاب زنگ دلخواه استفاده از تلگرام را راحتتر خواهیم کرد. مهمترین کار اینه اول تلگرام خود را بروزرسانی کنید.

آموزش تغییر صدای پیام در تلگرام

برای تغییر صدای پیام یا هشدارها وارد برنامه شوید و سپس از طریق منوی همبرگری (سه خط) وارد Settings یا محیط تنظیمات شوید، در اینجا گزینه هشدارها و صداهاNotification and Sounds را انتخاب کنید

تغییر صدای هشدار تلگرام

در بخش Notification and Sounds سه گزینه گفتگوی خصوصی ( Private Chats )، گروهها ( Groups )، کانالها ( Channels ) وجود دارد و شما برای تغییر صدای پیام در چتهای خصوصی گزینه Private Chats را بزنید.

تغییر صدای نوتیفیکیشن تلگرام

پس از وارد شدن به بخش Private Chats گزینه صدا یا Sound را لمس کنید تا لیستی از اهنگها را مشاهده کنید، روی هر کدام بزنید صداش پخش خواهد شد.

تنظیمات صدا در تلگرام

با توجه به توضیحات بالا تغییر صدای پیامها در گروه یا کانال هم فرقی ندارد و با انتخاب گزینه Groups یا Channels یک هشدار برای آن ها هم درنظر بگیرید و بدون نگاه کردن به صفحه گوشیتون بفهمید که این زنگ متعلق به چه گفتگویی میباشد.

آموزش تغییر صدای مخاطب در تلگرام

اما تلگرام کاری کرده که شما بتوانید برای بعضی از مخاطبای خاصتون یک هشدار مخصوص و جداگانه بزارید. برای اینکار همانند روش بالا به بخش Notification and Sounds و گفتگوی خصوصی Private Chats بروید و در قسمت پایین گزینه Add an Exceptions و بزنید و مخاطب خاص خود را انتخاب کنید. حالا از قسمت Sound یک زنگ دیگر براش انتخاب کنید

همین کار را برای گروهها و چنل ها هم میتوانید بکار ببرید. البته زیادی مختلفش نکنید که گیج بشید ندونید کدوم زنگ برای کی هست.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا