خانه » تلگرام » متاسفانه تلگرام متوقف شده است {ساده ترین راه حل}

متاسفانه تلگرام متوقف شده است {ساده ترین راه حل}

تلگرام متوقف شده است یعنی چه؟

افرادی که از گوشی اندرویدی استفاده میکنند گاهی با خطای متاسفانه تلگرام متوقف شده است ( Unfortunately the telegram has stopped ) مواجه میشوند. این خطا یکی از مشکلات اندروید هست که علاوه بر این پیامرسان ممکنه برای هر برنامه ی دیگه هم رخ بده و همین اول بگم که مختص Telegram و موبوگرام نیست.

تلگرام متوقف شده است یعنی چه؟

متاسفانه تلگرام متوقف شده است یا متاسفانه هر برنامه دیگری متوقف شده است اکثرا برای گوشی های با سیستم ضعیف و اندروید پایین رخ میدهد که یا گوشی مدل پایین است و یا مدت زمان زیادیه که دارید از اون استفاده میکنید بدون اینکه حتی یکبار موبایلتونو ریست فکتوری کرده باشید با انجام راهکار زیر میتوانید براحتی ان را رفع کنید.

حل مشکل متاسفانه تلگرام متوقف شده است

در مرحله ی اول برای خلاص شدن از این پیام به گوگل پلی رفته و نسخه جدید تلگرام را بروزرسانی کنید. سپس به قسمت app های گوشی خود رفته و دنبال تلگرام بگردید، سپس وارد تنظیماتش شوید و پاک کردن کش ( clear cache) را بزنید.

اگر نتوانستید وارد شوید همون مسیر قبلی و برید و اینبار گزینه (clear data) را بزنید تا کل داده های برنامه پاک شود، البته نیازی نیست نگران بشید با وارد کردن دوباره شماره تلفن تمام پیام ها و گروه ها و کانال ها شما به همان صورتی که بوده بر می گردد.

متاسفانه تلگرام متوقف شده است

حالا اگر وارد تلگرامتون بشید دیگه نباید پیغام متاسفانه تلگرام متوقف شده است را مشاهده کنید و با وارد کردن شماره خود مجدد وارد شوید و براحتی از شر اون ارور خلاص شوید.

اگر مشکل همچنان باقی است باید یک بار برنامه را کامل حذف کرده و سپس با استفاده از برنامه های تمیز کننده همانند CleanMaster یک بار گوشیتونو پاکسازی کنید. حالا مجدد نصب کنید وبه احتما 99 درصد دیگه نباید مشکل داشته باشد، هرگز به خاطر این مشکل حذف اکانت تلگرام نکنید.

خدایی نکرده اگر با انجام کارهای بالا موفق نشده اید باید به ناچار یک بار تلگرام را کلا حذف کنید. نیازی نیست از داده های خود بکاپ بگیرید چون با حذف کردن کل اطلاعات شما سرجاش هست و از بین نخواهد رفت.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا