رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع ریپورت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را از فیلتری در بیایم؟ اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی قوی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است. یکی از مشکلاتی که خیلی ها با این پیامرسان مواجه هستند تعلیق و ریپورت شدن هست که در این بخش بصورت کامل بهتون رفع تعلیق و فیلتری این پیامرسان را آموزش خواهیم داد.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا عوامل تعلیق شدن حساب و مدت زمان رفع فیلتری و راههای خارج شدن از فیلتر و ریپورت را بصورت رایگان براتون بگیم

حساب کاربری شما تعلیق شده است در روبیکا

علت فیلتر شدن در روبیکا چیست (تعلیق شدن)

روبیکارو با اینستا اشتباه نگیرید، چون زیر نظر جمهوری اسلامی ایران هست. اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش‌هایی حل خواهند شد.

یکی از اعصاب خوردکن ترین مشکلی که این برنامه داره تعلیق شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه که طرف نه میتونه وارد حساب بشه و نه حذف اکانت روبیکا انجام بده، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون ماه‌ها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائلی ناخواسته پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

مواردی که باعث میشه پیجتون فیلتر بشه و با پیام “حساب کاربری شما تعلیق شده است” مواجه بشید!

  • ارسال هرزنامه و نظرات رگباری و تبلیغات مزاحم
  • محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی
  • تهدید کاربران دیگر
  • استفاده از مشخصات دیگر
  • ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کُد که دارای ماهیت مخرب باشد
  • نقض شئونات اسلامی، اخلاقی، عرفی و هر یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عکس پروفایل نامناسب

اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع اصلا اینا نبود و به اشتباه یا با کد فیلتری، مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش رفع تعلیق یا همون رفع فیلتری روبیکا در چند دقیقه

دوستان شما که به حساب خود دسترسی ندارید، پس باید گوشی خود را بردارید و شماره 99977 را شماره گیری کنید. (با همون سیم کارتی که تعلیق شدید) و میگه که رفع مسدودی حساب کاربری شماره 3 را وارد کنید که اگر اینو بزنید اپراتور میگه همه مسدودی ها دائمی هست. پس شما باید کلید 0 یا همون ارتباط با کارشناسان را انتخاب کنید

رفع فیلتری روبیکا

خب شاید اینجا بگه که شما مثلا نفر چهارم یا سوم هستید، باید صبر کنید تا نوبت شما بشه و وقتی که به پاسخگوی روبیکا وصل شدید، حتما با احترام برخورد کنید و سپس مثل متن زیر بگید:

با سلام خدمت پشتیبانی روبیکا، حساب کاربری من بدون هیچ دلیلی تعلیق شده است. افرادی بخاطر دشمنی با من، اکانت من را گزارش کردند
من پیامرسان شمارو دوست دارم و میخواهم در اون فعالیت کنم. لطفا اکانت منو آزاد کنید.

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

آموزش رفع ریپورت روبیکا در چند دقیقه

بعضی اوقات شده که زیاد اسپم کردید و دیگه نمی‌توانید در پی وی دیگران پیام بدید، این حالت شما راه ساده تری دارید. برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید. آیدی SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید. حالا باید اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

کد رفع فیلتری روبیکا

پس از اینکه صفحه ربات براتون باز شد، در پایین نمایشگر روی عبارت “شروع” ضربه بزنید.

رفع فیلتری روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

کد رفع فیلتری روبیکا چیست

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

دانلود برنامه رفع فیلتری روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتری روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

پشتیبانی روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بلاک شکن روبیکا

عجله نکنید و هی پشت هم اینکارو نکنید. یک بار انجام بدید و صبر کنید حتی یک یا دو روز تا پیام شما بررسی شود.

روش‌های خارج شدن از ریپورت روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید. البته روش‌های گفته شده در ادامه تجربی بوده و از سمت روبیکا اعلام نشده است، اما بهتون پیشنهاد میکنم اگه وقتش و دارید انجامش بدید که ضرری نداره و چه بسا بهتون کمک کنه از شر فیلتری خارج بشید.

1- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

2- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

3- با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید (99977) و بصورت خیلی محترمانه درخواست خود را مطرح کنید. ابراز پشیمانی و ندامت کنید و بگید که دیگه سیم کارت ندارید و مجبورید برید سمت پیامرسان های خارجی!

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد رفع فیلتری یا ربات یا برنامه ای وجود داره؟

دوستان این که کد یا ربات یا برنامه ای وجود داره و نمیتونم نظری بدم ولی 99 درصد اونها کلاه برداری هستند. اسیر این جفنگیات و نصب برنامه های مسخره و الکی نشید. راه های رفع تعلیق اینایی بود که در این مقاله به شما گفتم.

مثلا تو تلگرام چند کانال و گروه هستند که ادعا کرده قادر به انجام اینکار هستند، همشون و تست کردم و دیدم دروغی بیش نیست. یا سرکاری هستند یا شمارو وادار به یسری کارها می‌کنند که اصلا ربطی به ماجرا نداره و سود و منفعت شخصی در اون هست.

کد رفع فیلتری روبیکا

روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

حتما قسمت نظرات سایت را مطالعه کنید چون راه حل‌هایی هست که دوستان درج کردند به رفع فیلتری روبیکا شما بسیار کمک خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

2,963 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقتتون بخیر . من امروز توی کانالم عکس های +18 گذاشتم و نمیدونستم تعلیق میشم و به محض اینکه عکس رو گذاشتم توی کانالم تعلیق شدم . لطفا یکاری کنید من از تعلیق در بیام . همکاری شما باعث خرسندی من میشه مرسی ازتون ♥️

  2. البته فکنم یه راهی داره اینکه ۲ سال صبر کنید اکانتتون دلیت بشه بعدش دوباره میتونین ورود کنید البته بستگی داره شما دلیت اکانت رو چند روز گذاشته بودین

  3. سلام
    من فیلتر شده اکانتم ولی عکس پروفایلم مونده
    چقدر طول می‌کشه برگرده ؟

  4. من اصلا نمیتونم وارد اکانتم بشم و خیلی پشیمونم خیلی خیلی اگه میشه لطفا بهم کمک کنین اکانتم رو پس بگیرم منم قول میدم با قوانین روبیکا همکاری کنم 🥺🥺

  5. سلام وقتتون بخیر رفع فیلتری برای پیج های بزرگ اتفاق میوفته اونم اینجوریه که بعد از تخلف انجام شده ممکنه ۱ روز یا ۳ روز یا ۵ روز تعلیق بشن ولی بعد از این تایم دوباره رفع تعلیق میشن درباره پیج های کوچک هم باید بگم اگه فیلتر شدین کار تمومه و با خط دیگه ایی وارد بشین.

  6. حاجی من تا دونفرو آنفالو میکنم ریپورت میشم ناموصن این چ برنامه گوهیه شما ساختین مام دلمون خوشه بهش😐
    بقران ک شاد این همه قوانین مزخرف نداره ک شما واس روبیکا گذاشتین اگ واتساپ اینستا اینا فیلتر نمیشد سگ تو روبیکا پر نمیزد بهتره بنظرم یکم رو قوانینش کار کنید ریدید با اپلیکیشن ساختنتون باتشکر😐

  7. اکانت های بن دائمی با چند تا روش از بنی درمیاد الکی نگید در نمیاد خدم دوتا اکانتام از بنی درآوردم

  8. سلام آقا من دیگ قول میدم قوانین روبیکا زیر پا نظرم لطفاً اکانت منو از فیلتری دربیارید تمامم زندگیم اونجا

  9. واقعا چه برنامه ای هس پشتیبانی هم میگه دائمی هس ادم دلش میخاد فحش بده به این پشتیانی اخه شما که این کارو سر مردم میارید دیگه شماره پشتیبان میدید چرا

  10. سلام
    دوستان راست میگن کد فیلتری میزنن دایم فیلتر میشه؟
    ولی نظر من اینه که وقتی یکی لج میکنه و یکی از پیام هاتونو گزارش میکنه فیلتر میشین وگرنه بدون گزارش فیلتر نمیشین

  11. سلام
    دوستان الکی زور نزنید اینجا ایرانه هرگوهی بخوری بازم رفع فیلتر یا همون تعلیق شدن اکانتتون در نمیاد بهترین راه اینه که برید یه شماره جدید بگیرید رو بیکا جدید بسازید و از دوستانتان بخواهید کسایی که دنبال می‌کردید رو دوباره دنبال کنید تا دوستان خود را پیدا کنید من هر کاری کردم نشد به پشتیبانی زنگ زدم گفت اکانت فیلتر شده یا تعلیق شده بر نمی‌گردد اگر باور نمیکنید به این شماره پشتیبانی روبیکا زنگ بزنید 99977

  12. سلام هرکی بلده از رفع در بیاره بهش ی کانال میدم با ۱۰۰ عضو با یگپ میدم ۱۰۰ عضو به ولا که میدم فقط این شماره ی روبیکام رفع کنید
    رفع کردید پیم بدید

    دمتون گرم❤❤❤

  13. مسدودی، دلیل و راه رفع آن موضوع دیگری است که باعث می‌شود کاربرها با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرند. انتشار محتوای مستهجن و فحاشی طبق آمارها رایج‌ترین دلایلی هستند که باعث مسدودی کاربرها شده‌اند. متاسفانه در حال حاضر امکان رفع مسدودی در روبیکا وجود ندارد اما به زودی این امکان به روبیکا اضافه خواهد شد. هر کاربر هم فقط یکبار امکان استفاده از گزینه رفع مسدودی را خواهد داشت. در این باره به زودی بیشتر توضیح می‌دهیم خبر خوب(:

  14. اقا رفع فیلتری وجود نداره به کسی نه پول بدید نه سین بزنید وجود نداره هوش مصنوعی شمارو حذف میکنه دست کسی نیس فق یه رباته داره فیلتر میکنه

  15. باو این چه برنامه مسخره ایه که ساختیت برنامه نصب میکنید که آخر فیلتر کنید؟

  16. اقااااا من تازه تعلیق شدمممممم چکار کنم دارم میلرزمممم من به اکم نیاز دارممم😭😭😭 ازش درامد داشتم

  17. بچه ها اگه قبل از فیلتر‌شدن حذف خودکار اکانت رو فعال کرده باشین، میتونین صبر کنین تا اکانت شما به صورت خودکار حذف بشه البته این فقط برای کسانی هست که قبل از فیلتری اینکارو کردن من خودم قبل از فیلتر شدن روی ۱ماه تنظیم کردم و تا ۱ ماهه دیگه این اکانت من پاک میشه و میتونم دوباره به برنامه برگردم

    • دیوانه پیج سنگینم بپره اگه میخوای شمارتو فعال کنی دفاتر کیر خر مفت بهت میدن ۵ تا پیج سنگینم پریده

  18. سلام
    کسی میدونه برای رفع ریپورتی از گپا باید چکار کنم؟!
    هر گپی ک میخوام برم میزنه استفاده بیش از حد مجاز

  19. سلام امروز یه نفر تو پیام رسان روبیکا بهم پیغام داد و گفت که اگه کارایی که میگه انجام ندم پیجم رو فیلتر می کنند.هم کانال دارم هم پیج روبینو.گفت که مالکیت کانال رو به اون انتقال بدم.انجام دادم یکم گذشت دیدم پیجم نیست بعدا از کانال هم رفتم دیدم پیجم پاک نشده و هنوز هست ولی من بهش الان دسترسی ندارم. و بعدش تو پیام رسان دیدم همه پیغام هایی که فرستاده بود پاک کرده و الان پیجم از دسترس من خارج شده.چیکار کنم؟

  20. اینهمه دردسر لازم نیست. کافیه با یک گوشی دیگه با این شماره وارد روبیکا یا روبیکس بشید.. اگر اون گوشیتون حساب دیگ ای داشته میتونید گزینه افزودن حساب کاربری جدید رو بزنید و لا این شماره ای ک فیلتر شدید وارد بشید ..اینجوری هم اکانت درست شده هم کانال و پیجتون و هم مخاطبانتان پاک نمیشه..

  21. دوستان من امشب تعلیق شدم پروفمم پاک نشده یعنی تا چند وقت دیگه درست میشه؟!
    کاریم ام نکردم بمولا😕😂
    کل زندگیم اون توعه

  22. سلام من پیجم فیل.تر شد با یه روبیکای دیگه وارد شدم دیدم پیجم هنوز وجود داره ولی وقتی میخوام بهش پیام بدم پرفایلش میره ولی در غیر این صورت پروفایلو بیوم هست
    میشه یکی بگه این الان دائمی هست یانه

  23. سلام من که ۲ساله که فیلتر شودم هر چی شماره میزنم نمیره مرحله بعدی و کد هم نمیاد بهم بکین چه کار کنم 🥺🥺🥺

  24. من نمیدونم برا چی کد نمیاد ک برم تو روبیکا پروفم و بیوم برداشته شده دیگه میزنه حساب شما تعلیق شده است بگین چکار کنم(:❤

  25. خداکنه زود تر این رفع مسدودیو بزارن من ی غلطی کردم پا شدم اسم رلمو با خودمو زدم رو یه پروفی گذاشتم پروف حالا تو روبینو مونده همه خاندانمم ریختن روبیکا😐😂
    یا صاحب صبرررر😐😂

  26. با سلام
    من پسر هرم زده روبیکامو فیلتر کرده و من نمیتونم برم تو روبینو اگه امکان داره این روبیکارو درست کنید معلوم نی چکار کرده هرچی شماره میزنم نمیره برا این ک کد بیاد برام با تشکر ع پرسنل روبیکا

  27. من حدود ۲.۳سال شده که از روبیکا بن شدم .به پشتیبانی هم زنگ زدم میگن دائمیه و رفع نمیشه.مشکلش چیه؟

  28. سلام ببینین من کلا از روبیک افتادم بیرون الان شمارمو میزنم بالا نمیاره باید چیکار کنم تا از مسدودیت در بیام لطفا بگید😕

  29. ببخشید میشه ب من کمک کنید من حتی دسترسی ب روبیکامم ندارم نمیتونم واردش بشم چیکار کنم 😞🥺💔

    • سلام دوست عزیز
      تنها با چند کار میتوان بروید به روبیکا با یک اکانت دیگر ببینید پروف شما پریده است
      اگر نپریده باشد تا ۱ ماه دیگر میتوان وارد شوید اگه پریده باشد کار سختی است تا شما بتوانید وارد شوید
      اگر تا ۳ ماه نتوانستیت وارد شوید داعم فیلتر شده و فقط با یک شماره دیگر میتوان اکانت جدید بزنید
      منم اکانتم داعم خورده 💔

  30. سلام من دوسه ماه پیش قوانین روبیکا را شکستم الان کلن پروفایل م اینا همشون رفتن و فیلتر شدم چطوری میتوانم از فیلتری دربیام لطفاً راحلشو بگین کل زندگیم تو اونه

  31. من بدبخت چی بگم که 5 تا گروه داشتم تو گروهم یک چیزی نامشروح گذاشتن من رفتم ببینم راسته تعلیق شدم بخاطر یک چیز کوچک

  32. هعی والا من نگران فیلتر شدنم نیستم شماره پدرمه رل هم داشتم آیدی بیو پروف همه چی باهاش ست بود حالا رفیقاش فکر میکنن رل داره🤦😂💔

  33. حاجی 5 ساله فیلتر شدم دنبال اینم نیستم اکانتم برگرده فقط میخوام بیو گرافی، آیدی،… حذف بشه اگه بلدین لطفا بگین؟؟

    • چیزی به نام کد رفع فیلتری وجود نداره تنها راه اینه زنگ بزنید به پشتیبانی و بهش چیزی بگو که رفعت کنه
      یا با یک شماره دیگه ۳۰۰۰ پیام انگلیسی بفرستید و حرف از بسیج و …
      بزنید تا از فیلتری در بیاید

  34. تو سایت روبیکا قسمت وبلاگ زدن ک قراره امکان رفع مسدودی اضافه بشه بزودی و هرکاربرم فقط ی بار میتونه از این قابلیت استفاده کنه پس صبور باشین دوستان😂

  35. بچها تو سایت خود روبیکا قسمت وبلاگ 5 شکایت کاربران زده بزودی رفع مسدودی اضافه میشه و هرکاربرم فقط یه بار میتونه از این قابلیت استفاده کنه پس صبور باشین!

  36. هی من 12تا اک دارم یکی از بهترین اکانت هام فیل شد کلا همه چیزم داخل اون بود 2تا کانال 346کا داشتم
    هی مهم نی اصلا
    بعدم بگم ک اکانت ک فیلتر میشه دیگ درست نمیشه همین

    هی تف 💔😂

    • میشه در اورد از فیلتری اگه اکانتت عکس پروفایلشم رفته باید بری از دادگاه پیگیر بشی

      • داش بلکه ی کار خاک بر سری کرده ک فیل شده بره اونجا پاسش رو بشه تو دادگاه چ خاکی تو سرش کنه اخ فداتشم 😂💔

  37. دوستان ممنون میشم اکانت @Yourmydick69 رو از فیلترینگ در بیارین و اگر از فیلتری در اومد به ایدی شادم Im45nothing پیام بدید تا یه کانال +700 با سین عالی بهتون انتقال بدم

  38. سلام دوستان خاهش میکنم اکانت منو هرکی بلنده از فیلتر در بیاره الکی فیلتر شد یک دفعه پرید لطفا هرکی بلده این اکانتم رو از فیلتر در بیاره آیدی اکانت فیلترم @MaTrroce
    و آیدی دیگم برای اینکه خبر بدید باز شدم یا نه @Evil_t12

  39. سلام میگم شما ها که همه اومدین فیلتر باز کنه صددرصد فوش دادین یا فیلم پ.ورن تو روبیکا میدید یا میفرستادیدو اینم بگم که اگه اینکارا کردین فیلتر دائمیه هرچقدر زور نزنین بازم باز نمیشه خب شماها چرا از اینستا به اون خوبی اومدین تو روبیکا در ضمن اینم بگم روبیکا الان توسط سپاه هم کنترل میشه یعنی سیاسی هم هست و توسط سپاه پیام هات زیر نظر هست
    از نظر من این روبیکا که فیلترین دونبالش نرین
    برین همون اینستا با اینکه فیلتره اما خیلی بهتره
    وقت خودتون رو تلف نکنید…

  40. سلام ‌خاهش‌روبیکا‌منو‌بیخودی‌فیلتر‌کرده‌میخام‌درست‌‌بشه‌بحث‌مرگ‌زندگی‌هس

      • ماله من پروفایلم معلومه ولی سه روزه ک هنوز رفع فیلیتر نشدده اطلاعی نداری ک تا کی هس ؟

    • هیف من چی کار کردم به دیگران که شما ندیدید که اگه میدیدن میگفتن حق داشتن فیلتر ش کنن دایمی هیف😑

  41. سلام اکانت من بی دلیل فیلتر شده نمیدونم چیکار کنم اگه میتونید کمکی بکنید به این آیدی پیام بدیدSina_YTM

  42. این اکانت رو هرکی از فیلتری میتونه در بیاره خودم مزدش رو میدم چون خیلی برام مهمه
    A_M_SH_85@

    • دادا الکی پول خرج نکنی روبیکا وقتی فیلتر کرده بعد یکسال هم هنوز هست یکی کاری بدی انجام میدادی وبگم از فیلتر در نمیاد اگر فیلترت رو باز کنن که احتمال نداره در کمتر از ۱ ماه دوباره فیترت میکنن

  43. سلام خواهشن منو از رفع فیلتر درست کن الکی ممن هک شدم خواهشن درست کن@eehsann138

  44. سلام .مال من شمارم میزنم اصلا داخل نمیره میزنه اکانت شما به تعلیغ افتاده ..؟؟ اخه یه روبیکا هم تعلیغ کردن داره لاشیا

    • داداش خیلی تو وضعت خرابه 😂
      اگه مزنه تعلیق باید صلوات اکانت روبیکات رو بخونی

  45. بچه ها ترو خدا منو از فیلتری در بیارید زیاد بهم پیام بدید آیدیم اینه@Ehsan2025a

  46. توروخدا کمکم کنید اکانتمو از تعلیقی در بیارم
    هر کاری کردم درست نشد متاسفانه من روبیک کانال دارم و اینشکلی بمونه باعث ریزش کانال میشه
    ممنون میشم کمکم کنید 🤝
    @Sebastian_250

  47. آقا من کل زندگیم تو این اکانتمه هر کی می‌تونه بازش کن توروخدا من کل زندگیم تو این اکانته
    @lover_of_allah

  48. سلام دوستان هر کی میخواد از فیلتری و تعلیق در بیاد
    بیاد پی ویم @koorosh_art24

    کانال میگیرم از فیلتر تعلیق در میارم

  49. سلام
    بچه ها من اکانت نمیدونم واقعا برای چی فیلتر شده و تعلیق شدم
    من هم کانال دارم هم پیج لطفا هر کاری میتونید کنید من از فیلتری خارج شدم
    کانالم 1k
    پیجم2.4k
    تورو خدا هر کسی میتونه از فیلتری در بیاره 😭
    اینم ایدیم
    @FATEMEH____0001

    • تعلیق شدی اره شمارتو بده میخوام حساب خودمو درست کنم اگه فهمیدیم چطوریه به تو هم میگم
      چون دیدم خیلی ناراحتی گفتم

      • نموصن بلدی به منم بگو من کل کسب کارم درآمدم تو این پیج بوده من واقعا. دارم. بدبخت میشم اگه برع اکانتم میتونی برام درستش کنی میزنه تعلیق اکانت چیکار کنم

  50. سلام حرکی میخاد اکانتشو از فیلتری در بیارم به من تو شاد پیم بدین تا براتون حلش کنم
    @Ssssssssshxu

  51. تروخدا اگ کسی بلدع رفع کنه رفع کنه پیم بدع پول شارژ هرچ خاس میدم فقد رفع کنه🤦🏻‍♂️💔
    haniehebadi@

  52. اقا من که چند ساله بی دلیل تعلیقم دنیال لغو تعلیقی هم نیستم فقط کسی میدونه چجوری اکانت تعلیقی رو کلا حذف کنم (حذف حساب کاربری) لطفا کسی میدونه بگه

  53. عام صلم
    دوست من پارسال فیلتر شد ت روبیک دو هفته پیش رفع شد
    فیلتر دائمی هم شده بود
    بعد من فیلتر شدم هر کاری میکنم رفع نمیشم تف😔🤧بعد همه دار و ندارمم رو اون اکانتمه

  54. Khode_haj_mahdm
    میشه بگید اکانت من فیلتر دائم هست یا ن ؟
    اگر دائم نیست میشه بگید بعد چند وقت رفع میشه؟

  55. مزخرفه تواین برنامه حساب کاربری شما تعلیق شده لااقل راهی بزارین بفهمیم چند ماه چند سال شماره میزنیم نمیره کد نمیده بعدنمیشه فهمید چند ماه یا سال قراره منتظر بمونیم شاید این جمع بیایید

  56. من ۳ ۴ سال پیش فیلتر شدم
    هنوزه که هنوزه در نیومده از فیلتری بعد شما میگین ۱ روزه فیل شدم طاقت دوری ندارم..
    بچه بودیم رفته بودیم نصب کردیم
    تازه رل به گوشمون خورد زدیم تو کارش
    رل زدیم اول اسمشو گذاشتیم بیو
    چنتا کلیپ مزخرف و پروف مزخرف و عاشقانه و چرت گذاشتیم صفحه روبینو دیدیدم فیل شدیم
    الان من ۲۰ سالمه چه زن بخوام ببرم که نمیبرم تو این مملکت و چه رل بخوام بزنم باید یه شماره بگیرم این نبینه اینارو وگرنه بفاک میریم..
    خیلی مزخرفه برنامش
    خو فیلتر میکنی حداقل حساب کاربری رو پاک کن
    میگه ۳ ماه؟؟ میزنی ۳ ماه بعد میبینی ۴ سال گذشته هنوز حساب کاربریتو پاک نکرده
    ای خدااااااا

    • دقیقا مال منم سه ساله همچنین بلایی سرم اومده ربطم کات شده اما تمام اطلاعات و بیو، پست مونده اکانتم ب فاک رفته…

  57. سلام چرا فیلتر ام کردیدن من تازه سیم کارت خریدم خاهش میکنم از فیلتر ام درش بیارین میخام درس میخونم توی روبیکا😭😭😭😭😭

  58. حاجی فقط میخام بدونم چرا بدون دلیل ماه به ماه فیلتر میشم نه کاری میکنم نه چیزی قشنگ سر برج میشه فیلتر میشم و همیشه فیلتر دائمی میشم خدایی این روبیکا مشکلش با من چیه نه حرف بدی میزنم نه چیزی فقط به هرکی پیام میدم دختره اگه روبیک از این حسودیش میشه خوب براش جوجه ای میشکم چرا فیلترم میکنه دیگه

  59. سلام خ به همه ی اکانت دارم زندگیم داخلش به هر دری زدم نتوستم رفع فیلتر کنم با ی نفر داخل روبیکا دعوام شد نه فش دادم نه حرف زشتی زدم اونو گذارش کردم نمیدونم چرامنو فیلتر کرد ممنون میشم کسی راهی چیزی داشتی باشه برای رفع فیلتری کمکم کنید@KERMANSAH_29D

  60. از پشتبان روبیکا خواهش میکنم که اکانت های به مدت2سال یا 1سال فیلتر شدن از فیلتری درارن و الان خیلی ها متوجه شدن که کار غیر قوانین روبیکا انجام بدن فیلتر میشن و این گونه دیگه تکرار نمیکنن که کار غیر قوانین روبیکا انجام بدن
    پس خواهش میکنم ازفیلتری درارین خیلی خیلی ممنون میشم 🙏🥺💔

    • اصلا رفع فیلتری نمیکنن چون قوانین روبیکا هنوز تصمیم گیری درستی نکرده و فیلتری ها دائم هستند

  61. سلام ببخشید اکانت روبیکای من بی دلیل فیلتر شده و حتی پروفش هم ناپدید شده و من خودم مطمئنم که هیچ کاری غیر قوانین روبیکا انجام ندادم لطفا پس دلیلش چی هست
    که اکانت من اینگونه بی دلیل فیلتر ابدی شده.؟

  62. من نمیدونم روبیک ماش شماره ماس فق برنامش با اوناس دیه چرا انق مسخره بازی درمیارن هی فیلتر مکننا

  63. خبرتون بیاد اکم فیلت شده چن روزه بدون روبیکام اعصابم خورده
    خاهشا روبیکمو بم برگدونید

  64. هرکی بلده از فیلتری خارج کنه به این اکانتم پیام بده پولم میدم بهش البته اگر کلاهبرداری نکنه عین بقیه mahnaz_afrozyan1380@

  65. سلام ببخشید من تازه یه روز هست اکانتم فیلتر شده عکس و پست هایی که گذاشتم هم هست یعنی فیلتر موقت شدم
    چقدر طول میکشه تا از فیلتری در بیام

  66. سلام من اکانتم نزدیک به دو سال میشه فیلتر دائمی هست لطفا اگه میشه و کاری از دستتون بر میاد برای من انجام بدین

    ایدی اکانتم:sajad_250

  67. اقا ناموصا در بیارید از فیلتری
    من کسب در امد داشتم درسام تو روبیکا بود
    @HoOo_OoH ببینید داعمی یا موقت؟
    لطفا پیام انگلیسی بفرستید به اکانت

  68. من یک اکانت 2نیم سال فیلتره یک اکانتم 5ماه که فیلتره من چیکار کنم بخدا خسته شدم میگین 2ماه 2ماه ای مرگ نمیشه بخدا چیکار کنم هکر ها میگن 100تومان درست میکنن من 1000تومان تهه جیبم نیست😭💔

  69. خسته نباشید جناب من اکانتم ۳۰ دقیقه پیش فیلتر شد تو اکانتم یعنی (fisad_esf) توی اکانتم کانال داشتم کسب درامد داشتم حالا نمیدونم چه کسی منو فیلتر کرده میشه کمکم کنید لطفا؟🙏🙏🙏

    و اینکه یکی فیلم پورن فرستاد توی گروه من گزارشش دادم بجای اینکه اون فیلتر بشه من فیلتر شدم چرا؟

  70. هی ولی برا من الکی نبود گپ زده بودم مبادله فیلم مکردم یه کا بود لا مصب😐🚬

  71. خب خب بسم الله الرحمن الرحیم یزید هستم
    مگم‌ یکی بیزعمت نگا کنه ببینه من کی از فیل در میام
    موقته یا دائم؟ kobs_pw
    چ کار عنیه خا فیل میکنن بی دلیل

  72. چرا نمیشه از حالت تعلیق در بیام مال منکه دائمی نیست پس چرا اون پشتیبانی میگه دائمی هسن پروفایل من دیده میشه پس نباید دائمی باشه دیگه 😢

  73. ریدم ت روبیکا ۱ هفته هست تعلیقم پروفایل و بیو هم دیده میش ولی چرا رفع نمیشمم

  74. سلام من رو داخل روبیکا گزارش کردند و الان شمارم رو میزنم وارد نمیشه

  75. اقاا اکانت من فیلتر دائمی شد
    بزار بگم چرااا
    میخواستم برم ربات از اکانت بندازم بیرون اشتباهی خودم انداختم بیرون به همین خاطر اکانت من بن دائمی خورد🗿😂

  76. چه‌ وضعشه‌ خودمونو‌ بکشیم کسی هم نمیگه
    دو ساله فیلترم بعداز دوسال نصب کردم هنوزم نمیاد میشه یه چیزی بگید‌

  77. عیییییی من۱ ساله روبیک دارم تا الا حتی فیل موقتم نشدم امروز صب اومدم برم تو برنامه دیدم اومده بیرون از اکانت شمارمو زدم نمیاورد برام فمیدم فیل شدم گفتم اگه موقت باشه خوبه صب میکنم درام دوستم شات داد فیل موقت شده بودم الان اکانت دیه ایم ندارم نمیدونم چی کنممم الانم ک فیلم نمیتونم برم ب پشتیبانی بزنگم ی راهنماییی کنننن
    لطفااا اگه کسی میتونهههه از فیلتری درمم بیاره @N_a_s_i_m_a ای ایدیمههه

  78. زنگ زدم به پشتیبانی زنیکه میگه نمیشه تو اینجا خودتو بوکوشی رفع نمی کنیم پدر سگ من کسب درآمد داشتم اعلان تومی گی نمیشه یعنی چی کانالم شما آوردید پایان میگه توی خط دیگه بیا یعنی چی اگه تونستی کمک کن @Ali_ebrahimi89

  79. ببخشید من از ۱۴ اذر اکانتم تعلیق خورده میشه کاری واسم انجام بدید که برگرده؟ اینم ایدی

    @Ghaderi babt

  80. سلام
    اکانتم (@X_x__X_x_X)فیلتر شده و پروفایلمم نیست
    من کل درسام و کارام رو این اکانته
    یکی تهدیدم کرد که فیلترت میکنم و حدود30دیقه بعدش فیلتر شدم
    نمیشه کاری کرد؟
    کل زندگیم رو این اکانت

  81. خدای چکار کنم این روبیکا چییززز منو از فیلتری در نمیاره این سه روز گذشته تحمل دوری ندارم از دوستام لعنتی این دل نیستش ترو خدا به حسابم کلمه های اینگلیسی بدین جبران نمیکنم@kchorwodj تروخدااا منو از روبیکام دور نکنین😒😂

  82. الان‌من‌فیلترموقت‌شدم..چنروزطول‌میکشه‌از‌فیلتری‌دربیام🗿🍌

  83. با سلام خدمت مدیریت نرم افزار روبیکا اکانت من بی دلیل وهیچ کار غیر قانونی انجام نداده ام ولی دلیل اکانتم تقلید شده است من کسب درآمد در آن داشتم (@ddjdhxbn)
    این اکانت
    لطفاً رسیدگی وازمسدودیت دربیارید باتشکر خدمت شما مدیریت محترم نرم افزار روبیکا

  84. داداشا من کاری نکردم به خدا
    الکی از روبیکا پرت شدم بیرون و فیل شدم
    الان هم هرکاری میکنم نمیتونم از فیل در بیام
    ترو خدا یکی کمکم کنه من اون پیجو لازم دارم
    خیلی براش زحمت کشیدم
    لطفا کمکم کنید ❤️❤️

  85. بپه ها من ۲۴ تا اک تعلیقی دارم…بچه بچه ها از نظرم این برنامه حتی اندازه کی…مم نیس…یه بار یکی اومد پیوی گفت فیلتر میشی بدبخت شمارشو با خود آیدیشو دادم به روبیکا روب اونو فیلتر کرد بعدش دوستاش اومدن منو ۱۰ نفری فیلتر کردن ۶ ساله فیلترم به کی…..مم نی حذف کنید هم نت نیخوره هم ….ری

  86. اقا جان مادرتون چراالکی پیجای منو تعلیق میکنید من که کاری نکردم جان مادرتو ن کمک کنید من اون پیج رو لازم دارم

  87. سلام من روش اول هر چی به پشتیبانی روبیکا میگم اکانت منو رفع کنید میگه نمیشه والا من کاری نکردم اکانت ما رو رفع فیلتری کنید

  88. عه چی گوه برنامیع 30تا اکانتم فیلتر شده بابا چه برنامیی هست خاک تو اون سر سازندش😶

  89. ناموصا چ مسخره بازیه منو چرا فیلتر کردین من که کاری نکردم خدا براتون نسازه