رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع ریپورت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را از فیلتری در بیایم؟ اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی قوی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است. یکی از مشکلاتی که خیلی ها با این پیامرسان مواجه هستند تعلیق و ریپورت شدن هست که در این بخش بصورت کامل بهتون رفع تعلیق و فیلتری این پیامرسان را آموزش خواهیم داد.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا عوامل تعلیق شدن حساب و مدت زمان رفع فیلتری و راههای خارج شدن از فیلتر و ریپورت را بصورت رایگان براتون بگیم

حساب کاربری شما تعلیق شده است در روبیکا

علت فیلتر شدن در روبیکا چیست (تعلیق شدن)

روبیکارو با اینستا اشتباه نگیرید، چون زیر نظر جمهوری اسلامی ایران هست. اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش‌هایی حل خواهند شد.

یکی از اعصاب خوردکن ترین مشکلی که این برنامه داره تعلیق شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه که طرف نه میتونه وارد حساب بشه و نه حذف اکانت روبیکا انجام بده، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون ماه‌ها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائلی ناخواسته پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

مواردی که باعث میشه پیجتون فیلتر بشه و با پیام “حساب کاربری شما تعلیق شده است” مواجه بشید!

  • ارسال هرزنامه و نظرات رگباری و تبلیغات مزاحم
  • محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی
  • تهدید کاربران دیگر
  • استفاده از مشخصات دیگر
  • ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کُد که دارای ماهیت مخرب باشد
  • نقض شئونات اسلامی، اخلاقی، عرفی و هر یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عکس پروفایل نامناسب

اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع اصلا اینا نبود و به اشتباه یا با کد فیلتری، مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش رفع تعلیق یا همون رفع فیلتری روبیکا در چند دقیقه

دوستان شما که به حساب خود دسترسی ندارید، پس باید گوشی خود را بردارید و شماره 99977 را شماره گیری کنید. (با همون سیم کارتی که تعلیق شدید) و میگه که رفع مسدودی حساب کاربری شماره 3 را وارد کنید که اگر اینو بزنید اپراتور میگه همه مسدودی ها دائمی هست. پس شما باید کلید 0 یا همون ارتباط با کارشناسان را انتخاب کنید

رفع فیلتری روبیکا

خب شاید اینجا بگه که شما مثلا نفر چهارم یا سوم هستید، باید صبر کنید تا نوبت شما بشه و وقتی که به پاسخگوی روبیکا وصل شدید، حتما با احترام برخورد کنید و سپس مثل متن زیر بگید:

با سلام خدمت پشتیبانی روبیکا، حساب کاربری من بدون هیچ دلیلی تعلیق شده است. افرادی بخاطر دشمنی با من، اکانت من را گزارش کردند
من پیامرسان شمارو دوست دارم و میخواهم در اون فعالیت کنم. لطفا اکانت منو آزاد کنید.

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

آموزش رفع ریپورت روبیکا در چند دقیقه

بعضی اوقات شده که زیاد اسپم کردید و دیگه نمی‌توانید در پی وی دیگران پیام بدید، این حالت شما راه ساده تری دارید. برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید. آیدی SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید. حالا باید اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

کد رفع فیلتری روبیکا

پس از اینکه صفحه ربات براتون باز شد، در پایین نمایشگر روی عبارت “شروع” ضربه بزنید.

رفع فیلتری روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

کد رفع فیلتری روبیکا چیست

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

دانلود برنامه رفع فیلتری روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتری روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

پشتیبانی روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بلاک شکن روبیکا

عجله نکنید و هی پشت هم اینکارو نکنید. یک بار انجام بدید و صبر کنید حتی یک یا دو روز تا پیام شما بررسی شود.

روش‌های خارج شدن از ریپورت روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید. البته روش‌های گفته شده در ادامه تجربی بوده و از سمت روبیکا اعلام نشده است، اما بهتون پیشنهاد میکنم اگه وقتش و دارید انجامش بدید که ضرری نداره و چه بسا بهتون کمک کنه از شر فیلتری خارج بشید.

1- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

2- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

3- با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید (99977) و بصورت خیلی محترمانه درخواست خود را مطرح کنید. ابراز پشیمانی و ندامت کنید و بگید که دیگه سیم کارت ندارید و مجبورید برید سمت پیامرسان های خارجی!

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد رفع فیلتری یا ربات یا برنامه ای وجود داره؟

دوستان این که کد یا ربات یا برنامه ای وجود داره و نمیتونم نظری بدم ولی 99 درصد اونها کلاه برداری هستند. اسیر این جفنگیات و نصب برنامه های مسخره و الکی نشید. راه های رفع تعلیق اینایی بود که در این مقاله به شما گفتم.

مثلا تو تلگرام چند کانال و گروه هستند که ادعا کرده قادر به انجام اینکار هستند، همشون و تست کردم و دیدم دروغی بیش نیست. یا سرکاری هستند یا شمارو وادار به یسری کارها می‌کنند که اصلا ربطی به ماجرا نداره و سود و منفعت شخصی در اون هست.

کد رفع فیلتری روبیکا

روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

حتما قسمت نظرات سایت را مطالعه کنید چون راه حل‌هایی هست که دوستان درج کردند به رفع فیلتری روبیکا شما بسیار کمک خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

2,963 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من که بات نیستم چرا مارا فلتر می‌کنید آیا اونای که فعش مسدود کردن بلدن چرا اونه را فلتر نمیکنید ..

  2. سلام من میخوام اکانت مه رفع کنم آیا چه جوری میتونم رفع شه کنم یکی بمن بگه؟.

  3. سلام یه سوال واقعا به چه دلیل منو فیلتر کردید سوالمه!! مگه من بیکار شمام که با دو تا شماره بیام هر دو رو فیلتر کنید اوناایی که هزارتا گوه میخورن کسی فیلترشون نمیکنه !! من کلی چیز مهم توی اون برنامههه ذخیره کرده بودم بهم برگردونید سریع😐😐

  4. بابا هزار تا خط گرفتم الکی الکی فیل میشه دیگه خط ندارم حداقل یکی شو رفع فیلتری کنید

  5. من پیجم همه چیش هستا با. پروفشو فالوورامو پستام ولی پروف پیام رسانش نیست یعنی چی ؟

  6. من هیچ کاری نکردم که اینجوری شععععع آخه نمی‌دونم
    ب دوستم گفتم گفت پروف ندری
    بر همیشه فیل شدم ینی؟
    رلمو چیکا کنمممم

    • حاجی ما به روبیکا پناه آوردیم چرا هی فیل میکنین خا
      نمیگین مخاطبان نگران میشن درست کنین

      بقرعان زشته خیر سرتون ملت امام حسینین😔🚶🏽‍♀️📿

  7. من نمیتونم پیام بدم اگر یک نفر پیام بدم میگه استفاده بیش‌ از حد مجاز میگه میخام ون را دوری کنم

  8. سلام خسته نباشید ایا این ربات میتونه از تعلیق بودن ازاد کنه حساب روبیکا را

  9. برع روبیکا بامن لج داره ها ۱۱باره فیلتر شدم خدایی دیگه شماره ندارم😂😂 ناموساً یکی بگه چیکار کنم

  10. سلام من هرفیلمی که نگاه کردم برای رفع فیلتری کدهایی که زدن وتایمرایی که داشتن آنی توی 1دقیقه رفع شد ولی اینکه دوستم زنگ زده بود به پشتیبانی روبیکا گفته بود اکانت شما داعمیع، اگه داعمیه چجور تو اموزش های رفع فیلتری ی کد میزنن آنی توی 1دقیقه رفع میشه؟

  11. بابا من عکسم رو صفحه روبینومونده میخوام پاکش کنم هف ولی اکانتم فیلتره هفف خب من الان چ غلطی بکنم

  12. من که کاری نکردم دوستم گفت فیلم بفرست فرستادم یهو از اکاتم اومدم بیرون

  13. من زنگ زدم روبیکا گفت کسی که فیلترشده دائمیه باید بری سیمکارت دیگه بخری اینای هم که میگن ازاد شدیم ….همه دروغ میگن من سه ساله فیلترم اصلن ازادم نکردن یا میگن از ۲۴ماه بزنی ۳ماه اکانتت خود به خود ازاد میشه همش چرته

  14. خواهش میکنم اکانتم رو که فیلتر شده رو برام رفع فیلتر کنین من درآمد خودم از روبیکا هست خواهش میکنم 😭😭😔😔😔

  15. سلام گفته شده که مدت فیلتری سه تا سه هفته هست
    چرا اکانت من الان دو ساله فیلتر شده ن دیلیت میخوره ن رفع میشه

  16. خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم روبیکامو برگردونین ترو خدا قسمتون میدم.😭😭

  17. سلام وقت بخیر
    من نزدی ۳ سال هستش که فیلتر شدم و روبیکاهم بر نمیگره العانم برای کارم نیازش دارم چیکار کنم برگرده خواهش میکنم جواب بدین گه برگردونیم.
    ممنون از برنامه خوبتون .🌷

  18. من توی روبیکا 3کا فالور داشتم یه کانال 13کایی هم داشتم بدون هیچ تخلفاتی بلاک شدم خوب اینو الان کی میخواد توضیح بده 2ساله که فیلتره خب تا کی باید صبر کنم؟

    • اکثر اوقات کار عضوی ربیکا که راحت میتونن حساب رو بپرونن، منم امروز با یه بسیجی دعوام شد حسابمو بست

    • اگه به پشتیبانی زنگ بزنی و بگی برای هیچ دلیلی فیلتر شدم ، شاید تونست ی کاری انجام بده

  19. @Aljenab0000
    جون هرکسی که دوست دارید رفع کنید .بخدا کاری نکردم خود به خود فیلتر شد.از مسولیین محترم میخام و تقاضا دارم که رفع کنن.به خدا کلی درس داشتم تو اون اکانتم.ترو جون هرکسی که دوست دارید رفع کنید.به جون عزیز ترین کسم کاری نکردم خود به خود فیلتر شد 😭😭😭😭😭😭😭😭

  20. سلام دوستان
    اگه برید تو سایت خود روبیکا ببینید تو قسمت وبلاگ یه مقاله منتشر کردن با عنوان « پنج شکایت رایج روبیکا ». تو اون مقاله درمورد رفع مسدودیت و فیلتری صحبت کرده و گفته:
    «««متاسفانه در حال حاضر امکان رفع مسدودی در روبیکا وجود ندارد اما به زودی این امکان به روبیکا اضافه خواهد شد. هر کاربر هم فقط یکبار امکان استفاده از گزینه رفع مسدودی را خواهد داشت. در این باره به زودی بیشتر توضیح می‌دهیم.»»»
    پس یعنی قراره به زودی قابلیت اضافه شدن رفع مسدودی به روبیکا اضافه بشه

  21. سلام. متاسفانه اکانت بنده هم تعلیق شده و تا جایی که خودم میدونم چیزی مخالف قوانین درج نکردم با خودشون هم تماس گرفتم گفتند ما فقط به مرجع قضایی گزارش میدیدم باید بری و درخواست بدی . سوال مهم اینجاست که چطور میتونیم به پیام رسان های داخلی اعتماد کنیم که از این قبیل اتفاقات نیوفته. من میخواستم کسب درآمد و تبلیغات داشته باشم اما کلا منصرف شدم.امیدوارم روزی برسه که از این مششکلات خلاص بشیم.

  22. ممنون از روبیکا ممنون میشم با این روشی که گفتی من انجام دادم ولی نشد ۳ما بیشتر پی وی من. اینه بچه ها ممنون میشم هی پیام بدید تا ببیم این روش باز میشه یا خیر
    @loveplx

  23. خداروشکر شماره همه رلامو داشتم نرفتم بی شماره رل بزنم😂😂😂💔حیف شد کاش در بیاد از فیلتر

  24. موافقم !
    ریدم تو خود برنامه و شاشیدم دهن سازندش !
    به طور کامل تعلیق شده اکانت من =(
    هیچ کاری هم نکردم توسط تعدادی بچه سال ریپورت میشیم برای همین هم فیل میشیم من که ۱ ماه هستش که برنامه روبیکا رو حذف کردم و خیلی هم خوشحالم که از دست همچین مکان چرتی خلاص شدم!!
    دم خودم گرم=)
    تازه اکانت من عکس پروفایلش هم حذف شد برای همین دیگه امیدی بهش نیست
    به شما هم پیشنهاد میکنم اگر فیل شدید کلا برنامه ش رو حذف کنید و برید سراغ یه برنامه دیگه .!
    اگر هم میخواید نصب کنید بنظرم صرف نظر کنید!!

    🚫Bye RUBIKA🚫

    بنده RUNNY هستم
    اگر کسی یه زمانی این پیامم رو دید بدونه که کلا رفتم !

  25. آقا بهش پیام دادم گفته به شما اعلام می کنیم کی آخه کانال داشتم کسب دارم داشتم چیکار کنم خاک تو سرم جان مادرتون بگین چیکار کنم😖😭😭

  26. منو از فیلتری در بیارید ناموسا هم تازه امدم ت روبیکا وسط رابطه بودم. یکی امد گفت فیلتری دیدم ۱۰دقیقه دیگ فیلتر شدم.🥲
    اصلا فیلتر میکنن که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها؟؟

  27. شرمنده
    یه زحمتی دارم براتون این آیدی روبیکای منه keranous لطفا برید یه سر بزنید و بهم بگید که پروفایلم مونده یا نه اینطوری میفهمم دائمی فیلتر شدم یا نه
    مرسی

  28. سلام من چن هفته پیش اکم فیل شد و با اک دوستم رفتم پروفم معلوم بود و ۲۴ ساعته در اومدم البته نمی دونم چون جز مخاطبا دوستم بودم پروفم معلوم بود یا ن
    الان فیل شدم و دوباره با اک دوستم رفتم و پروفم معلومه اما ۳ روزه در نیومدم
    در میاد؟؟؟؟؟؟

  29. سلام من دفه قبل اکم فیل شد با اک دوستم رفتم نگاش کردم دیدم پروفش معلومه ۲۴ ساعته در اومدم البته نمی دونم چون جز مخاطبا دوستم بودم پروفم معلوم بود یا ن
    اما الان دوباره فیل شدم و با اک دوستم که رفتم پروفم معلوم بود اما الان ۴ روزه در نیومدم
    در میاد؟؟

  30. ناموصا من شاشیدم تو این برنامه تو یک روز چهار تا اکانتم فیلتر شده این بچه بازی ها چیه
    اقا اکانتم مال خودتون فقط کانالم رو انتقال بدین رو یک اکانت دیگه کانالم 15هزار عضو داشت.
    گند بزنن به این برنامه
    ادم هنوز نرفته فیلتر میشه
    بیاین همه بشاشیم به این برنامه گند بزنن بهش

  31. اگر روبیکت اجازه ورود نده ولی نوتفیکیش پیامات بیاد بالای گوشیت یعنی تعلیق شدم یا فیلتر؟

  32. خو برادر عزیز من میزنم استارت سلام میده همون پیام سلام نمیره میگه استفاده بیش از حد مجاز خو من چیکار کنم الان

  33. من ۵ تا از اکانت هام فیلتر شدع خدایی دیگه گناه دارم ۱ دونش واسم باز کنید

  34. بچها هرکی ریپ یا فیلتر شد میتونه اموزش کامل رو از پیج اینستا il_kh_an
    ببینه و انجام بده احتمال رفع فیلتری ۹۰ درصده
    من خودم اکانتم درست شد
    گفتم شماهم یه سر بزنید

  35. بچه ها هرکس فیلتر شده تو روبیکا بهم پیام بده یه راهکار دارم
    AA__bb_yy_a
    ایدیمه

  36. الکی زجه های نهان نزنید فیلتر شی تموم این بچه سالایی هم که دم از فیلتری میزنن همش گوخوریه امکان رفع فیلتری0 اینم برای اینکه سایتش بازدید بخوره یکم چرتو پرت نوشته شما باور نکنید

  37. ینی چی اخه من رل داشتم تو روبیک کسننه روبیک که فیل کرد
    حجی گریم میایه!
    یتیما

  38. سلام شمارم فیلتر شده وارد می کنم می گه گذر واژه را فراموش کردید تو رودخدا یه راحلی بدید به من‌😔ممنون از کمکتون

  39. عکس پروف بمونه یا نمونه چرته وقتی فیلتر میشی عکس پروفت میپره اگه میگن عکس پروف بره فیلتره داعمه پس مال همه فیلتره داعم شده اینا چرته تنها راهش اینه که بری پیش یه هکر ایدیتو بدی رفع کنه رفع وجود داره

    • داداش زر نزن وقتی پروف نرفته باشه فیل دائم نیست و تا زیر یه هفته خودش در میاد هکرم هیچ غلطی نمیتونه بکنه

  40. چی بگم والا من نمیدونم شما چی میگید یا چی هست چچوری هست نمیدونم والا آیدی داره
    چیزی داره
    اگر ایدی یا چیزی داره بدین

  41. دوستان اکانت من حدود دو ساله فیلتر شده خودتونو تو دردسر نندازین اگه پروف اکانت فیلتر شدتون مونده باشه خودش برمیگرده اما اگه پروفش نمونده باشه برنمی‌گرده

  42. این انصافه ک منی ک ن چنل دارم ن بنر اونجوری جا ب جا کردم فیلتر بشم!؟
    عاقا من اکانتمک نیاز دارم
    دوروز درمسون منو شوت میکنه بیرون فیلتر میکنه
    ینی چی این مسخره بازی
    عوض جم کردن بنرای سسکی باس مارو فیل کنین!؟
    جم کنین تروخدا
    هرکارم میکنم درست نمیشه
    میترسم یهو بزنه فیلتر داعم

  43. اصلا میدونید چند تا پارت رمان عقب افتادمممممم😂رفع کنید باو
    Klop11
    ایدیمم😑

  44. سلام خدمت روبیکا من الان دو هفته شده اکانتم از ریپورت در نیومده و. اکانت دیگم سه ماه شده هنوز اونم از ریپورت خارج نشده شماره هاتونم ک همش درست نیس شما ک میگین نه صب تا شش عصر هستیم پس چراا زنگ. میزنیم کسی ج مارو. نمیده مسخره کردین الکی میگین زنگ. بزنید مشکل داشتین بسته دیگ. دو هفته شده هنوز اکانت رفع ریپورت نشده اکانت دیگم. سه ماه شده اونم رفع ریپورت نشده مسخرشو. در اوردین شما پشتیبانی روبیکا بسته دیگ ازاد کنید دیگ. خسته شدم حتم یکی. مشکلی داره میخاد. پیامی بده شما هنوز رفع ریپورت نکردین

  45. بچه ها تو رو خدا اگه کد رفع فیلتری دارین بزرگی کنین به ماهم بدین مطمعن باشید جبران میکنیم😕❤

  46. چرا من باید از روبیکا پرتنش کنن بیرون یا همون حساب کاربری من تعلیق شود

  47. سلام ببخشید من پیدا کردم کجاست و برام الان میاره اکانتم ولی بدی اینه که نمیتونم پیام بدم
    حتی همینکه میخاستم به ربات هم سوالمو بپرسم و کارمو بکنم استارت نمیرفت و میگفت استفاده بیش از حد مجاز الان من چکار کنم لطفا راهنماییم کنین نیاز دارم به اکانتم

  48. نه ناموسا پروفسور وقتی فیلتریم چطوری پروف و بیو عوض کنیم 😐
    هرکاری کنین از فیلتر درنمیاد،چهارروشت هم بدرد خودت میخوره😂
    پیامرسان داخلی همینه😂

    • از طرف ابشن های جنا بریم ببینم پروفمون هس یا نه اگه اک دیگه ای بود که میرفتیم اونجا فعالیت کنم ن اینکه اینجا دنبال راه‌حل باشیم
      اینام مارو ایسگا کردن

  49. دیگه خسته شدمممم
    چرا انقد تعلیقم میکنن .چرا میگین پشتیبانی روبیکا تا هیچی نگه نمیشه.باوا هی پشت سر هم دارن تعلیقم میکنن .یکاری کنین دیگههه

  50. من روبیکارو نصب کردم بعد شمارمو وارد میکونم میگه حساب شما تعلیق شده الان چیکار کونم😒😑

  51. وایخدا پودر شدم زنگ زدم به پشتیبانی میگه هیچ تعلیق اکانتی با تایید پشتیبانی انجام نمیشه ناموسن برین یه نگا به روبیک بندازین شیخ پیشرو زیر یک دقیقه اکانتو زد فیلتر کرد بعد با چه رویی میاین میگین با تایید پشتیبانی انجام نمیشه؟ناموسن برنامرو جم کنین دگ به درد نمخوره

  52. سلام علیکم من اکانتم فیلتر شد ولی چون تو گروه های مذهبی بودم و پروفم عکس حضرت اقا بود و بیوع هم یه دعایی نوشتم پشتیبانی واسم رفعش کرد و عذرخواهی کرد اخه سرور هاشون لو رفته و کد میزنن اکانتو میدزدن یا فیلتر میکنن خواستم راهنمایی تون کنم در پناه حق.

  53. من 2 روزه فیلتر شدم و قبلش عکس پروفایلی هم نداشتم چجوری بفهمم داعمی هست؟

  54. من روبیکارا نصب کردم بعد شماره را وارد میکنم نمیاره بالا منویسه حساب شما تعلیق شده

  55. انقدر خوشحال میشم اکانت دخترا فیلتر شن از هر چی دختره متنفرم اون فاطی هم که گفت کانالم ۱۰ کا عضو داشتم اما فیلتر شدم انقدر خوشحال شدم که نگو آخه شمارو چه به این کارا شما باید بجای این کارا یه لیوان چایی به ما بدید😂😂😂😂😂

  56. من کلا نمیاره هیچی روبیکا با شمارم نصب نمیشه……نمیدونم چه گلی بگیرم سرم🥺

  57. سلام ببخشید من در روبیکا یک اکانت دارم
    یک سال هست ریپ چت شده و نمیتونم بچتم با کسی باید چیکارکنم از ریپ چت دربیاد ؟

  58. نشانه های فیتری چیه؟
    من زدن رو پیام ارسال شده ی یه پیام بعد دیگه یه صفحه سفید اومد من کاری نکردم

  59. سلام رفع فیلتری فقط با کد است یکی برای من رو رفع کرد در حالی که داعمی بود ✔

    • یکی از بد خواهانت ک باهات لج شده فیلترت کرده
      یا تا اخر اکانتت همونجوری میمونه یا باید یک ادم معروف تو روبیکا رفع فیلتر کنه

  60. ی کمکی کنین خدایی من تازع مخواستم در امدمو ور دارم ک چند ماه پیش فیلتر شدم😓 کسی متونع اگ درارع
    @mhd6211
    ممنون مشم اگ کسی کمک کنع🙏

  61. اقا من ۱٠ اسفند درست ساعت ۱۲:٠٠ ظهر فیلتر شدم!
    ۱٠ خرداد شد ۳ ماه. پس چرا درنیومده اکانتم؟

  62. چطور میشه به پشتیبانی روبیکا زنگ بزنم
    من ۳تا اکانت داشتم بی خودی فیلتر شدن هر کسی بلده بیاد بهم بگه رفع فیلتر کنم

  63. لطفا کمک کنید من وقتی شمارمو میزنم وقتی ثبتش میکنم نمیشه لطفااا کمک کنید💥

  64. ببخشید از کجا بفهمیم که تعلیق داعمی شدیم یا تعلیق موقت؟
    ممنون می شم جواب بدید. 🙂
    با سپاس 🙏

  65. سلام خوبین من کاری نکردم بخدا نمیدونم چرا تعلیق شدم پرفم نرفته بعد هنوزهستش اگ کسی بلده خواهش میکنم از تعلیقی درش بیاره
    @a___lon__e

  66. ترو خدا منو از فیلتری در بیاردی من خیلی تلاش کردم تا به اینا رسید کمکم کنید

  67. از بس گره کردم چشام تار میبینه
    منه بدبخت بیچاره ۶……۵ سال زحمت کشیدم تو روبیکا
    اخرش یه هکر اومد فیلتر دائمم کرد اخه من مگه چیکار کردم ای خداااااا کمکم کن
    هیچکی رو دیگه ندارم بتونه کمکم کنه شرایطم خوب نیس دیگه اینجام امید اخرمه

  68. دوستان منو حتی اخطار هم نداد کلا اکانتم پرید ،اولین بار بود ،لنظرتون برمیگرده ؟

    • واسه منم به هیچ کدوم از اکانتام اخطاری نیومد ولی همشونو فیل کردن و از فیل شدنشون دو سالی هست ک میگذره و متاسفانه بعد از دو سال هم پشتیبانی‌ حاضر نشد ک رفعم کنه😇🕸️

  69. سلااام سه تا از اکانتای من بی دلیل ریپورت یا بلاک یا فیلتر شده بی دلیل اونوقت کسایی که میان تو روبیکا فحش میدن بلاک یا فیلتر نمیکنن زورتون ب ما رسیده چرا این کارا رو میکنید مگه شما از جنس ادمزاد نییتید یا حیونید ک اکلنتای منو حذف میکنید فیلتر یا ربپ چتم میکنید

  70. سلام دوستان من اکانت زیاد دارم ۴ تاش تا الان فیلتر شده این آخریش رفتم پیوی یه فیلترینگ بهش گفتم تو فیکی گفت چه جالب استیکر خنده فرستاد گفتم*** خر چیزی نگفت فرداش اومد ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه بهم پیام داد تا چند دیقه دیگ سیکت خورده میشه من فیکم ها
    بعدش هم که هویتش رو نوشت بعدش من ساعت ۱۲:۲۲ دقیقه پیامشو دیدم بهش گفتم استغفرالله یه گیف برام فرستاد بهش گفتم خدا تو رو شفا بده بده یه گونی اسکناس هم به من از پیویش رفتم بیرون که جواب پیوی بعدی رو بدم یه دفعه منو انداخت بیرون روبیکا فیلتر شدم زنگ میزنم پشتیبانی میگه کسی اجازه دست رسی نداره که فیلتر کنه اکانت تازه واردش شده بودم به هیچ کس پیام نداده بودم اولین نفر همون بود اینم ایدیم برین اسممو ببینین بیو هم ببینین
    @Arad_Filtering___k
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😑😶😐
    هار هار
    @A_R_A_S_H_587
    فقط بیوگرافی شو نگاه کنید 🤣🤣اون ایدی بالایی ماله منه این فقط برا خندش گفتم بخونین بیو گرافی شو

    • هیچ وقت پیوی کسی نرید نگید بلدی فیلتر کنی یا واقعی هس
      چون اونا بلدن واسشون اسونه الکی نمیگن کرم میریزن میزنن فیلترتون میکنن من دوتا پیجم همینجوری شد رفتم پیوی گفتم ایدی یه نفرو میدم بهت فیلترش کن گف باشه بعد خدمو فیلتر کرد همون لحظه

  71. همین الان فیل شدم با یه کانال 10 کا و یه گپ 1.2کا
    زنگ زدم پشتیبانی گفت مسدود دائمی شدم هه
    ولی حس میکنم یکی فیلترم کرده چون تو روبیک فقط یه بار تعلیق 24ساعتی شدم🚶‍♀️

  72. اقااا ی پسر بود توی پیوی فرندم عکس دیکشو فرستاد..بعد ایدیشو فرستاد تو فم جئون من رفتم برای ایسگا..اونم عکس دیکشو برام فرستاد مشتی چی بش گفتم رفتم..فش +18نبود شاید مثلا_14:///

  73. سلام دوستان لطفا تا میتونید پیام انگلیسی بفرستید برام از روبیکا
    @gta_v_8328
    آیدیمه

  74. سلام بخدا من هیچ نکردم فقط یکی یه فوش داد منم فوشش دادم یهویی فیلتر شدم 🤧

  75. من به پشتیبان هم پیام دادم ولی میگه رفع فیلتری نمیشه چه خاکی تو سرم کنم ؟؟

  76. من اکانتم ۲ بار پرید الان چ شکری بخورم؟؟؟؟؟
    دیگه باز نمیشه؟؟؟؟؟؟
    من خیلی چیزای مهم توش داشتم😓🥺😭

  77. الکی دارید زور میزنید منم دوتا اکانتم عرض یه هفته فیلتر شدن🤣تا سه ماه دیگه خودشون رفع میشه

  78. اقا خدایی اگه کسی بلده از فیلتری در بیاره کمک کنه اصن هیچ کاری نکردم اومدم میبینم فیلتر کرده shahriar_s_h این ایدیم

  79. @salis_86 دوستان به این اکانت پیام های انگلیسی بفرستید تا مشکلم حل بشه لطفا! ازتون ممنون میشم.

  80. کسی بلده از فیلتری در بیاره؟اصلا اکانت رفع میشه یا نه اگه ۲۴ ساعتی نباشه/:

  81. من با اینکه تخلفی نکردم ولی فیلتر شدم نمی‌فهمم آخه این چه پیام‌رسانی هست ایسگامون رو گرفتین خدایی

  82. خواهش میکنم ب این آیدی پیام و حروف انگلیسی بفرستید فیلتر شده Kimia12340@ مرسی❣❤

    لطفاااا

  83. سلام دوستان اکانت من فیلتر شده لطفا یه نفر منو ع فیلتری دربیاره لطفا خواهش میکنم من ب اون اکانت نیاز دارم لطفااااااا آیدی من Kimia12340@
    لطفا منو از فیلتری دربیارید🥲

  84. سلام من چندماهی هس پیجم با7.5kفالور فیلترشده،کانال دارم، هرکی تونس از فیلتری دربیاره هرچ خاس میدمش
    اینم آیدیم69kor_bakhtiari67

    • سلام دوست عزیز
      گول افراد سودجو رو نخورید فیلتر ها دائمی هستن و رفع نمیشن دوست من فیلتر شده و ۲ سال هم گذشته اما همون مدلی مونده
      فیلتر دائمی یعنی اون شماره شما دیگه از دسترس روبیکا خارج شده و دیگه از اعتبار افتاده

  85. سلام میشه اکانت بنده روبرگردونید
    اسم اکانتم meraj_11228هست خیلی ممنون میشم اگه رفع کنن گروه و کانال دارم داخل روبیکا رفع بشه ممنون

  86. من شماره میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته فکر کنم تعلیق شده هرکسی بتونه درستش کنه میام پی وی ش از و یه جوری جبران میکنم که …. ولی جدا اگه تونستین درسشت کنین من وارد شدم ایدی تونو بدین خودم میام پی وی تون جبران میکنم
    دختر هم هستم
    ایدی که نمیتونم برم توش اینه
    @Makani_

  87. من نمیتونم برم پیوی کسی یا حتی دوستام ولی کانال میتونم پیام بدم پروفم هم پاک نشده کسی راه حلشو بلده؟

  88. سلام
    انجام چه کارایی به صورت داعم روبیکا رو تعلیق می کنه یعنی هیچ وقت نشه وارد بشی حتی با تماس با پشتیبانی ؟

  89. سلام من یک اکانت داشتم که فیلتر شد فیلترش هم ابدی میخوام روبینو شو هم فیلتر کنم چطوری این کار رو انجام بدم؟؟؟؟

  90. اقا هفته پیش فیل شدم ۲۴ساعت بعد برگشت
    الان دیشب یکی از مدیرا گپ همرو ریم زده نوشته برسد روز تلافی منم فیل شدم پروفم رفته و چنتا دیگه از همه مدیرا و فعالا گروه فیل شدن کسی میتونه رفع کنه@ali_janaatiاینه

    ایکانت جدیدمم@alijanaati هرکی میتونه پیام بده هرچی بخاد بش مدم

  91. سلام انشالله همیشه خوب باشین من یک حساب دارم میشه شما حسابم را از فیلتری در بیارین ممنون میشم ترو خدا muhmm06 .این ایدی حسابم هست لطفا پیام بدید تا حسام باز بشه از فیلتری باتشکر

  92. سلام بچه ها ببینید من میخواستم فیلتری یاد بگیرم بعد رفتم ۱کا سین زدم که اون طرف که میخواد بهم فیلتری یاد بده ربات بیاره اکانتم بعدش اومد اکانتم تایید دو مرحله ای گذاشت گفت الان روبیکا رو حذف کن دوباره نصب کن تا ربات تو رو فیلتر نکنه بعدش من گفتم تایید دو مرحله ای چی گفت که ربات برات میفرسته منم که بدبخت شدم و فهمیدم دروغ گفت.
    چون که من فکر میکردم همچین اتفاقی برام بی افته آیدی های مهم رو فرستادم تو شماره بابام و از اونجا به خودم پیام دادم و هر چی میگفتم میگفت پیام نامعتبر که من فکر کنم رباته بعدش منم براش فرستادم پیام نامعتبر😂اینو بگم که رباتی وجود نداشت و یه عکس بالای ۱۸ سال فرستاد کفت باید اینو بزاری توی کانال ما تا رفع شوید ولی دلیلی نداشت من اون عکسو بزارم میخواست فیلترم کنه.
    بعدش بهم گفت سلام داداش گفت باید کد تلگرامو برام پیامک کنی که برات درست کنم منم دادم و اون شماره چون قبلا مال بابام بود رفت تو بیوگرافی فحش داد تایید دو مرحله ای گذاشت و من ب** رفتم.الان زنگ زدم پشتیبانی گفت برات درست میکنیم.کلی پست داشتم همرو حذف کرد بی اجازه یکیش ۴۰۰۰ بازدید خورده بود😔

    • احتمالا واسه ما خ*ا*ر داره ک وقتی زنگ زدیم به پشتیبانی و گفتیم الکی فیلتر کردید،گفتن رفع فیلتری ممکن نیست…………………………….

  93. من تا حالا اصلا فیلتر نشدم هیچ کانالی هم اصلن ندارم ولی یه سوال دارم از اونایی که فیلتر شدن میخوام ببینم شما ها که فیلتر شدی مگه چی میشه منظورم اینه که وقتی فیلتر شدین چجوری فهمیدین فیلتر شدین نتونستین پیام بدین یا مثلا نتونستین پست بزارین فیلتر شدن یعنی چی و یه چیز دیگه من برا یه تبلیغ کلی کامنت گذاشتم محدود شدم بعد یک ماه تقریبا درس شد شما هایی که ریپ شدین مگه چیکار کردین

    • ببین حساب مسدود میشه
      به یکبار یک صفحه باز میشه، همون صفحه ای که اول میگت شمارتو بزن و کد بزن
      ولی وقتی فیلتر میشی، شمارتو میدی برات کد نمیاد
      هرچی بزنی ورود براتنمیاد
      دیگه اینطوری اصلا نمیتونی وارد روبیکات بشی💔😪
      خودم بی دلیل ریپورت شدم، یکی اومد پیوی و گفت رل میزنی؟گفت اگر باهام رل نزنی فیلترت میکنم
      منم جوابشو ندادم
      دیدم که فیلتر شدم
      بچه ها اون اکانت برای من خیلی مهمه
      هذکی تونست رفعش بزنه

      y_1401_Yalda@

        • سلام
          حتی اگر کار خلاف هم باشه ؟
          راستی اگه خلاف واقعا باشه آیا شماره پشتیبانی جواب میده ؟

        • خیر پشتیبانی مسئولیت رو قبول نمیکنه و میگه که تخسیر ما نیست که فیلتر شدی!

        • چه هکری که تقصیر رو تخسیر مینویسی ؟

        • توروخدا اگه میتونی رفع کنی این اکانتمو رفع کن خیلی بهش نیاز دارم@sponj_boob

        • واقعا میتونی منو هم از،فیلتر در بیاری😍😊@zHzHzH12345

        • یعنی چی دیگه شورشو در آوردن من بخدا. بدون اینکه کاری کنم یکی من. فیلتر کرده. توروخذا یه کاری کنین

        • تورو خدا به منم کمک کن بدبخت میشم🥺

        • داداش کارکنم راه بنداز بهت شارژ میدم جدی میگم

    • وقتی فیلتر بشی اگه تو روبیکا باشی به کل از اکانتت میایی بیرون هرچی شمارتو بزنی نمیتونی بری تو روبیکا اگه فیلتر بشی ولی عکس پروف اکانتت بمونه بعد 24 تا 48 رفع فیلتری میشی اگه پروفت بپره امکان بازگشت نداری نامحدود فیلتر میشی

  94. سلام دوستان یکی که رفع بلد باشه لطفا @Saniyam_1400 این اکانتم رفع کنه بخدا الکی فیلتر شده داشتم سه ماهه اکانت دستم نیست😭😭😭

    • کی درس میشه دقیقن؟🙂
      من ک تقریبن دو ساله ک از فیلتر شدنم میگذره و هنوز درس نشده😪😹

  95. سلام من گوشیمو دو روز پیش عوض کردم و ھمون روز روبیک نصب کردم ولی وارد نمیشود ب دوسم گفتم شات بدہ داد دیدم بالاش نوشتہ بہ علت تخلفات محرز تعلق است درحالی ک م اصلا کاری نکردم لطفا ا فیل درم یارین م کاری نکردم🥺😭🙏
    @Reyhane605
    اگر اشتباہ بود بین ریحانہ و 605 این ۔ رو بزارین