رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع ریپورت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را از فیلتری در بیایم؟ اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی قوی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است. یکی از مشکلاتی که خیلی ها با این پیامرسان مواجه هستند تعلیق و ریپورت شدن هست که در این بخش بصورت کامل بهتون رفع تعلیق و فیلتری این پیامرسان را آموزش خواهیم داد.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا عوامل تعلیق شدن حساب و مدت زمان رفع فیلتری و راههای خارج شدن از فیلتر و ریپورت را بصورت رایگان براتون بگیم

حساب کاربری شما تعلیق شده است در روبیکا

علت فیلتر شدن در روبیکا چیست (تعلیق شدن)

روبیکارو با اینستا اشتباه نگیرید، چون زیر نظر جمهوری اسلامی ایران هست. اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش‌هایی حل خواهند شد.

یکی از اعصاب خوردکن ترین مشکلی که این برنامه داره تعلیق شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه که طرف نه میتونه وارد حساب بشه و نه حذف اکانت روبیکا انجام بده، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون ماه‌ها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائلی ناخواسته پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

مواردی که باعث میشه پیجتون فیلتر بشه و با پیام “حساب کاربری شما تعلیق شده است” مواجه بشید!

  • ارسال هرزنامه و نظرات رگباری و تبلیغات مزاحم
  • محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی
  • تهدید کاربران دیگر
  • استفاده از مشخصات دیگر
  • ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کُد که دارای ماهیت مخرب باشد
  • نقض شئونات اسلامی، اخلاقی، عرفی و هر یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عکس پروفایل نامناسب

اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع اصلا اینا نبود و به اشتباه یا با کد فیلتری، مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش رفع تعلیق یا همون رفع فیلتری روبیکا در چند دقیقه

دوستان شما که به حساب خود دسترسی ندارید، پس باید گوشی خود را بردارید و شماره 99977 را شماره گیری کنید. (با همون سیم کارتی که تعلیق شدید) و میگه که رفع مسدودی حساب کاربری شماره 3 را وارد کنید که اگر اینو بزنید اپراتور میگه همه مسدودی ها دائمی هست. پس شما باید کلید 0 یا همون ارتباط با کارشناسان را انتخاب کنید

رفع فیلتری روبیکا

خب شاید اینجا بگه که شما مثلا نفر چهارم یا سوم هستید، باید صبر کنید تا نوبت شما بشه و وقتی که به پاسخگوی روبیکا وصل شدید، حتما با احترام برخورد کنید و سپس مثل متن زیر بگید:

با سلام خدمت پشتیبانی روبیکا، حساب کاربری من بدون هیچ دلیلی تعلیق شده است. افرادی بخاطر دشمنی با من، اکانت من را گزارش کردند
من پیامرسان شمارو دوست دارم و میخواهم در اون فعالیت کنم. لطفا اکانت منو آزاد کنید.

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

آموزش رفع ریپورت روبیکا در چند دقیقه

بعضی اوقات شده که زیاد اسپم کردید و دیگه نمی‌توانید در پی وی دیگران پیام بدید، این حالت شما راه ساده تری دارید. برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید. آیدی SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید. حالا باید اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

کد رفع فیلتری روبیکا

پس از اینکه صفحه ربات براتون باز شد، در پایین نمایشگر روی عبارت “شروع” ضربه بزنید.

رفع فیلتری روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

کد رفع فیلتری روبیکا چیست

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

دانلود برنامه رفع فیلتری روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتری روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

پشتیبانی روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بلاک شکن روبیکا

عجله نکنید و هی پشت هم اینکارو نکنید. یک بار انجام بدید و صبر کنید حتی یک یا دو روز تا پیام شما بررسی شود.

روش‌های خارج شدن از ریپورت روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید. البته روش‌های گفته شده در ادامه تجربی بوده و از سمت روبیکا اعلام نشده است، اما بهتون پیشنهاد میکنم اگه وقتش و دارید انجامش بدید که ضرری نداره و چه بسا بهتون کمک کنه از شر فیلتری خارج بشید.

1- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

2- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

3- با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید (99977) و بصورت خیلی محترمانه درخواست خود را مطرح کنید. ابراز پشیمانی و ندامت کنید و بگید که دیگه سیم کارت ندارید و مجبورید برید سمت پیامرسان های خارجی!

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد رفع فیلتری یا ربات یا برنامه ای وجود داره؟

دوستان این که کد یا ربات یا برنامه ای وجود داره و نمیتونم نظری بدم ولی 99 درصد اونها کلاه برداری هستند. اسیر این جفنگیات و نصب برنامه های مسخره و الکی نشید. راه های رفع تعلیق اینایی بود که در این مقاله به شما گفتم.

مثلا تو تلگرام چند کانال و گروه هستند که ادعا کرده قادر به انجام اینکار هستند، همشون و تست کردم و دیدم دروغی بیش نیست. یا سرکاری هستند یا شمارو وادار به یسری کارها می‌کنند که اصلا ربطی به ماجرا نداره و سود و منفعت شخصی در اون هست.

کد رفع فیلتری روبیکا

روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

حتما قسمت نظرات سایت را مطالعه کنید چون راه حل‌هایی هست که دوستان درج کردند به رفع فیلتری روبیکا شما بسیار کمک خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

2,963 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. این چه وعضشه اه من پیج و کانالم فیلتر شده بود چند روز پیش بعد به پشتیبان پیام دادن درآورد منو حتی قوانین روبیکا بهم خبر دادن تا چند روز فیلتر میشم الان که درست شده بودم و کانالم دیروز از فیلتری در اومد چون گفته بود تا سه روز و دیروز هم همون سه روز بود یعنی من یه پیامی ندادم و اومدم که فعالیت کنم چون خیلی لفت داده بودن دیدم کانال نیست رفتم پیچی که به کانالم وصل بود دیدم کانال نمیاد به فالوور ها هم گفتم اونا هم گفتن نیست این چه وعضشهه همه پیج ها تو روبیکا دارن فیلتر میشن یکیش همون سوسو اون چرا باید فیلتر بشه اخه کانال من هم نمیدونم فیلتر شده یا نه فقط میدونم پی جم هست ولی کانالم نیست کلا غیب شده لطفا درستش کنید چ وعضشه

  2. میشه لطفا یکی اکانت @qundkht رو از فیلتر درباره بخدا بیخودی مسدود شده دوروز آف بوده اکانت🥺🥺🥺

  3. وایییی گفته بود اگه دوباره تکرار کنم فیلتر میشم ولی تکرار نکرده بودم خودشم فیلتر داعمی

  4. بعدشم برین تو کمپاینی ها عضو بشین من خودم میخوام برم به ادمین بگم برام بنر درست کنه چون پی جم فیلتر شده و 99 پیج منو شات میکنن یا همون تبلیغ همشم فالوور هاشون شش یا سه هزاره و اون هایی که میخوان اونی که فیلترش کردن رو فیلتر کنن میتونن تو اون کمپاینی برن به چخش میدن
    خودشم رایگانه

  5. بابا ولش کنید دیگه از فیلتری نمیتونیم در بیایم من خودم سه سال تو رو بیک بودم همه ز پیجم راضی بودن ولی دیروز رفتم کانالم که نظرسنجی بزارم کلا رفتم اون دنیا هیچ چیز زشتی هم نزاشته بودم پیجم 2.1k فالوو داشت و کانالم 300 ممبر ولی به فنا رفتن باید با خط دیگه برین من خودم با یه خط دیگه رفتم دوست مجازیم شاتم کرد فالوور هام رفت بالا بالا باید دوباره از اول شروع کنید مث منه اسکل :/ ولی تنها چیزی که میخوام بکشم خودمو اینکه من تو کانالم درآمد دارم و هی درآمدم میره بالا از اونور پی جم رو فالو میکنن ولی نمیدونن اون پیج دیگه شهید شده 😂😂هیف 70 هزار درامد داشتم به فنا رفتن

    • هعب منم 5تا اک داشتم دیگ‌هیچ شماره ای دورو برم نی ک بخوام از فیلی درش بیارم گپمم ک زده بودم ب چخ رف دوستمم ک از ادمینی در اورده بودم دیگ هیچ عنی نمیتونم بخورم

  6. آقا ولش کنید دیگه فیل شده من خودم سه سال به پی جم زحمت کشیدم تا فالوور هام شد دو هزار و کانالم هم 300 ممبر داشت ولی روبیکا الکی فیلم کرد فاز شو خریدارم😂😂😂😂

  7. خاک بر سرتون اگه قرار بود رفع فیلترتون کنه روبیک چرا فیلتر تون می کرد کد نویسی بلد باشی تو یع دقیقه رفع فیلتر میشی

  8. سلام ممنون میشم واقعا اکانتمو در بیاردید
    از فیلتری همه چیزم تو این اکانته
    1سال توش زحمت کشیدم از قصد فیلترم
    کردن 😭💔
    Hamid_freefire@ آیدیم واقعا ممنون میشم
    کمکم کنید

  9. تور خدا اکانتوم در بیارین تورخدا تورخدا تورخدا دربیارین @msmsymk تور خدا در بیارین

  10. سلام سلام کسی هست که بتونه منو از فیلتری دربیاره
    @min_rnjایدی من
    همه چیزم تو این اکانتت😔

    • اصلا ناراحت نباشین🤣من خودم ۲۴تا اکانت به گا دادم همشونم یه سال چهار سال میشه

  11. سلام میشه اکانت منو از فیلتری در بیاری لطفاً اون اکانت همه زندگیمع😭
    @iuuisyir

  12. سلام
    من نمیدونم چرا یهو خود به خود فیلتر شدم
    من کار خاصی نکردم اقا عین ادم با دوستام حرف میزدم ن فیلم دادم ن عکس
    نمیدونم چرا فیلتر شدم
    منو از فیلتری در بیارید خاهش میکنم
    من تموم دوستای خوبم روبیکا هستن من هیچ دوستی غیر از اونا ندارم
    sara_yoys@

  13. سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه منو از فیلتری در بیارین
    😟💔
    خود به خود فیلتر شدم لطفا رفع فیلتر کنین💔🚶🏻‍♀️@N________28اینم ایدیم

  14. میشه منو از فیلتری در بیارید جون هرکسی ک دوسش دارین از فیلتری درم بیارید تلوخدا
    اینم اکانتم A_y_l_a_o
    از فیلتری درم نیارید ایقد بلند جیغ میزنم تا کر بشید🥺😂

    • سلام الان اکانت منم فیلتر شده یکی امد منو خر کرد گفت10 گیگ نت میخوای منم گفتم باش کد روبیکا هم دادم رفت توش بعدش زنگ زدم پشتیبانی گفت فیلتر شده گفتم من که کاری نکردم گفت اون یاروهه یکارایی کرده بود بعد فیلتر شدم اکانتم

  15. با سلام خدمت شما خسته نباشید،من بیشتر از 3ماه که فیلتر شدم ولی یکی از روش هارو انجام دادم ولی نشد از این روش ها نبود اینبار روش اولو انجام میدم اومیدوارم درست بشه

  16. سلام من یک ماه ریپورت شدم ونمی تونم پی وی پیام بدم مینویسه استفاده بیش از حد مجاز

  17. خب خب اگه که میخواهین‌ رفع فیل بشوید با ما همراه باشید
    شما باید با یک شماره دیگر وارد روبیکا بشوید و یک کانال بزنین و بعد شماره ای که در روبیکا فیلتر شده در آن کانال بگذارید و در گروه ها پخش کنین تا ۴کا سین بخورد وقتی که ۴کا سین خورد شما رفع فیل می‌شویند
    و روش دوم :
    اگه شما کار خلاف قوانین روبیکا نکرده باشید شما میتوانید با پیشتبانی روبیکا تماس بگیرید و به آن ها بگویید تا رفع فیل بکننتان

  18. حاجی اکم بعد2دوسال فیل شد اینقد اک فیلیدم دیگ نمیدونم چطور فیل شدم ولی از بس روم کد زدن😂 ولی کلا اکمو دوبارع رفعش میکنم دویارع برمیگردم سرکار اولم😂سایتم ط گوگل هس بزنین هکتور ویروس فیلتری1ثانیی دارم😂😂روبیکا برمیگردیم😂

    • داداش تورو خدا تورو جون عزیزت تورو جون هرکی دوس داری اک منم رفع کن ۱ روز پیش تعلیق شدم نمیدونم چرا اصلا هم چیز هایه مستحجنی نزاشتم فیلم های مستحجنی نزاشتم نمیدونم چرا فیلتر شدم تورو خدا کمکم کنJ0dfdf@این آیدی. تلگراممه لطفا پیام بده تورو خدا

  19. سلام ، هر وقت میخواهم داخل پیوی پیام بدم نمیشه ، مینویسه استفاده بیش از حد مجاز ، حدود یک ماه است که اینجوری شدم ، باید چکار کنم . اینم آیدی روبیکام Mortol0@
    لطفا کمکم کنید خیلی برام مهمه

  20. سلام من بشخصه شاهدم دوستم اکانتش فیلتر دائمی شد و داد رفیقش درش اورد فقط میخوام بدونین واقعیه

  21. البته فیلتری مال من دائمی نیس ولی میخوام زود از فیلتری در بیاد
    اگح کسی روبیکش دائمی فیل شده باید به روبات پشتیبانی روبیک پیام بدع و بخاد از فیلتری بردارنش خواهشا پیام دادین به شتیبانی آیدی اکانتی کح فیل شدع رو بنویسید بعد چن روز آدمین روبیکا جواب پیامتونو میده احتمالا اگح محترمانه خاسته باشید از فیلتری برمیدارن
    اینم آیدی روبات پشتیبانی
    @SupportBot

  22. روش جدید ، با یه شماره دیگه بریم توی روبیکا بعدش با همون پشتیبانی تماس بگیریم فحششون بدیم عوضیای الدنگ رو

  23. سلام ببخشید اکانتم یکدفعه بدونه دلیل از روبیکا خارج شده و شماره را وارد میکنم اصلا تاثیری نداره
    نمیدونم فیلتر شدم یا ریپورت
    این برنامه خیلی برام مهمه و خاهش میکنم هرطور میشه این مشکلو بر طرف کنین
    سپاس گذارم از تمامی کسانی که این برنامه خوب را در اختیار ما قرار دادند

    • منم خیلی برام این برنامه مهمه و همین مشکل را دارم اینم آیدیم اگه کسی میتونه مشکلم را برطرف کنه
      @Ehsanjoozani1

  24. سلام دوروزه پیش تعلیق شده ام دقیقا باید چیکارکنم تا تعلیق رفع بشه
    قبلا هم پروفایل نداشتم که بدونم دائمی است یا نه ؟

  25. من یه بیو بد گذاشتم فیلتر شدم بعد با ده تا شماره رفتم کد نیومد چیکار کنم 😢😂

  26. سلام خیلی درگیر روبیکا هستم اما نمیدونم که چرا اصلا درست نمیشه
    هر چقدر شماره رو وارد میکنم بالا نمیاره
    تو رو خدا پیگیری کنید چون روبیکا خیلی برام مهمه
    لطف میکنید اگه این کارو برام بکنین فکر کنم ریپورت شدم
    بازم دقیقا نمیدونم چرا ریپورت شدم
    فکر کنم به خاطر یک بار دعوا کردنم بود اما واقعا من مقصر نبودم
    خواهشا پیگیری بشه

    • یه روش که روبیکا می‌تونه از فیلتری در بیاد اینه که به پنجاه تا از دوستاتون بگید داخل پی وی فیلتر شده تون ۱۰۰ تا پیام انگلیسی معنی دار بدن بعد اکانت تون بعد بیست و چهار ساعت در میاد ..‌✨

      اگه در اومد منم دعا کنید بوس به کلتون😂✨

  27. من دوروزه فیل شدم از اولش میدونستم دائمیه از همون شب دارم تلاش میکنم درش بیارم نمیشه
    پروفمم رفته اما اون اکانت خیلی برام مهمه چیزای مهمی روش داشتم کمکم کنید تا درش بیارم
    خیلی برام مهمههههه
    اینم آیدیمNishimora_riki_16@

  28. سلام… دو دیقه پیش اکانتم بی هیچ دلیلی بعد از ۷سال تو روبیکا بودن تعلیق شد و الان چنلم داره نابود میشه اگه ی ثانیه بالاسرش نباشم
    لطفا هرکی میتونه درستش کنه بهم ی ایمیل بزنه 🙂

  29. خیلی مسخره بود من الان دوساله اکم فیل شده درسته به تخمم نی ولی میخوام درش بیارم نمیش

  30. تروخدا اکمو از فیلی در بیارین پروفم هست امروز صب فیل شد اکمو در بیارین ب مولا پابوصتونم😔💔
    iiiiiillllllx12@اینم ایدیم ترووخدا پروفن پاک نشدع

  31. سلام من در وربیکا عضو بودم و یک گروه گپ داشتم و
    یک روز رفتم داخل رویکا از من شماره خواسته بود من هم شماره میزدم نمی آورد و با گوشی دوستم رفتم نوشته بود به علت تلیق چند روز دیگه فعال می شه این یعنی چی چکار کنم مشکلم حل شه

  32. ادامه حرفم من ۵ ماه فیلتر شدم منو از فیلتر خارج کنید اینم ایدیم👈👈ELX_890

  33. سلام
    هیچ راهی برای ازاد مردن اکانتامون وجود نداره باید مثل اینستا تو هر فروشگاه یا هرجایی ک روبیکارو میشه دانلود کرد برید و ستاره پایین و نظر منفی بدید
    اینجوری امتیلز روبیکا پایین میاد و مجبور میشن اکانتارو ازاد کنن اینو دس به دس کنین تا کسایی ک این مشکلو دارن مشکلشون رفع شه همه باید این کارو کنن تا اکانتا ازاد شه

  34. سلام جون مادرت جون هرکی که دوس داری بگو چطوری از فیلتری در بیام شماره میزنم کد نمیاد وارد نمیشه بگو چطوری وارد شم

  35. سلام
    من فیلتر شدم
    لطفا کمک کنید از فیلتری در بیام
    اینم آیدیم👇
    @Hovsb_123

  36. یک نفر منو هک کرده بود و با اکانت من کار های غیر مجاز انجام میدادن اگه لطف کنین پیگیری کنین و منو از فیلتری در بیارین ممنون میشم
    من در اواخر فهمیده بودم کسی منو هک کرده
    لطف کنین منو از فیلتری در بیارین این هم آیدی منه ممنونم
    @arm1515

    • بله برای من هم پیش اومد و چند روزیه منم فیلتر کردن و من در روبیکا کارهای درسیم رو انجام میدادم متاسفانه دیگه اکانتم بر نمیگرده

  37. صلام خوب هستید روبیکم فیلتر شده باید چیکار کنم تا رفع بشم چند بار فیلتر شدم

  38. من 41تا اکانتم تو 1 ساعت فیلتر شدن(یعننی وارد اکانتام شدم 1 ساعت بودم بعد فیلتر میشدم)

  39. تو خدا من از فتلتر دربیاه 😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭۰۹۹۳۹۸۲۲۲۵۴

  40. تروخدا تاکی دروغ میگید
    خسته نشدید
    پروف بره فیلتری دائمی و نمیدونم دیه در نمیاد همش شعره
    کسی که کد نویسی بلد باشه بتونه با ترموکس کار کنه توی دو دیقه اکانت های فیلتری رو ازاد میکنه

  41. ترو خدا منو از فیلتری در بیارید من تا سه ماه دیگه در نیام اکانتم پاک میشه کلی گپ با کانال داشتم لطفاً منو از فیلتری دربیارید😭خواهش میکنم😭

    • داداش اگه زدی تا ۳ماه ناپدید شه از فیلتری در میاد تا س ماه من الان ۵مین پیجمم فیلتر شده امروز هم یکی ازم فیل شده کلن هر یک ماه یکی ازم فیل میشه لطفا هرکی میتونه در بیاره بیاد هر کدوم ۴۰تومن میدم در بیاره ۰۹۹۴۱۱۱۸۰۰۶

  42. من شب خوابیدم صب بیدار شدم روبیکو باز کردم باید دوباره شمارمو میزدم هر کاری میکردم نمیشد که بره کد برام بیاد بعد به یکی از رفیقام گفتم من روبیکم باز نمیشه گفت فیلتر پروفمم نرفته که فیلتر دائمی بشم

  43. آقا من داشتم پیام میدادم ی دفه آمد بیرون
    دوباره نصب کردم نمیره داخل یعنی میره ولی با اين شماره ای ک تو گوشی هست نمیره
    با شماره های دیگه میره

  44. من را از فیلتری در بیاورید ترو خدا کاشکی بمیره هرکی منو فیلتر کرده من رو از فیلتری در بیارید جان مادرتون

  45. باسلام دوستان عزیز
    سوال: آِیا اکانت ها رفع فیلتری می شوند؟
    پاسخ: با سلام و احترام
    خیر، مسدودیت ها دائمی بوده و به هیچ عنوان امکان رفع مسدودیت یا بازگشایی اکانت وجود ندارد.
    همچنین امکان ارسال کد ورود به شماره های مسدود شده وجود ندارد.

  46. سلام وقت بخیر
    نظری در این رابطه ندارم
    فقط میخوام با مسعولش حرف بزنم بدونم چرا بی دلیل بدون اینکه هیچ مزاحمتی برایه کسی ایجاد کنم فیلتر میشم؟؟؟
    ممنون میشم پیگیری کنید

  47. من نظری ندارم
    😐فقط کجا میتونم با مسعولش حرف بزنم
    پشتیبانی روبیکام زنگ میزنم جواب نمیدن

  48. سلام کسایی که الان فیلتر میشن پروفایلشون هست یک روزه یا چهل هشت ساعته هست و خودش در میاد نگران نباشین ولی اونایی که چنوقت پیش فیلتر شدن پروفایلشون هست را نمیدونم

  49. من هک شدم تو روبیکا و اونی کع منو هک کرده رفت تو گروها فحش،فیلم مثبت 18 هم فرستاد و الان من فیلتر شدم و اونی که منو هک کرد با اکانت خودم به خودم اس داد خودش بهم گفت من هکت میکنم اگع میگین دروغ میگم خودتون برید نگاه بکنین جان ناموصت رفع فیلتری بکنید

  50. داش من دعوام شد از روبیک اومد بیرون دیدم فیلتر شدم اکانتمم خیلی برام مهمه چون کانال و گروه داشتم الان نمیدونم چ خاکی تو سرم کنم

  51. سلام من فیلتر شدم و نمیدونم چیکار کنم ک رفع بشه اکانتی هم ندارم لطفن کمک کنین ممنون💔🙂

  52. سلام من داشتم چت میکردم یه دفعه در اومدم از روبیکا کار داشتم بعدش که اومدم دیدم نمیتونم وارد روبیکا بشم تا الانم رو کسی فوش ندادم فیلم +18هم واسه کسی نفرستادم

    @Amirshiton5973
    لطفا بررسی شود و از فیلتر در بیارید

  53. اصن رفع فیلتری وجود نداره هر کی فیلتر شدع دیگه اکانتش بگا رفتس من کلی دوست داشتم توی روبیک همرو از دس دادم هر کیم بلده رفع فیلتری کنه @Amirhosein101010 اینو باز کنع ممنون🌺🌺

  54. همه رفع فیلتری میشن اگر آموزش فیلتری و رفع فیلتری میخووهید به اکانت تلگرام پیام بدبد
    @botbot13

  55. سلام من هک شدم و اونی که منو هک کرد رفت تو گروهایی کع داشتم فیلم مثبت18 فرستاد و الان من فیلتر شدم

  56. سلام من شب خوابیدم صبح پا شدم دیدیم از روبیکا در آمدم بیرون بد رفتن تو سایت روبیکا دیدم فیلتر شدم

    میشه کمک کنید 🙏🙏🙏🙏

    Hoseynoroziخواهش می کنم منو از فیلتر در بیارید خواهش می کنم

  57. سلام
    دوستم تو روبیکا فیلتر شده ولی پروفایلش نرفت یعنی چجوی بازش میشه یانه لطفن بگین😞💔🙏

    • منم چن دقیقه پیش فیل شدم پیام اومد از سرویس اطلاعات گف ۲۴ ساعت دیگه درست میشه پروفایلمم نرفت
      درست میشه چن وقت وایسی فک کنم

  58. سلام
    من داشتم تو گروه چت‌میکردم یهو از روبیکا اومد بیرون دیدم هرچی شمارمو میزنم دیگه نمیره تو دلیلش چیه یعنی فیلتر شدم
    لطفا زود کمک کنید

  59. سلام اکانت من داعمی فیلتر نشده و یک پسر منو فیل کرده بازم میشه از فیلتری در بیام

  60. سلام تورو خدا رفع فیلتری کنین اکانتم رو اخه من ۵ تا اکانت داشتم ۲ تاش بخواطر زیا فش دادم ک یکم شاخ شدن😅ولی ۳ تاش بیخودی اکانت سومین وقتی روبیکا و ب اکانت سومی باز کردم رفتم توش فیلتر شد د اومد ۳ ثانیه هم توش نبودم د اومد و چهارمین هم فیلتر شد ولی داعمی نبود شانس اوردم دوستم برام درش اورد و الان مال من نیس اکانت ولی پنجمین تورو خدا دربیارید اخه بیخودی یهویی گوشیم اومد بیرون از روبیکا رفتم تو روبیکا شمارمو وار کردم ورود میزم میچرخید هی دوباره همان ورود میامد 😐😐💔💔اخه تورو خدا رفع کنین بمولا کل دوستایی که ۱ ساله تو مجازی میشناسمشون رو از دست میدم و هرچی داشتم فقط تو روبیکاست

  61. یکی به من بگه اصن رفع فیلتری روبیکا وجود داره یا نه؟
    میگن بعد دو سال درست میشه آیا منظور همون ۲۴ماه تا۳ماهی هست که خودمون تو تنظیمات میزاریم؟
    اگه اینجوریه من ۱۲ماه زدم یه سال دیگه باز میشه؟!

  62. سلام ببخشید من امروز صبح دیدم روبیکام از اکانتش خارج شده و ظهر هم هر کاری کردم شمارم رو زدم کد برام نیومد زنگ زدم پشتیبانی گفت مسدود شدید
    منم رفتم توی نسخه وب با کامپیوتر که قبلا وارد شده بودم دیدم آورد
    حالا چی کار کنم توی گوشی هم برام بیاره
    تورو خدا کمکم کنید

  63. سلام دوستان عزیز من ۶۲تا فالور و۴ تا پیج و۲تا کانال داشتم .داشتم تو روبیکا میگشتم یه دفعه اومد بیرون از اول اومد این فیلتر داعمی هست پاک میشه ممنون میشم جواب بدین

  64. سلام اکانت من فیلتر داعمی شده چطور خارج کنم ؟
    من خودم چند تا گروه ۱۰۰۰ نفره با اون اکانت دارم لطفاً کمکم کنید

  65. من فیلتر شدم عکس پروفایلم تو روبینو هست ولی تو پیام رسان نیست از فیلتری درمیام

  66. داداش من اک فیل شده خوب ولی پروفم نرفته الن این روش بالا رو تا جایی ک گفتین پیام رسان اونجا گفته سوال خود را وارد کنین چی بنویسیم

    • داداش اگه عکست هست هی به خودت پیام اینگلیسی بده رفع میشه من یکی از رفیقام همینجوری رفع فیلتر شد

  67. سلام دیروز ساعت 4روبیکا منو فیلتر کرد ولی از دوستام خواستم بررسی کنن ببینن پروفایلم هس یا نه که خوشبختانه هست می‌خوام ببینم امروز ساعت 4باز میشع ؟!

  68. سلام ببخشید من داخل روبیکا بودم یهو اومد بیرون از اول ولی هرچی شمارم میزنم میچرخه وارد نمیشه دارم دیوونه میشم از فکر میشه کمکم کنید خواهش میکنم 🙏 🙏 🙏

  69. چر میگین چن وقت بگذره رفع فیلتری میکنن؟
    س تا اکمو بی دلیل فیل کردین و همشون بالای یک سال شده ک فیلن
    هم بی دلیل فیل میکنین
    هم دائم؟
    اکانتام برام هیچ ارزشی ندارن و بخاطر همین پیگیری نکردم واس بی دلیل فیل کردنتون ولی الان اطلاعات داخل یکی از اکامو میخام و لنگشونم
    چیکار کنم ک واسه دو دیقه عم ک شدع رفع فیلتری کنین؟؟

  70. سلام با پشتیبان روبیکا تماس بگیرید و از او درخواست بازگردانی اکانت بدید یه متن برای بازگردانی اکانت روبیکا 02191331222

    • سلام من چن‌‌ روز پیش زنگ زدم ولی تا حرفمو زدم گفتن ک رفع فیلتری ممکن نیس حتی گفتم فقط اطلاعاتمو میخام و دو مین رفع فیلتری کنین بعد فیل کنین گفتن ب هیچ وجه ممکن نیس……………………….😐😐😐😐😐

  71. سلام ببخشید لطفاً اگه میتونید اکانت روبیکا منو از فیلتری در بیارید لطفاً خواهش کردم 😓😢😢اینم ایدیش @ABOBAKR41148

  72. داداش اگه بتونی اکانت منو از فیلتری در بیاری بهت پول میدم
    ولی اول باید در بیاری ها بعد پول میدم شرمنده چون خیلی ها این بلا رو سرم آوردن
    دیگه جواب نمیخورم

  73. ۶ تا اکانت من فیلتر شدههههههه
    یکی اومد پی بهم گف میخام فیلترت کنم
    گغدم واسه چی
    گف میخام کدی ک ساختمو امتحان کنم
    هرچی التماس کردم نشد
    فیلترم کرد
    اقا ی کاری کنید
    من کلی اطلاعات داخل اون پیجم داشتم

  74. س اقا خوبید یدونه هکر اومد منو فیلتر کرد تروخدا جانه عزیزتون دربیارید بخدا بخدا عکسایه مادرمو پخشش کنن بدبخت شدم تروخدا خاکه پاتونممم

  75. جونه مادرتون از فیلتری منو دربیارین @S_I_N_a_m_a_d____0 این ایدیم هست جون ننت در بیار

  76. کسی بلده یکی رو فیلتر کنه آیدی بدم بهش
    اخه میدونم کی فیلترم کردع می خوام فیلتر شه بدونه الان دارم چی می کشم من کل زندگیم تو روبیکا بود تروخدا کمک کنید

  77. من سر بحث با یه بچه ای زد فیلترم کرد
    حالا باید دوسال صبر کنم رفع فیلتری😢 شم
    تروخدا کمک کنید @hani_girl_bbadd اینم ایدیم . تروخدا اگ شدع هکم کنید ولی مدت زمان فیلتریم بزنید رو سه ماه اونجوری باید دوسال صبر کنم و من همه دارو ندارم تو روبیکام بود😭

  78. به پشتیبانی زنگ میزنم میگه خارج از ساعت اداری زنگ زدین ساعت اداریش کی هس واس رفع فیلتری

    • تا س ظهر اینا ساعت کاریشونع ولی واسه من ک زنگیدن به پشتیبانی واسه رفع فیلتری هیییییچ فایده ای نداش
      تا دهنمو وا کردم گف رفع فیلتری وجود نداره ولی خو من شنیده بودم ک اگ واس رفع فیلتری بزنگی ب پشتیبانی اوکیش میکنن

  79. سللا من یک بدبختم😪 فقط همین روبیکا رو داشتم😭اما اونم از من گرفتن😢من میخام خودمو بکشم روبیکام رو درست کنید😰Im_mtinm این ایدیم لطفا کمک کنید😭😪😢

  80. اقا من ت گپ ک حدود ۱۰۰۰تا عضو داش داشتم چت میکردم با دوستام شوخی ی عکس خاک بر سری دادم زدن فیلم کردن چ کنم بار اول بود بخدا😐😭

  81. سلام روبینو من بالا نمیاد ولی پیام‌رسان هستش چه مشکلی پیش اومده؟ یعنی روبینوم فیلتر شده؟

  82. سلام من امروز صبح تو پیام ها ذخیره شده بودم یهو بالا اومد ب علت تخلفات محرز تعلیق میباشید ..
    بعد از اکانت کلا خارج شدم 🙂
    هیچ کاری هم نکردم
    نه پست غیر اخلاقی نه چیز بدی
    نم چرا فیل شدم اصن:/
    تروخدا کمکم کنید 🙂

  83. اکانتم فیلتر شده ۱۰ ماه میشه هر کاری انجام دادم ولی باز نشد چه کنم بگین بهم

      • حاجی واقعا باز میشه بعد دوسال آخه من اکانتم دست رفیقم بود پو*ن زده بود تو کانال فیل شد اکانتم نزدیک 15 ماهه اگ 24 ماه شه درمیاد چون شنیدم در نمیاد و دائمیه

        • فک نکنم چون دقیقا منم همینطوری که گفتی فیلتر شدم و الان دوسال و خورده ای فیلتره:))

  84. باسلام خسته نباشید لطفا منو از ریپورت دربیاریدد
    من یه چنل داشتم نزدیک ۵۰۰بود درش بیاریدد لطفااا!

  85. سلام من عکس بد گذاشتم توی یه کانال الانم واقعا پشیمونم خواهشا اگه میتونید در بیارید راهنمایی کنید

      • سلام خسته نباشید :یکی از اکانتایه من فیلتر شده و پروفایلش هم رفته اون اکانت نه پست قیر اخلاقی داشته نه مستحجن اون اکانت خیلی برام مهمه و فیلتر داعمی شده و دفعه اولی است که این اتفاق برا اون اک افتاده ایا کاری میتونم بکنم؟

  86. راستی اگه اکانتتون دزدیده شد فقط دستگاه های فعال رو تو بخش حریم خصوصی روبیکا غیر فعال کنید اونوقت دیگه اکانتتون دست کسی نیست

  87. سلام من هی اکانتام فیلتر میشن نمی دونم برای
    چی امار دنبال کننده هامم زیادن کانال ها و گروه های پر مخاطب زیادی دارم همشون هم از فعالیت هام هم راضین ولی نمی دونم چرا هر اکانتی که میزنم داخل روبیکا بعد چند روز فیلتر میشه الان نزدیک ۱۰ تا ۱۲ تا اکانت ازم فیلتر شده اولینشون مال ۲ ساله پیش هست زنک زدم به پشتیبانی گفتن نمیشه از فیلتری در آوردنشون

  88. سلام
    مدیر سایت میشه کمکم کنی
    منو یه بنده خدایی فیل کرد
    الان اکانتم یادم نیس نمیدونم چی کار کنم
    هیچ آشنایی هم تو روبیکا ندارم خدایا اگه میشه شماره پشتیبانی روبیکا رو بده من ناونستم پیدا کنم
    بعد گفتی که سه بار فرصت میدن من بار اولمه اونم اونم اون یارو مریض بود اگه پشتیبانی کمکم میکنه لطفا شمارشو بده.

      • داداش من‌بقران قسم‌کاری نکردم منت فیلتر کردن اخه چرا اینجوری میشه من چه‌گناهی کردم ترو به هرکی که دوست دارین‌کمکم کنید

  89. سلام خسته نباشید ببخشین اکانت من تو ۵شهریور فیلترشدع منم به عکس وموصیقی های مورد علاقم دسترسی ندارم خواهشن اگر امکان دوباره رفع فیلتری اکانتم هست کمکم کنین ممنون از شما وهمکارانتان@RezA1380IR

  90. @zare_13855
    این ایدیمه یه بار اکانتم دزدیده شد بعدش دوباره زدم فیلتر شدم باز یکی از دوستام رفت دست پروفایلم بالا میاد یانه نمیومد چرا یخ بار نشد که ؟؟؟؟ تورو خدا برین ببینیند چه مرگشه
    دوتا گروه داشتم خواهشا

  91. من یه بار اکانتم دزدیده شد یه بار دیگه هم فیلتر شدم دیگه خسته شدم میشه بگید چیکار کنم دوتاگروه داشتم اخه

  92. سلام،میشه ی نگاهی ب اکانتم بندازین!ببینید رفع فیلتر میشه یا نه goom_sho_ko3de یاGoom_sho_ko3de ممنون

  93. سلام من روبیکام فیلتر شوده ولی هنوز پروفایل دارم یعنی از فیلتری در میام 😭😫😫

  94. لطفا کمک کنید منم حسابم یه دفعه منو انداخت بیرون ولی پروفایلم هس یعنی تو جستجو بزنین میاره میشه برسی کنین بگین چقدر طول میکشه
    @eshsan_mh

  95. خواهش میکنم اکانت منو باز کنید براچی الکی فیلتری میکنید مگه چیکار کردیم که فیلتر میکنید خواهش میکنم درش بیارین

  96. ببخشید منظورتون از پروفایل چیه؟
    من اکانتم فیلتر شده همه چیزش هست فقط عکس پروفایلش نیست منظورتون عکس پروفایله یا شامل بیوگراف و …. هم میشه؟

  97. سلام منظور از پروفایل شامل اسم اکانتم میشه اگه اسم اکانت باشه یعنی اکانت بر میگرده

  98. سلام من ی چند روز میشه ک فیلتری شدم ولی بخدا هیچ کار خطایی نکردم و کانال هم دارم لطفا اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم
    اینم آیدیم
    @Farzad_88_99

  99. من کانالم نوشته حذف شده یا همون فیلتر شده ترو خدا درستش کنید خیلی کانال خوبی داشتم.
    aks_khas1212@