رفع فیلتری روبیکا | 4 روش خارج شدن از تعلیق بدون برنامه

رفع ریپورت روبیکا

چگونه اکانت روبیکا را از فیلتری در بیایم؟ اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی قوی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است. یکی از مشکلاتی که خیلی ها با این پیامرسان مواجه هستند تعلیق و ریپورت شدن هست که در این بخش بصورت کامل بهتون رفع تعلیق و فیلتری این پیامرسان را آموزش خواهیم داد.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا عوامل تعلیق شدن حساب و مدت زمان رفع فیلتری و راههای خارج شدن از فیلتر و ریپورت را بصورت رایگان براتون بگیم

حساب کاربری شما تعلیق شده است در روبیکا

علت فیلتر شدن در روبیکا چیست (تعلیق شدن)

روبیکارو با اینستا اشتباه نگیرید، چون زیر نظر جمهوری اسلامی ایران هست. اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش‌هایی حل خواهند شد.

یکی از اعصاب خوردکن ترین مشکلی که این برنامه داره تعلیق شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه که طرف نه میتونه وارد حساب بشه و نه حذف اکانت روبیکا انجام بده، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون ماه‌ها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائلی ناخواسته پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

مواردی که باعث میشه پیجتون فیلتر بشه و با پیام “حساب کاربری شما تعلیق شده است” مواجه بشید!

  • ارسال هرزنامه و نظرات رگباری و تبلیغات مزاحم
  • محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی
  • تهدید کاربران دیگر
  • استفاده از مشخصات دیگر
  • ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کُد که دارای ماهیت مخرب باشد
  • نقض شئونات اسلامی، اخلاقی، عرفی و هر یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عکس پروفایل نامناسب

اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع اصلا اینا نبود و به اشتباه یا با کد فیلتری، مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش رفع تعلیق یا همون رفع فیلتری روبیکا در چند دقیقه

دوستان شما که به حساب خود دسترسی ندارید، پس باید گوشی خود را بردارید و شماره 99977 را شماره گیری کنید. (با همون سیم کارتی که تعلیق شدید) و میگه که رفع مسدودی حساب کاربری شماره 3 را وارد کنید که اگر اینو بزنید اپراتور میگه همه مسدودی ها دائمی هست. پس شما باید کلید 0 یا همون ارتباط با کارشناسان را انتخاب کنید

رفع فیلتری روبیکا

خب شاید اینجا بگه که شما مثلا نفر چهارم یا سوم هستید، باید صبر کنید تا نوبت شما بشه و وقتی که به پاسخگوی روبیکا وصل شدید، حتما با احترام برخورد کنید و سپس مثل متن زیر بگید:

با سلام خدمت پشتیبانی روبیکا، حساب کاربری من بدون هیچ دلیلی تعلیق شده است. افرادی بخاطر دشمنی با من، اکانت من را گزارش کردند
من پیامرسان شمارو دوست دارم و میخواهم در اون فعالیت کنم. لطفا اکانت منو آزاد کنید.

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

آموزش رفع ریپورت روبیکا در چند دقیقه

بعضی اوقات شده که زیاد اسپم کردید و دیگه نمی‌توانید در پی وی دیگران پیام بدید، این حالت شما راه ساده تری دارید. برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید. آیدی SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید. حالا باید اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

کد رفع فیلتری روبیکا

پس از اینکه صفحه ربات براتون باز شد، در پایین نمایشگر روی عبارت “شروع” ضربه بزنید.

رفع فیلتری روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

کد رفع فیلتری روبیکا چیست

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

دانلود برنامه رفع فیلتری روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتری روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

پشتیبانی روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بلاک شکن روبیکا

عجله نکنید و هی پشت هم اینکارو نکنید. یک بار انجام بدید و صبر کنید حتی یک یا دو روز تا پیام شما بررسی شود.

روش‌های خارج شدن از ریپورت روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید. البته روش‌های گفته شده در ادامه تجربی بوده و از سمت روبیکا اعلام نشده است، اما بهتون پیشنهاد میکنم اگه وقتش و دارید انجامش بدید که ضرری نداره و چه بسا بهتون کمک کنه از شر فیلتری خارج بشید.

1- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

2- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

3- با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید (99977) و بصورت خیلی محترمانه درخواست خود را مطرح کنید. ابراز پشیمانی و ندامت کنید و بگید که دیگه سیم کارت ندارید و مجبورید برید سمت پیامرسان های خارجی!

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد رفع فیلتری یا ربات یا برنامه ای وجود داره؟

دوستان این که کد یا ربات یا برنامه ای وجود داره و نمیتونم نظری بدم ولی 99 درصد اونها کلاه برداری هستند. اسیر این جفنگیات و نصب برنامه های مسخره و الکی نشید. راه های رفع تعلیق اینایی بود که در این مقاله به شما گفتم.

مثلا تو تلگرام چند کانال و گروه هستند که ادعا کرده قادر به انجام اینکار هستند، همشون و تست کردم و دیدم دروغی بیش نیست. یا سرکاری هستند یا شمارو وادار به یسری کارها می‌کنند که اصلا ربطی به ماجرا نداره و سود و منفعت شخصی در اون هست.

کد رفع فیلتری روبیکا

روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

حتما قسمت نظرات سایت را مطالعه کنید چون راه حل‌هایی هست که دوستان درج کردند به رفع فیلتری روبیکا شما بسیار کمک خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

2,963 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام اکانت من فیلتر شده و شماره میزنم بالا نمیاد یه نگاهی به اکانتم کنید اینم آیدیم @s_m_a_sh_k_1_ 6

  2. سلام این آیدی منه و ۳ روزه نمیتونم به کسی پیام بدم آیا کلان فیلتر شدم ؟ کی فیلتریم باز میشه؟
    Kh_ftahy@
    و این که حتی به پشتیبانی روبیکا نمیتونم پیام بدم

  3. من دیگه به هیچ کی نمیتونم پیام بدم لطفا لطفا کمکم کنید می تونید آیدیمو باز کنید
    اینم آیدیم
    Kh_ftahy@

  4. من فیلتر شدم بدون اینکه روبیکا هدار بده آیدیمم arad13i86هست بهم بگید فیلتر دائمیه یا نه؟

  5. سلام من امروز ریپورت شدم بعد هم عکس پروفایل داشتم بعدشم که هنوزم داخل روببنو میزنم هست پیجم دوباره بر میگرده ؟؟؟, یا نه

    آیدی پیجم erfanxtatality

  6. سلام توسط دوستم فیلتر شدم گفت بلدم فیل کنم گفتم الکی نگو بعد منو فیل کرد لطفا به من کمک کنید
    ایدیم @A___1__M__3__I__8__R___8

  7. من اکانت روبیکامو دارم ولی صفحه روبینوش برام بالا نمیاد نمیدونم باید چیکا کنم که برگرده لطفا اگه شما میدونید بهم بگید🙂

  8. سلام این اکانت من اولش ک فیلتر شد دو سع روز پروفایل داشت ولی بعدش پروفایلش رفت ینی دائمی هست؟!
    @mohsen_ebrahimzadehh_mobina

  9. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من کانال دارم تو روبیکا بعدالتحریر هرچی پیام میفرستم نمیره و خطا میزنه اینکه هیچ پیامی از طریق پشتیبانی یا اعمال قوانین نیومده ک تعلیق شده باشیم بنظرتون چیشدا؟
    مطالب غیراخلاقی هم اصلا تو کانالم نمیزارن و نیست

  10. توروخدا راهنمایی کنید منو بدون دلیلی روبیکا فیلتر کرده کانال داشتم چندین هزار عضو داشت چیکار کنم حالا ؟؟🥺😭

  11. سلام من تو روبیکا کاری نکردم پسر خالم برداشته منو فیلتر کرده کل زندگیم تو روبیکاست اگ میشه ببینید از فیلتری در میاد Rajaby_1385187

  12. سلام بر شما دوست عزیز من اکانتم فیلتر شده بخاطر به فوش ناموسی بهم داده بودن و منم دعوا کردم بخاطر همین فیلتر شدم تورخدا کمکم کنید تا برگردم روی اکانتم بهش خیلی نیاز دارم… 🙏🙏😔😔😔😔😔

  13. سلام من امروز درحال پیام دادن توی روبیکا بودم که یه دفعه اومد بیرون و بخش شماره خود را وارد کنید من هرچی شمارم زدم دیگه نیومد وقتی با یه شماره شخص دیگه نگاه کردم دیدم فیلتر شدم من
    دفعه اولمه که فیلتر میشم پرفایل هم داشتم نام کاربیری هم داشتم صفحه روبینو منم فعال بود
    گفتین روبیکا ۳ بار فرصت میده من دفعه اولمه
    که ریپورت ( فیلتر ) میشم میشه کاری کرد لطفا یه کاری بکنین خواهش میکنم توی صفحه روبینو
    هیچ گونه محتوای غیر اخلاقی نزاشتم میشه کاری کرد لطفا یه کاری بکنید خواهش میکنم

  14. سلام من امروز بی جهت و بی دلیل تعلیق شدم نه کانال بدی دارم نه با کسی دعوا کردم که بخواد فیلترم کنه فقط یه نفر و بلاک کردم پروفایلمم حذف نشده ولی خب کلی چنل دارم اکانتم و نیاز دارم سه سال کاربر فعال بودم یعنی چی😐😢

  15. یک نفر تو واتساپ بهم پیام داده روبیکاتون فیلتر خواهد شد گفته من پشتیبانی روبیکام آیا این پیام واقعی هستش؟

  16. من رفتم به یکی از دوستام گفتم فیلترم کنه چون واقعا خسته شده بودم بعد الان دیگه پشیمونم و همه اکانتام فیلترن و عکس پروفایلمم دیده نمیشه و ناپدید شده یعنی از ریپورد در میاد؟

  17. سلام تروخدااین اکانتوازفیلتری دربیارین بخدا مال خوم نیست ابروم میره پیش دوستم😭😭😭تروامارضادربیارین

    @Zxbdbdb

  18. آقای جوکر بی زحمت آی دی من و یه نگاه بنداز اگه بتونی از فیلتری در بیاریش یه شیرینی بعت میدم
    a0992078

  19. سلام منو دیروز یه شاخی فیلتر کرد واقعا خیلی مسخرست روبیکا که میتونن کاربرا فیلترت کنن بجز روبیکا ممنون میشم رفع فیلترم کنید چون من بلاگرم در روبیکا لازم دارم ممنونم!

  20. سلام من توی روبیکا بهم پیام دادن و گفتن که میخای فیلتری رو یاد بگیری و من گفتم اره ولی بعدش منو توی یه کانال که توی روبیکا خودش ساخت رو منو عضو کرد و به من یه عکس زشت داد و گفت باید اونو بزارم تو کانال منم گذاشتم و بعد دیدم فیلتر شدم میشه بگید من از شر فیلتری که توی روبیکا شدم خلاص میشم یا نه میتونم دوباره توی روبیکا با دوستانم حرف بزنم؟

  21. سلام ببخشید روبیکای من یهویی فکر کنم فیلتر شدم آیدی من اینه میشه یه نگاه بندازین ممنون میشم😭😭
    Stiii_82

  22. سلام من اکانتم توی روبیما فیلتر شده لطفا کی رفع فیلتری بلده امانت رو رفع کنه ممنونم
    @Hakermer

  23. لطفاً کمک کنید اکانتم فیلتر شد این اولین باره ولی باز هم پروفایل در نمیاد کمک کنید این ایدی اکانت هست@S___h___a___h___a___b

  24. میشه ببینید داعنی یا نه؟
    Anime_fanz_89
    من یه کانال 500تایی داشتم و ی پیج 500 تایی چی کنم؟

  25. سلام میشه لطفا نگاه کنید که فیلتر داعمی یا نه؟
    من یه کانال 100k داشتم و پیج 500 تایی یهو زد فیلتر شد الان چه شکری بخورم؟ توروخدا جواب بده

  26. این اکانت @girl_bee فیلتر شده، من کانال دارم نمیتونم ولش کنم. کسی میتونه کمکی کنه؟ 🥺

  27. سلام من برا اولین بار فیلتر شدم ولی میگن فیلتری داعمیه لطفا ازتون خواهش میکنم رقعه فیلتری کنین برام
    اینم آیدیم@Samaneh_138300

  28. من دیشب تو یه گپ درحال چت کردن با اعضا بودم که یه نفر اومد پیویم و گف که اجی نت ندارم یه کلیپ میفرستم برات ذخیره کن دوباره بفرستش برام منم خریت کردم اصن به این توجه نکردم اگه این مرتیکه نت نداره چطور میخواد کلیپ بفرسته ینی خواستم کمکش کرده باشم رفتم کلیپو ذخیره کردم و مجدد فرستادم براش که دیدم بدون دلیل فیلتر شدم اونم بخاطر فرستادن این کلیپ
    حالا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید ایدی هم ندارم کلی چیزای شخصی و مهم رو اکانتم داشتم ولی بدون دلیل پرتم کردن بیرون فوش یا عکس بیخودی هم واس کسی نفرستادم که فیلتر بشم ولی این مرتیکه بدون دلیل گرف فیلترم کرد
    لطفا کمکم کنید و بگید که باید چیکار کنم!🙏🌷

  29. تروخدااا اکانتمو چک کنیداگه میشه کمکم کنید😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭@Uebdkwk

  30. اکانتم فیلتر شده هرکاری میکنم بهم ورودی نمیده لطفا بگید چیکار باید بکنم😭😭😭😭😭😭

  31. منم قبل چند روز فلتر شدم وروبیکا از گوشیم حذف شد دوباره نصب کردم شماره زدم ولی کد برام نمیفرستن هر چقدر منتظر کد بودم نفرستادن اگه حلی دارید ممنون شما میشم

  32. من یکی ازم شماره خیلی شمارش میخواست گفتم این خیلی ازم شماره میخواست بعد یه پسر اومد پیویم که بلدم فیلتر کنم گفت آیدی بده دادم بعد گفت باید آن بشه تا فیل بشه بعدش رف چند روز دیگه پیام داد که یکی بلده هست الان میاد پیویت آمد گفت بده آیدی دادم بعد گفت تو این کانال عضو شو شدم بعد عکس کپی کن بفرست کانال بعد ما هر دو فیلتر شدیم هر دو روبیکام بعد با آیدی دیگه رفتم باز فیلتر شدم . کانال دارم تو روبیکا نمیتونم کاریش کنم لطفا جواب بدید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭

  33. سلام من پری روز فیلتر شدم فک کنم یکی از اون پسرایی که باهاش دعوا کردم فیلترم کرده بنظرتون درست میشهkorosh2380

  34. صعلام ببخشید من الان از شهریور ماه پارسال هست ک روبیکا منو ب دلایلی محرز تعلیق کردع و هنوز باز نشد باید چیکار کنم؟؟؟

  35. سلام من روبیکام برا اولین بار فیلتر شده اگه دو سه روز دیگه برم باز. میشه🥺🥺

  36. سلام خوب هستین اکانتم تازه فیلتر شده پروفایلم نرفته مونده
    ایدی my_home_hell_666 خواهش میکنم کمکم کنید

  37. سلام ببخشید اکانت من حک شده و من کاره نبودم و با اکانت من کار های غیر اخلاقی شده قوانین روبیکا را شکستن لطف کنید اکانت من رو از فیلتری در بیارین اگه پیگیری بشه ممنون میشم اینم ایدیم
    @Mmmmmmmmmmmmmmm13445

  38. سلام ببخشید اکانت من فیلتر شده میشه برگردونینش بی دلیل ریپورت شده اینم ایدی من
    سلام ببخشید اکانت من حک شده و من کاره نبودم و با اکانت من کار های غیر اخلاقی شده قوانین روبیکا را شکستن لطف کنید اکانت من رو از فیلتری در بیارین اگه پیگیری بشه ممنون میشم اینم ایدیم
    @Mmmmmmmmmmmmmmm13445

  39. سلام من تو روبیکا بودم یهو رف بیرون کلا هرچیم شماره زدم نیومد تروخدا بگو که دائمی نی Aarsalan12

  40. سلام خوبید @lxmahdix لطفان ببینید اکانت من از روبیکا فیلتری در میاد یا نه اگه در میاد لطفان در بیارید

  41. سلام منون از سایت خوبتون.
    من به ناحق تو دعوا زدن اکانتم فیلتر کردن که الان واجب شده کلی چیزای مهم تو اون اکانتم دارم..
    پروفایلم هم رفته @Hoselehkhodamamnadaramtokekhar6i
    ببین نمیتونی کاری کنی خدا خیرت بده

  42. سلام
    من وقتی میرم روبیکا شمارمو میدم ورود رو میزنم نمییاره چیکار کنم
    اگه بگید ممنون میشم

  43. من دیروز روبیکم فیلتر شد حذف نصب کردم شمارم میزنم بالا نمیاداز یکی پرسیدم گفت ینفر بره پیویت 50تا کلمه انگلیسی بفرسته رفع فیلتری میشیه ولی نشد لطفاً کمک کنید چطور رفع فیلتری کنم

  44. ببخشید من این ایدیم فیلتر شده soltaneboxz@
    عکسشم حذف شده میخواستم بگم که یکی از فعال های روبیکا بهم عکس داد گفتش بزار داخل کانالم تا گذاشتم فیلتر شدم عکسم نگاهر نکردم چیه ولی فکر کنم عکس مستهجن بود

  45. سلام.
    این آیدی منه 👈🏻@PaRdiSMCR
    رفع فیلتر میشه ؟
    هرکی می‌تونه کمکم کنه به این آیدی بهم پیام بده @Amrpi1385

    توروخدا هرکسی هرکمکی ازش برمیاد بهم پیام بده خواهش میکنم 🙏🏻 یه دنیا ممنونتون میشم

  46. سلام خسته نباشید منو یکی از دارک وب منو فیلتر کرده ونمیتونم برم توروبیکا دیگه بایه شماره دیگه رفتم عکس پروفایلم نبود میشه بهم بگین چه کار کنم این آیدیمه@shoti_665

  47. سلام خسته نباشید من یه اکانت داشتم تایید دومرحله رو فعال کردم الان رمزشو یادم رفته ایمیل رو هم نزدم
    باید چه کار کنم این آیدی اکانتمه @mehrab128s

  48. سلام من چند روز پیش فیلتر شدم ولی پروفایلم هستش الان ۳روزه درس نشده لطف کمک کنید چنل دارم باید برگردم @x_o_ARSAM__o_xاینم ایدی

  49. سلام لطفا یه نگاهی هم به اکانت من بندازید mahdi70880 لطفا خیلی توش اطلاعات دارم

  50. بدبختانه مال من هر جفتشون پروف ندارن

    مگه نگفتین که ۳ بار فرصت میده مال من اولین باره فیلتر میشه چر رفع نمیشه

  51. میتونیم یه کاری هم بکنیم ایدی هامون رو ایننججا ارسال کنیم و همه تو پی ویه هم دیگه پیام انگلیسی بدیم که به عنوان یه فرد فعال شناخته شیم شاید یه خاکی بتونیم تو سرمون کنیم

  52. سلام یک اکنت داشتم خواستم ببینم می تونید از فیلتری در بیارید یا ببنید علت ریپورت چی بوده اگر میشه برسی کنید و از فیلتری در بیارید اینم آیدی @Abolfazl_Gamer1

  53. سلام دوستان من بدون هیچ دلیلی فیلتر شدم لطفا هر کی میتونه منو از فیلتری روبیکا درم بیاره ایدیم
    @namvaroo

  54. من توی روبیکا بودم یه دفعه اومد بیرون وگفت شمارتو بزن از اون به بعد هر چی شمارمو زدم دیگه نرفت توی روبیکا تروخدا کمک کنید

  55. سلام میشه این اکانت رو چک کنید واقعا نمیدونم به چه دلیل فیلتر شدم
    @soheil2000_ghs

  56. اقا جوکر من روبیکام فیلتر شده پوروفایلم نیست ولی بیو گرافین هست ایدیم هست روبینوم هست عکس روبینوم هست لطفا بگید اکانتم بر میگرد یا نه

  57. اقا من تو روبیکا بودم یدفی از روبیکا اومد وقتی ک میخای روبیکا نصب کنی وشمارتو بزنی اقا بعد هرکاری کردم نیامد تو صفحه اصلی روبیکا اقا توروخد توروقرآن بگید چیکار کنم

  58. سلام اکانت من چند روز پیش فیلتر شده
    این ایدیشه @Rad2932n

    فیلتر دائمی هست یا موقت؟
    پیوی من پروفایل ندارع دیگه نمیدونم چرا ولی روبینو پروفایل داره واسه من
    یعنی دائمیه؟

    علت فیلتر شدنم این بود که توی گپ بودم یکی گفت فیلتر کردن بلدم رفتم پیویش یک فیلم🔞 داد گفت بزار تو چنلی که ادمینت کردم گزاشتم بعد از ۱۰ دقیقه فیلترم کرد
    من نمیدونستم با این روشا فیلترم میکنه هر کاری گفت کردم
    لطفا پاسخ بدید با تشکر

  59. ایدیم و گذاشتن اتحاد
    میخوان فیلترم کنن
    باید چیکار کنم ک فیلتر نشم؟؟
    لطفن اگه راه حلی هس بگین🙏

  60. سلام ببخشید من اصن هیچ کاری نکردم
    فقط یه کانال دخترونه داشتم ک جوین جوین میزدم
    اینم آیدیمه @hasti_meghdadi لطفا کمکم کنید باید چیکار کنم

  61. سلام ببخشید اکانتم امروز فیلتر شده لطفا خواهشن اگه میشه از فیلتری درش بیارین. اینم آیدیم.
    @a129774

  62. سلام اکانت من فیلتر شده و باید برگردم یا امکان داره اینم ایدیمه armin_jamalifar

  63. سلام منم عضو روبیکا هستم مشکل اصلی من اینه که وقتی با شماره خودم وارد روبیکا بشم شماره منو بازخوانی نمیکنه

    @Mnko____9098

  64. سلام داداش لطفا کمک کن از فیلتری در بیام منو یکی گفت اکانتتو فیلتر میکنم بعد 1ساعت دیگه رفتم دیدم فیلتر شدم
    XxxbadO_OboyxxX
    این ایدیمه لطفا کمک کنید در بیام
    خیلی مهمه
    ببین میتونی کاری بکنی

  65. سلام منم روبیکام فیلتر شده پروفم حذف شده ولی پروف روبینو م هنوز هست اینم ایدیم یعنی از فیلتری در میام من اکانتم برام خیلی مهمه کاره اشتباهی هم نکردم فقط یه هکر زد فیلترم کرد
    @Sdfmrze

  66. سلام وقت بخیر من امروز درحال استفاده کردن درروبیکا بودم یهو میبینم که روبیکام از صفحه ی اصلی وپیامهاواینا خارج شده و به قسمت اول وارد کردن شماره وکد برگشته ومن شمارمو وارد کردم ولی جای کد وکد برام نمیاد نمی‌دونم چرا نمی‌دونم چی شده میترسم فیلترم کردن یاچیزی نظرشماچیه؟

  67. سلام
    Mobin_org1این اکانتم تقریبا ۱۰ماه پیش فیلتر شد میشع ببینید رفع فیلتر میشه یا دائمیه
    ممنون میشم

  68. سلام روز بخیر من ۳ تا ایدی ازم فیلتر شدن اگه ممکنه حتی یکی از اونهارو رفع فیلتر کنید
    @H08876554
    @Kgygdhkk
    سومی ایدی نداره

  69. واقعا این خیلی مزخرف ک هر داهاتیی شاخ میشع و بی دلیل فیلتر میکنه من تا حالا دو تا اکم بی دلیل فیل شدع پیگیری کنین خیلی ممنون

  70. سلام یکی از اکانت های دوستم فیلتر شده میشه ی نگاهی ب اکانتش بکنین ببینید میشه کاری کرد یا نه @Oobgryj

  71. سلام داداش خوبی داش اکم برا 2سال فیل شدع خعلی نیازش دارم🥺میشع ی کمکی کنی ایدیم
    @mohammaddd340
    ممنون میشم

  72. سلام داداش من فیلتر شدم نمیاد بالا اینم آیدیمه ااگه میشه تروخدای نگاهی بهش بنداز ببین درست نمشه.اینم آیدیمه mohammadgawa@

  73. سلام خواهش میکنم کمکم کنید دیروز اکانتم فیلتر شد خودم موندم چرا همش فیلتر میکنه ایدی @ddefvv__123
    به می افتم لطفا پیگیری کنید

  74. سلام خسته نباشید ببیخشید اکانت من داشتم چت میکرد در گروه یک دفعه فیلتر شدش اینم ایدیمه @Mohammadgawa

  75. سلام وقتتون بخیر من توی روبیکا کسب درآمد دارم و به پیوی ها پیام میدم و پیام تبلیغاتی میفرستم و متاسفانه الان وقتی میخوام پیوی پیام بدم میزنه بیش از حد مجاز و نمیتونم پیام بدم و کلی سوال ازم شده که نمیتونم جواب بدم راهکار چیهه؟؟

  76. سلام میشه این اکانتمو از تعلیق دربیارین بخاطر یه خصومت شخصی فیلتر شدم عکس پروفایلمم هست.
    @reksana21

  77. سلام اکانت من ب دلیل اینکه توی چنل اتحاد گذاشتن فیلتر شده میشه نگاه کنین کی درست میشه؟@kiarash__81

  78. منو ی نفر فیلتر کرد گف الن فیلترت میکنم بعد 10ثانیه فیلتر شدم اینم آیدیمA_z_u_b_e_u_n_s2

  79. سلام من یکی بهم گفت بیا عکس پورن بزار🤦‍♂️رفتم گذاشتم دیدم یهو از روبیکا پرت شدم بیرون بعد ب دوستام گفتن فیلتر شدی
    الان چقد صب کنم درس میشه؟
    راهی هم هس زود تر حل شه؟

  80. من بی جهت و بی دلیل فیلتر شدم @Momdhsuei این ایدی هست اونا که بلدن رفع فیلتر کنن دمشون گرم منم رفع فیلتر کنن

  81. سلام.عذر میخام اکانت من همین امروز فیلتر شده .اینم ایدیم.‌@o902721
    میخام ببینم میشه از فیلتری دراورد؟

  82. با سلام خدمت همه عزیزان واقعا شرمنده نتونستم جوابتون رو بدم … متاسفانه سایت سوشال نت اجازه نمیده که من پاسخ بدم و خطای پیام های فرستاده شده بیش از حد رو میزنه از مدیر عزیز سایت میخوام که درستش کنه واقعا تا بتونم جواب این عزیزان رو بدم … 🖤😕🥀

  83. سلامامکان برگشتنه اکانتم هست؟
    @Ronak_star_axp
    لاقعا اگه دائمیه کاش پستا و پروفایلم رو تو روبینو پاک میکردن

  84. سلام خوب هستین؟
    ببخشید من پریروز فیل شدم و پروفایلم نیست و میدونم دائمی شدم.
    من با دائمی بودنش مشکل ندارم.
    فقط میخواستم بدونم مشکلی که پیش نمیاد؟
    ما رو که دستگیر نمیکنن؟؟

    • با سلام خدمت شما خیر ، این اتفاق اصلا نمیوفته فقط اگه خیلی کار بدی کرده باشین و کسی ازتون شکایت کنه ممکنه شما رو به مراجع قضایی بکشن و گرنه مشکلی پیش نمیاد ..

  85. سلام من داشتم با اکانتم کار میکردم وقتی از برنامه خارج شدم و دوباره بعد چند دقیقه وارد شدم به صفح وارد کردن شماره رفت و هرچی شمارمو وارد میکنم به مرحله ارسال کد تایید نمیره ، این آیدیمه لطفا کمکم کنید @Zkha_l487

  86. سلام میشه یه نگاهی به این اکانت بکنین @ni___1382
    فک کنم موقتی فیلتر باشه