ورود به تلگرام بدون شماره اصلی و کد تایید (کاملا رایگان)

ورود به تلگرام بدون شماره

آیا امکان ورود به تلگرام بدون شماره اصلی یا سیم کارت وجود دارد؟ نظرتون چیه که بدون داشتن سیم کارت بتوانید وارد تلگرام شوید و از امکانات آن استفاده کنید؟ خب این بسیار جذاب هست که بتوانید بدون کد تایید پیامک شده یک اکانت بسازید.

اگه شنیدید هر شخصی که بخواهد از امکانات تلگرام استفاده کند باید یک شماره یا خط مثلا ایرانسل و همراه‌اول داشته باشد و ورود به تلگرام بدون شماره خودتون امکان پذیر نیست، بدانید این کاملا غلط است و شما بدون سیم کارت هم می‌توانید از تمام امکانات این پیامرسان استفاده کنید.

اره بابا حتما نیازی به سیمکارت یا خط ایرانسل و همراه اول و اینا نیست و ساخت تلگرام با شماره جعلی هم امکانپذیر است که در اینجا به شما یاد می‌دهیم چگونه بدون شماره تلفن وارد تلگرام شویم.

با این ترفند اگر خط شما مسدود شد یا برای نصب دوباره مشکلی ایجاد شد میتوانید از این طریق بدون خط حسابتون و فعال کنید. حتی می‌تونید چنتا اکانت بسازید.

ورود به تلگرام بدون شماره اصلی چگونه امکان‌پذیر است؟

برای اینکار شما دو راه دارید. اول اینکه یک اکانت مجازی برای خودتون رایگان بسازید که در صفحه روش ساخت “شماره مجازی برای تلگرام” به شما توضیح داده ایم. راحت‌ترین اون برنامه تکست‌نو آمریکا هست که هم ساختنش راحتتره و هم کاملا رایگان است.

راه دوم هم این است که یک اکانت مجازی با کد هر کشوری برای خودتون بخرید. اگه حوصله ساخت ندارید و می‌خواهید خیلی فوری یک اکانت مجازی داشته باشید به بخش “خرید شماره مجازی” بروید و یک شماره دلخواه سفارش دهید.

آموزش دریافت اکانت مجازی رایگان

برنامه‌های ساخت زیاد هست ولی من همون Textnow و پیشنهاد میدم.

برنامه Textnow و نصب کنید و به ای پی امریکا، کانادا یا آلمان یا کشورهای اروپایی وصل بشید. سپس Signup و بزنید و سپس Sign up with email و بزنید مرحله اول یک ایمیل و یک پسورد دلخواه وارد کنید. سعی کنید از ایمیل یاهو استفاده کنید (الکی هم باشه مشکلی نیست).

ثبت نام در تلگرام با ایمیل

خب اگر با صفحات زیر مواجه شدید به ترتیب از سمت چپ همانند تصویر Not Now و سپس SKIP و سپس Don’t use location و انتخاب کنید.

اکانت فیک تلگرام

خب در بخش Choose a phone number یک کد باید وارد کنید. پیش شماره ایالاتی که دوست دارید و دلخواه هرچی دلتون خاست بزنید. مثل (831)

اگر با صفحه زیر مواجه نشدید حتما یکبار کامل کش و دیتای برنامه و پاک کنید و مجدد امتحانش کنید.

ساخت اکانت فیک

خب اگر همه چی درست پیش بره با صفحه زیر مواجه خواهید شد. که ازتون میخواد از میان لیست یک شماره آمریکا و انتخاب کنید. جز اولی که پولیه چهارتای بعدی رایگان است.

ورود به تلگرام بدون شماره

آموزش ورود به تلگرام بدون شماره

حالا همین شماره و وارد کنید به صورت شکل زیر با کد (1+) وارد کنید سپس منتظر بمانید تا کد به برنامه Textnow ارسال بشه و این کد و در تل خود وارد و سپس اکانت خود را بسازید. (اگر بجای ارسال کد روی زمان 3 دقیقه رفت منتظر باشید تا براتون ویس ارسال کنه)

بعد وارد کردن کد اگه از شما درخواست نام کرد بدانید این شماره نو است و فقط مربوط به شماست ولی اگر بدون درخواست اسم وارد شد بدانید از قبل یکی این شماره و فعال کنید ولی به هر ترتیب ورود به تلگرام بدون شماره واقعی را انجام داده اید و تا دهها مرتبه میتوانید اینکار را انجام دهید.

برای اون دسته از دوستانی که نمیخوان شماره مجازی مخاطبین تلفن همراه و بگیره در همون مرحله شروع همانند شکل زیر تیک Sync Contacts و بردارند

ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی

تبریک میگم شما بدون نیاز به سیم کارت وارد تلگرام شدید ولی دقت کنید این شمارهها چون رایگان هستند پس حتما برای پیام مهم از سکرت چت استفاده کنید تا امنیت شما به خطر نیفتد.

اگر با این روش نتوانستید می‌توانید از سایت ما یک شماره مجازی بخرید.

چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شویم

در بدو ورود اکثرا این شماره‌ها ریپورت هستند و باید طبق آموزش “رفع ریپورت تلگرام” عمل کنید تا اکانت شما آزاد شود و یا سه روز صبر کنید خود به خود آزاد میشود.

حتما پس از ساخت اکانت تایید دومرحله ای را انجام دهید تا این اکانت همیشه برای شما باقی بماند. همچنین اگر می‌خواهید این شماره برای همیشه پیشتون بمونه مقاله “امنیت تلگرام” را مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی ورود به تلگرام بدون شماره

ویدیو آموزشی

آیا ورود به تلگرام با ایمیل امکانپذیر است؟

چگونه با ایمیل وارد تلگرام شویم، ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی اصلا امکان پذیر نیست و شما نمیتوانید با جیمیل یا ایمیل یک اکانت بسازید.

البته امیدواریم بزودی ساخت و ورود به این پیامرسان با ایمیل هم فراهم شود تا کشورهایی که اپراتور انها تلگرامو مسدود کرده با مشکل مواجه نشوند، اما خب اینکار باعث افزایش اسپم ها و اکانت های فیک میشود و شاید به همین دلیل تا حالا این شرکت اینکارو نکرده است.

به اشتراک بگذارید

546 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام شخصی بدون اینکه سیم کارت من پیشش باشه یا گوشی من پیشش باشه،با شماره من تلگرام نصب کرده ،درصورتی ک قبل از اون من با این شماره تلگرامی نداشتم،حتی کد احراز هویت هم روی شماره من نیومده ک بفهمم کسی سعی چنین کاریو داره،برای اینکه اون اکانتو هم خودم پاک کنم نیاز به تایید دو مرحله ای هست،ک متاسفانه من پسوورد و ندارم،چیکار باید بکنم؟

    • سلام.. دقیقا همین مشکل برا من پیش اومده.. واقعن باید چیکار کرد داره از اکانت سو استفاده میکنه😐🙁

  2. کد ۹۲۰ یا ۸۵۰ رو که میزنم تایید میشه ولی شماره نمیده بعد لاین میکنم میگه اکانت شما منقضی شد

  3. سوال دوم اینه
    تبدیل سیم کارت ایرانسل به همراه اول
    در نصب تلگرام مشکلی ایجاد میکنه

  4. سلام ببخشيد من ميخوام بدون اينكه شماره بزنم و تلگرام رو نصب كنم توى سايت وارد تلگرام شم ايا امكان داره؟

  5. سلام
    من با فیلتر شکن با تلگرام کار میکنم ، حالا میخوام تلگرام دوم (دوئل تلگرام) نصب کنم ولی نمیشه چه با فیلترشکن چه بدون آن ، چکار باید بکنم

  6. با سلام و خداقوت . میخواستم بپرسم اگه رو سیم کارت دومم که کسی اون شماره رو نداره تلگرام نصب کنم آیا مخاطبین گوشی متوجه میشن این سیم کارت مربوط به منه یا نه . ممنون از راهنماییتون

  7. سلام. میخواهم در گروهی عضو شوم ولی اعضای آن گروه به من در پی وی پیام ندهند. چگونه ممکن است؟

  8. میشه بدون رمزی که تلگرام میرفسته وارد تلگرام شد رمز دوم تلگرام بدونی رمزی که خود آدم داده میشه با رمز دوم وارد شد؟

    • سلام بخشید وقتی شماره مجازی گرفتم وار تلگرام شدم کد آمد زدم بعدش رمز میخواستم زدم بازنشانی یعنی کسی قبلاً از این شماره استفاده می‌کرده الان چکار کنم

  9. سلام
    تلگرامم پاک شده خطی هم که باش وارد شده بودم الان سوخته بهش دسترسی ندارم میتونم دوباره وارد اون اکانت بشم؟؟؟

  10. سلام
    من یک شماره مجازی خریدم و ازش استفاده میکردم اما بنا به دلایلی مجبور شدم تلگراممو پاک کنم حالا چطور میتونم به اون اکانت برگردم؟!

  11. تایید دو مرحله کردم دیگه اگر کسی شمارو را هم داشته باشه میتونه وارد تلگرام این شماره بشه یا نه؟؟؟چون یکی وارد شده بود تموم کانالام و چت هامو حذف کرده ولی اون وقت تایید دو مر حله ای نکرده بودم؟؟لطفا جوابمو بدین و ایا امکانش هست چت هام برگردن چون فقط طرف من حذف شدن؟؟؟؟

  12. سلام ببخشید این شماره ها چ مرگه شونه من یک هفته با این شماره تلگرامو راه اندازی کردم و وارد کانال و اینا شدم اما الان یکی وارد شده و تموم اسمو ایناشو عوض کرده تموم چت و کانالام به فنا رفتن من جیکار کنم الان چت هاو کانالام برگردن خواهشاااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. سلام دوستان آیا میشود زمان تلگرام روی زمان ثابتی بذاریم کا دیگران فک کنند اخرین آنلاین من مثلا فلان زمان بوده.یا اینکه عکس پروفایلیم ثابت باسه و زمان کلا ثابت بمونه؟

  14. میشه به من کمک کنید من خط ایران سلم دو طرفه قطع شده و دیگه برام پیام نمیاد ولی خط ایران سلم رو دارم آیا راهی به جز دریافت پیام راه دیگه ای وجود داره مثلا اون شماره به ایمیل بیاد یا روش دیگه ای

  15. من اکانت مجازی داشتم بعد خود برنامه تلگرام از گوشیم پاک شده چجوری میتونم برم تو اکانتم…رمزشو و کد تایید دو مرحله ای و ایمیلمو که وارد کردم بلدم

  16. سلام من هر کدیو میزنم میگه دوباره تلاش کنید هیچ رقمه بهم شماره نمیده چطوره

  17. سلام بنده میخوام اد بزنم به کانالم بدون اینکه شمارم برای ممبر هایی که ادشون میکنم بیوفته چیکار باید بکنم با تلگرام اصلیم هستم

  18. سلام من یک اکانت مجازی تلگرام مال امریکا رو دارم (+1 ) و سه تا شماره اولش 714 هستش ولی من برای برمامه تلگرام رمز گذاشتم و اون رمز رو یادم رفته و اطلاعاتمو میخوام و تایید 2 مرحله ای هم کردم با جیمیلم ولی نمیدونم کدوم حالا من اصلا میتونم برگردم به اکانتم ؟!یادم نیست خودم ساختمش یا دادم یکی ساخته واسم .. اکانتم مال 3 سال پیش ایناست حالا میتونید کمک کنید یا راهنمایی؟!!؟

  19. من این شماره را در تلگرامم وصل کردم فقط نمیدانم چرا به کسی نمیتوانم پیام بدهم اخطار میدهد

  20. ببخشید چگونه می تونم شماره های دیگری بسازم در برنامهtext now.چون مثل اول معلوم نیست..؟؟؟؟

  21. دوستان وقتی من رمز وجمیلم میزنم بعدش یک چیز خارجی میاره زیر زیر برنامه

  22. من تلگرام و با هاش راه اندازی کردم خیلی خوب کار میکنه ولی بعضی مواقع برای برنامه text nowمسیج‌می اید این مسیج هاچیست؟؟؟چون اصلا معلوم نیست چی هستن؟؟؟ممنون میشم جواب بدین؟؟؟

  23. ببخشید من وارد شدم ولی هر چی پیام ارسال میکنم ارسال نمیشه مشکل چیه لطفا زور پیگیری کنید؟؟🙏🙏

  24. سلام ببخشید من همه‌مراحلشو‌ طی‌کردم و شمارمو ساختم ولی وقتی شماره را در تلگرام وارد میکنم و کد ۱+ رو میزنم میگه این شماره معتبر نیست مشکل چیه لطفا زود راهنمایی کنید؟؟؟🙏🙏

  25. سلام خسته نباشید
    من قبلن این برنامه رو داشتم و حذف شد به دلایلی بعد الان که نصبش کردم وارد نمیشه ارور میده هم با سینگ اپ هم با لوگین میگه ارور هز اینکارکت چیکار میتونم بکنم؟میشه کمکم کنید لطفن؟

  26. سلام وبین اقامن بااین برنامه یه شماره درست کردم بعد1ماه خودبه خودحذف شدچرا؟

  27. اكانت من پاك شده ديگه نميتونم برگردم به او ن شماره .كس ديگه اي ميتونه اونو استفاده كنه؟من توش عكس سيو داشتم

  28. سلام
    ببخشید کسی که با شماره کشورهای دیگه اکانت میسازه و به شخصی دیگر پیام میده و مزاحمت ایجاد میکنه از طریق مراجع قضایی قابل شناسایی هست؟

  29. سلام منکه ایمیل و رمز و وارد میکنم وقتی میچرخه مینویسه An eror has occurred
    من الان چیکار کنم ؟

  30. سلام آیا میشه کد تاییدی که واسه تلگرام یکی دیگه میره رو برای خودمون بیاریم

  31. ببخشید من موبایل ندارم و میخام از تلگرام استفاده کنم pc دارم ولی نمیشه ):

  32. سلام آیا میشه یک کانال تلگرام ک تنها مدیرش دلیت اکانت کرده رو حذف و پاک کرد؟

  33. ممنون از پاسختون…ولی پس چطور با یه شماره طرف چند کاربری تلگرام داره مثلا روی کامپیوتر و یا روی هرچند تا گوشی🤔

  34. سلام لطفا راهنماییم کنید.امکان داره یکی با شماره من که دسترسی هم به گوشیم نداره برا خودش تلگرام بسازه و خودشو جای کسی که میشناسم جا بزنه اونم با شماره اون

      • ممنون …یعنی واقعا هیچ اخه یکی فک کنم اینکارو کرده و شماره اونی که میشناسم توی تلگرامش هس وقتی هم میپرسم از شناسم میگه من اصلا بهت چند روزه تل پیام ندادم🤔🤔

  35. سلام
    هارد گوشی من سوخته و اطلاعاتم از بین رفته می‌خوام اکانت قبلی تلگرامم رو برگردونم ولی سیم‌کارتم که تلگرامم با اون شماره بود مسدود شده و در دسترس نیس، چجوری می‌تونم این کار رو انجام بدم
    البته تایید دومرحله ای رو فعال کرده بودم و ایمیل هم داده بودم
    امکانش نیست که برای ایمیلم کد ارسال بشه

  36. سلام من تلگرامم پاک شده به سیم کارتم دسترسی ندارم میخام واردبشم کد میخاد چیکارکنم

  37. سلام خوبین ببخشید من با یک شماره مجازی تلگرام نصب کردم ولی الان نمیتونم کد دریافت کنم چون به اون شمارم دسترسی ندارم و
    تو اون تلگرامم کلی چت و پیامام دارم که لازمشون دارم آیا میشه از یه طریقی باز وصل بشم بهش؟

  38. من هر شماره ای رو میسازم و تو تلگرام وارد میکنم میگه این شماره محروم شده

  39. چرا شماره رو تو تلگرام میزنم پیام میاد شماره banned شده ؟
    نمیشه شماره رو عوض کرد؟؟

  40. سلام مرسی دوست عزیز ممنون من شماره مجازیمو ساختم اما توتل که وارد میکنم همونجا هنگ میکنه و میچرخه به مرحله ی بعدی(وارد کردن کد)نمیره همش درحالت کانکتینگ میچرخه این درحالیه که نتم مشکلی ندار فیلتر شکنمم اوکیه ..ممنون میشم ج بدین

  41. سلام بهد از این که ایمیل و رمز رو وارد می کنم می گه this is not certified deviceچه کنم!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست گرامی باید برنامه رو باز کنی کد رو ببینی سپس داخل تلگرام بری و کد رو بزنی
      موفق باشید

  42. سلام من میخوام برم تو تلگرامم از طریق گوگل نمیشه گوشی برنامه نداره طریق ایمیل میرم تو اینستا اما نمیشه تلگرام چیکار کنم

  43. سلام.من جیمیل و رمز جیمیل رو میزنم ولی قسمت Creat acount آبی نمیشه.چیکار کنم.

  44. سلام من چند روز پیش گوشیم نیاز به فلش پیدا کرد.بعد ازون اکانت تلگرامم حذف شد .ولی بدلیل بدهی بالا سیمکارتم دوسال قطع و سلب امتیاز شده.راهی برا برگردوندن اکانتم وجود داره .واقعا بش نیاز دارم

  45. من با برنامهtextnow میرم هم ایمیل درست میزنم ولی برنامه باز نمیشه اخطار انگلیسی میده لطفا کمک کنید ممنون میشم

  46. سلام من مشکل خروج از حساب کاربری داشتم تلگرامم خودکار خروج میزد دیلیت اکانت کردم الان اصلا کد نمیده میگه اکانت مسدود شده چیکار کنم؟؟؟

    • بجای حل مشکلات سریع دیلیت اکانت نزنید، الانم تلگرام شمارو مسدود کرده معلوم نیس چه مدت
      از سیم کارت دیگه ای استفاده کنید

  47. سلام من یه اکانت مجازی نصب کردم الان برنامه تلگرام باز نمیشه نه میتونم اکانت داشته باشم نه دیلیت کنم چکار کنم

  48. سلام من ایمیلم و پسوردم رو میزنم ولی ارور میده با فیلتر شکن هم امتحان کردم اما یهو فیلتر شکنم خاموش میشه دوباره روشنش میکنم و وارد برنامه میشم دوباره ازم ایمیل و پسورد میخاد چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟

  49. سلام من می خوام وارد تلگرام بشم اصلا کد نمیاد با فیلتر شکن هم رفتم نمیاد چیکار کنم ممنون

    • متاسفانه اپراتورها پیامک تلگرام و مسدود کردند یا اینکه اختلال سراسری هست، باید منتظر باشید درست بشه

  50. سلام من میخوام با یک اکانت جدید وارد تلگرام بشم اما کد نمیده. چیکار کنم

  51. سلام من با اکانت مجازی وارد تلگرام شدم کد هم وارد کردم ولی هرچی اسممو میزنم قبول نمیکنه

      • اری سیم‌کارت دارم از چند تا تلگرام هم مخاستم فعال فقط کد نمیاد نت هم عالی است

        • کد فعال سازی میاد حتما مشکلت از جای دیگست
          شاید زیاد امتحان کردی باید صبر کنی بعدا اینکارو انجام بدی

  52. سلام من بدون دیلیت اکانت از تلگرام با شماره مجازی خارج شدم و الان میخوام برگردم ولی نمیدونم چطور؟شمارمو دارم ولی نمیدونم اون کدو چجوری گیر بیارم چیکار کنم

    • کد به همون برنامه شماره مجازی میاد دیگه
      اگه اون برنامه و پاک کردی یا شماره و عوض کردی دیگه نمیتونی با همون شماره وارد بشی

  53. سلام من شماره مجازی درست کردم متاسفانه تلگرام پاک شدومجددنصب کردم ولی دسترسی به اکانت مجازیم ندارم جزایدیش

    • وقتی شماره میسازی باید با همون شماره تو کامپیوتری یا جای دیگه هم وارد بشی که اگه این پاک شد بتونی دوباره وارد بشی
      الان دیگه نمیتونی همون شماره و فعال کنی

  54. سلام.ارادت…من میخوام وارد یک گروه بشم که لینکشو دارم. اما نمیخوام کسی متوجه ورودم به گروه بشه و منو نشناسن…میخوام کاملا مخفی باشم و حتی اعلان جوین شدن من به گروه نره توی‌گروه برای مدیر..چکار باید بکنم؟؟
    ممنون میشم. این گروه برام مهمه…

  55. سلام من شمارم شبکه نداره و تلگراممو ب اشتباه حذف کردم.میتونم همون اکانتو برگردونم؟

  56. سلام وقت به خیر حساب تلگرامم به دلیل بازده زمانی عیر فعال شده چطور می تونم برش گردونم

  57. سلام من تمام کار هایی که گفته شده بود را انجام دادم‌ و داخل تلگرام شدم شماره را وارد کردنم ولی کدی دریافت نکردم تا تلگرام برایم فعال بشه میشه بگید چی کار کنم؟

  58. درسته میگن اکانت ممکنه ب کس دیگه واگذار شه بعد یه مدت؟ اگه تایید دو مرحله فعال شه چی؟

    • بله
      اگه تایید دومرحله ای بشه همراه با ایمیل معتبر دیگه نمیتونن بهش دسترسی داشته باشند
      ایمیل معتبر بزن بعد تایید کن

  59. سلام واس من رمز تایید دو مرحله ایی میخواد اما نمیدونم اون رمز کجا میره همش ارور میزنه

  60. سلام من تلگرامم به یکباره از روی دسکتاپ پرید الانم میگه دوباره باید وارد شی روی هیچ دیوایس دیگه ای هم نصب نیست…. بجز ایمیل راه دیگه ای هم واسه ورود به اکانتم هست؟؟؟؟

    • مگه حتما باید جای دیگه نصب باشه؟ شماره و درج کنید تا کد به سیمکارت بیاد، در صورتی که به سیم کارت دسترسی ندارید امکان ورود نخواهید داشت و ایمیل هم کاربردی ندارد.

  61. وقتی من برنامه Textnow رو نصب کردم برنامه رو باز نکرد یه فیلم باز کرد که وقتی پلیش می کردی صدای خت و خش می داد هر کاریش هم کردم درست نشد

  62. وقتی رمز و ایمیلو میزنم ارور میده حتی حذف و نصبش کردم و کشوری که وی پی انم بهش وصل بود رو عوض کردم ولی بازم ارور میده و کار نمیکنه

    چیکار کنم
    نسخه جدید و قدیمیش هردو اینطوریه

  63. من شماره رو وارد کردن وقتی کد رو زدم میگه برای شما گزینه دو رقمی فعاله بعد یک رمز دیگه میخواد باید چیکار کنم؟

  64. چجوری کدی رو که برای textnow میاد رو ببینم؟وقتی که میرم تو برنامه تنها کاری که میتونی بکنی اینکه یک شماره دیگه بسازی ؟

  65. من وقتی توی تلگرام شماره رو میزنم میگه این شماره محروم میباشد.باید چیکار کنم ؟

  66. عالییییییییی من دو روز وقت گذاشتم برای شماره مجازی و نشد آما بایک نگاه به سایتشما شماره ام رو ساختم خیلی ممنون

  67. سلام من برنامه رونصب کردم هم ایلمو میزنم هم پسورد ولی خب اون دکمه ابیه نمیاد و همشم ارور میده چطوریه این ؟

  68. سلام ایمیل زدم کد هم زدم ولی اون ابیه برام بالا نمیاد ک روش کلیک کنم. چیکار کنم

  69. سلام من همون اوا ک وارده textnowشدم ایمیل زدم رمزمم ۸ رقمی وارد کردم وقتیcereate accountمیزنم هی یه چیزی به انگلیسی مینویسه لطفا بگید توروخدا فیلترشکنم روشنه اما باز همینو مینویسه توروخدا بهم بگید از چیه

  70. با استفاده از شماره مجازی وارد تلگرام شدم. بعد از اینکه کد دریافت شده رو وارد میکنم میگه شما تایید دو مرحله ای رو فعال کردی. ازم یه گذر واژه میخواد من نمیدونم چیه و وقتی میخوام اونو در یافت کنم گذر واژه رو به ایمیلی میفرسته که برای من نیست. باید چیکار کنم؟

  71. سلام یه سوال من با این برنامه یه اکانت ساختم تلگرامم پاک شده میخوام دوباره نصبش کنم اون برنامه ام پاک شده با این اوضاع راه دسترسی به اون اکانتم چیه ایا راهی داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  72. اقا من میخوام اکانت بسازم اجازه نمیده و ارور میده باید چیکار کنم با فیلتر شکن و بدون اونم انجام دادم نشده

  73. سلام
    من اگه با این شماره که تو این برنامه ساختم وارد تلگرام بشم مخاطب هتی من نمیبینم من در تلگرام هیستم؟
    خواهشا جواب بدین نیاز دارم

  74. ببخشید فقط وقتی وارد تلگرام میشم مخاطب هام متوجه نمیشن که من تو تلگرامم؟

  75. باسلام باورکنیدخیلی سخت سکوت وهمینطورتوضیحش من گردش کاررامیگم دیگه صلاح ملک خویش خسروان دانندتعدادی که مافیابه معنی مجهول بودن هویت واقعی معرفندازفعالیتهای کشوری الایک تجارت ساده بامبالغی برنامهای کارای برای به سلطه دراوردن اپراتورهاهزینه وبرنامهای متفاوتی دارندپیشنهادهای خوشاینده کاربران راتهیه کردن بسیارساده استاقدام کاربران درفض ا ی مجازی چنانچه متعارف نباشداولین اسیبهابه خودش میرسد

  76. سلام بنظر من با textnow چه بشه و چه نشه وارد تلگرام نشید چون اگر یکبار بهر دلیلی مجبور بشید تلگرامتونو پاک کنید دوباره همون کد رو بهتون نمیده و میگه این شماره دیگه در اختیار شما نیست و واگذار میشه به شخص دیگه ایی. یاحداقل تایید دومرحله ایی رو حتما فعال کنید تا اطلاعات اکانتتون واسه شخص دیگه ایی نره.

  77. سلام من هرچی برنامه text now رو در گوگل پلی سرچ میکنم نمیاد باید چیکار کنم؟؟

    • دوستانی که با این مشکل مواجه هستند از قسمت اپ های گوشیشون برنامه گوگل پلی را Clear Data کنند و سپس آی پی ایران و تغییر بدید با شیلترشکن و حالا گوگل پلی و باز تا دانلود کنید.

  78. تگرامم رو پاک کردم و یادم نبود سیمکارت داخلش نیس حالا برای ورود دوباره کد رو به اون شماره می فرسته که گم کردم چیکار کنم؟

  79. 13 تا شماره درست کردم توی تلگرام واتساپ ایمو……و غیر که شماره رو میزنم مینویسه با این شماره نمیشه اکانت درست کرد فقط یک بار توی تلگرام شد که اون هم مال یکی دیگه بود جواب بدین…….لطفا

  80. سلام
    دوتاسوال داشتم
    ميشه بااكانت مجازي ازتلگرام استفاده کرد
    ؟
    واینکه وقتی شماره مجازیمو واردمیکنم مینویسه این خط تلگرام داره اول دلیت اکانت کنید سپس دوباره تلگرام نصب کنید چیکاربایدبکنم

      • ببخشید ایمیل باید حتما درست و دقیق باشه یا همینجوری ام میشه و سوال دیگه اینکه من اگر گزینه ی sync contacts و بزنم مخاطبینمو فقط نشون میده یا اینکه مخاطبین حضور من در تلگرام با شماره مجازی مطلع میشن ممنووون از سایت کاربردتون

  81. سلام یه سوال داشتم میگم وقتی میخوام به دوستام پیام بدم مینویسه درحال حاضر شما میتوانید به مخاطبین مشترک پیام ارسال فرمایید آخه چرا

  82. سلام اگه من شماره مجازی بسازم کد تلگرام به شماره مجازی ارسال میشه یا…

  83. ببخشید من سیکارتم گم شده و متاسفانه تلپرامم هم پاک شده برای نصب دوباره با همون شماره نیاز به کد دارم اما چون سیمکارت ندارم نمیتونم کد رو بگیرم باید چه کار کنم و این که ایا میشه کاری کرد که این کد به ایمیل ارسال شود

      • سلام وقتتون بخیر . من تا دیروز از شماره مجازیم استفاده میکردمم دقیقا الان دو سال دارمش از کامپیوترم و موبایلم حذف شد کلا دلیت شد بعد هر چه میخوام بهش پیام بدم میگه که حدف اکانت شده به شرکت تلگرام پیام دادم درستش کردن حالا میخوام واردش بشم خوب شماره ندارم که کد بیاد واسش فقط شماره رو دارم ورود کنم همین که کجا فرستاده میشه خواهشن پاسخ بدین