خانه » تلگرام » بازیابی اکانت تلگرام و نصب مجدد حساب حذف شده [2 روش]

بازیابی اکانت تلگرام و نصب مجدد حساب حذف شده [2 روش]

بازیابی اکانت حذف شده تلگرام

حذف شدن حساب در تلگرام به دو صورت عمدی و غیرعمدی است. اما در بعضی شرایط امکان بازیابی اکانت تلگرام و نصب مجدد تلگرام حذف شده وجود دارد. بازیابی حساب دیلیت شده تلگرام زیاد کار پیچیده و سختی نیست، اما نیاز به یک آموزش کوچیک داره که ما در اینجا براتون آماده کردیم تا بتوانید تلگرام خود را مجدد بازگردانی کنید.

دوستان عزیز، موفقیت در این روش بستگی به نحوه حذف حساب شما دارد و 50 50 هست. اما خب چون رایگان هست و کار سختی هم نیست حتما ارزش امتحان کردن را دارد. پس به شما پیشنهاد می‌کنم بجای صرف هزینه‌های بیخود برای اینکار یکبار اینکارو انجام بدید که شاید موفق شدید.

چگونه اکانت دیلیت شده تلگرام را برگردانیم؟

در شرایط عادی اگر شما یک شماره و دیلیت اکانت کنید یا خود به خود این اتفاق براش رخ دهد، برای همیشه اطلاعات، مخاطبین، فایل‌ها و گفتگوهایی که در آن حضور داشتید پاک میشود و نه تنها شما بلکه هیچکی به آن دسترسی نخواهد داشت.

ولی در ادامه یک راه به شما پیشنهاد میکنم که بتوانید شانس خود را برای بازیابی اکانت تلگرام امتحان کنید. فقط یک نکته اونم اینه که اگر بصورت عمدی خودتان اقدام به حذف حساب کردید روش 1 و انجام بدید. ولی اگر بصورت ناخواسته حساب شما پرید، روش 2 را انجام بدید.

در صورتی که حساب شما مسدود شده باشد باید آموزش رفع مسدودی تلگرام را مشاهده کنید.

1- بازیابی اکانت تلگرام با ارسال متن از طریق سایت رسمی

خب برای بازیابی اکانت تلگرام که بصورت عمدی حذف شده، وارد بخش support شده و در قسمت Your email “ایمیل شما” یک ایمیل معتبر درج کنید که به آن دسترسی داشته باشید، در قسمت Your phone number “شماره تلفن شما” هم شماره ای که قصد گزارش آن دارید را به فرمت صحیح و با کد کشور ایران (9893900000+) وارد کنید. حالا نیاز به یک متن دارید.

برگرداندن اکانت پاک شده تلگرام

توی اون کادر بزرگ هم باید متن و بنویسید، تمامی دلایل و علتی که باعث شده حساب شما حذف شود را توضیح دهید. متن را باید به زبان انگلیسی بنویسید و اگر هم نتوانستید از مترجم گوگل کمک بگیرید.

توجه کنید با توجه به بیش از 1 میلیارد کاربر تلگرامی زمان پاسخگویی نسبتا طولانی میباشد و از ارسال مکرر خودداری کنید. حتما در نوشتن درخواست به زبان انگلیسی بنویسید من توصیه می‌کنم به زبان محلی و فارسی گزارش خود را ارسال نکنید.

2- بازگرداندن اکانت حذف شده تلگرام با ایمیل به پشتیبانی

پس از اینکه روش اول را انجام دادید. همون متن شکایتی که در بالا آماده کردید را، اینبار به [email protected] ایمیل بزنید. برید به جیمیل یا ایمیل خودتون و نوشتن ایمیل یا مداد پایین و بزنید تا با صفحه شبیه عکس زیر مواجه شوید.

بازیابی اکانت تلگرام و نصب مجدد حساب حذف شده
  • ادرس گیرنده که و گفتم بهتون چی بزارید
  • عنوان و هم بزنید Restore My Account: +980000000 – بعد 98+ باید شمارتون و بدون صفر اولش وارد کنید
  • در کادر بزرگ هم متن ارسالی به انگلیسی و قرار بدید. متن ایمیل باید حاوی شماره تلفن شما با پیش شماره کشور باشد.

خب کار تمام است و شما نیاز دارید تا 48 ساعت صبر کنید تا نتیجه مشخص شود.

آیا اکانت دیلیت شده تلگرام قابل بازیابی است؟

اینکه پیام های اکانت حذف شده تلگرام قابل بازیابی است یا خیر بستگی به شخصی داره که قصد انجام اینکارو داره، شخص عادی فقط از طریق روش بالا می‌تواند اینکارو انجام دهد ولی پلیس فرق داره!

این سوال که آیا پلیس فتا یا مراجع قضایی میتونه اکانت های پاک شده و برگردونه یا نه به عواملی بستگی داره ولی در بیشتر موارد پلیس ایران نمی‌تواند اطلاعات دیلیت شده این پیامرسان را برگرداند، اما می‌تواند از طریق دیتابیس‌های لو رفته خط شمارو پیگیری کند.

هرچند ایران هیچگونه دسترسی به تلگرام اصلی ندارد اما ممکن است به غیررسمی‌های ایرانی که امروزه زیاد هم شده دسترسی داشته باشد. توسعه دهندگان نسخه‌های غیررسمی می‌توانند در صورتی که دادگاه از آنها بخواهد، اطلاعات شمارو در اختیارشان قرار دهد.

آیا اکانت دیلیت شده تلگرام قابل بازیابی است

در هر صورت پیگیری اکانت‌های دلیلت شده خیلی سخت و نزدیک به غیرممکن است. تجربیات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات درج کنید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

حساب کاربری حذف شده به تلگرام پیوست یعنی چه

حساب کاربری حذف شده به تلگرام پیوست یعنی چه

اگر یکی از مخاطبان شما به تلگرام وارد بشه و بلافاصله حساب خود را دیلیت کند، این پیام را مشاهده خواهید کرد. مثلا طرف ساعت 5 وارد بشه و شما پیام ورود و نبینی و در ساعت 6 دیلیت بزنه و شما هم بعد 6 بیای و ببینی دیگه نمی‌تونی بفهمی اون شخص کی بوده، در هر صورت چیز مهمی نیست و خطری برای اکانت شما ندارد. این اشخاص حتما جز مخاطبان شما بوده‌اند.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
591 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا