عدم نمایش مخاطبین در تلگرام | اضافه نشدن مخاطب (تضمینی)

بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام

پس از فعالسازی تلگرام و ورود به برنامه لیست مخاطبین گوشی شما باید در تلگرام به نمایش در بیاید. اما گاهی همه یا بعضی مخاطبین نشون نمیده که خب این اعصاب خوردکن هست.

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام در بعضی گوشی‌های اندروید همانند سامسونگ، هواوی، شیائومی و گوشی‌های آیفون مشاهده میشود که براحتی با دستورات زیر بالا نیامدن مخاطب در تلگرام را برای شما رفع میکنیم.

چرا مخاطبین تو لیست تلگرام نمیاد ؟

علت عدم همگام سازی مخاطبین تلگرام 4 تا هست، که ما هر چهارتارو بصورت تصویری براتون قرار دادیم که شما تک تک بررسی کنید تا مشکل اضافه نشدن مخاطب های شما حل شود.

همانطور که مطلع هستید شماره ها را با هر نامی که در گوشی خود ذخیره کرده باشید بایست با همان نام در تلگرام سینک و به نمایش درآید و می توانید به آنها پیام دهید. توجه کنید لازم نیست که آن شخص شمارتون و داشته باشد، کافیست شما اکانت اون و در گوشی خود ذخیره کنید و از آن پس در لیست مخاطبین تلگرام خود مشاهده نمایید.

1- همگام سازی مخاطبان و فعال کنید

اگر در قسمت کانتکت های تلگرام لیست مخاطبین خود را مشاهده نکرده و هر کاری می کنید خط دوستان و آشنایان شما به نمایش درمی نمی‌آید باید توجه داشته باشید که هنگامی که برای بار اول می‌خواستید تلگرام وارد شوید Sync Contact (همگام سازی مخاطبان) را غیرفعال نکرده باشید

اگر Sync Contact را غیر فعال کرده باشید در تلگرام همگام سازی برای دریافت شماره های شما انجام نخواهد شد که احتمالا عدم نمایش مخاطبین در تلگرام به همین عامل بستگی دارد.

برای روشن کردن همگام سازی مخاطبان از طریق منوی همبرگری بالا به Settings (تنظیمات) رفته و سپس در بخش حریم خصوصی Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) باید طبق عکس بالا Sync Contact (همگام سازی مخاطبان) را روشن کنید

همچنین اگر شماره ها در سیم کارتتان سیو شده است آنها را به حافظه گوشی خود انتقال دهید و سپس ببینید که ایا درست شده است یا نه.

2- مجوز دسترسی ها را بررسی کنید

یک علت دیگه اینه که خود برنامه اجازه دسترسی و به لیست مخاطبان را ندارد و باید حتما بررسی کنید.

به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و از قیمت app ها یا برنامه ها تلگرام را انتخاب کنید. سپس دنبال Permissions “مجوزها و دسترسی‌ها” رفته و همانند تصویر زیر دسترسی به Contacts “مخاطبان” را روشن کنید. اگر که فعال بود از قبل که هیچی، بقیه مطلب و مطالعه کنید.

چرا مخاطبان تلگرامم نشون نمیده

3- مشل بالا نیامدن مخاطبین تلگرام بخاطر باگ تلگرام

گاهی اوقات هم خود تلگرام به مشکل میخوره که این اتفاق رخ میده شما باید روش زیر و انجام بدید. بهتره موقت تلگرامتون و فارسی کنید تا راحتتر بتوانید گزینه ها را تشخیص دهید.

ایمپورت مخاطبین تلگرام

به بخش setting یا تنظیمات Telegram بروید و سپس به انتهای تنظیمات بروید (بیاین پایین) در این قسمت نسخه تلگرام را میبینید که باید روی آن لمس کنید و چند ثانیه نگه دارید که میبینید یک شکلک همانند تصویر زیر ظاهر میشود که باید انگشت خود را بردارید، سپس بلافاصله روی ان لمس کنید و نگه دارید تا منوی مخفی ظاهر شود

پس از ظاهر شدن منوی Debug Menu با انتخاب Import contacts (وارد کردن مخاطبان) و دو گزینه بعدی مشکلی اگه باشه رفع خواهد شد.

4- عدم نمایش بعضی مخاطبین در تلگرام بخاطر نداشتن کد کشور

اونایی که از شماره سیم کارت‌های جدید یا شماره مجازی برای تلگرام استفاده می‌کنند باید در مخاطبین گوشی به اول همه شماره ها 98+ اضافه کنند که کد کشور ایران هست.

چون در صورتی که شماره مجازی شما مربوط به مثلا کشور آمریکا باشد شماره‌های که در داخل گوشی شما هست، در صورتی که اول آنها 98 نداشته باشد یعنی به صورت 0911…. شروع شده باشند هیچ وقت با خط کشورهای دیگه به نمایش درنمی آید و یا باید از خط ایرانی استفاده کنید یا به تک تک contact ها 98 اضافه کنید.

در آخر اگر بازم نشد یبار از تلگرام خارج بشید (log out) و مجدد وارد بشید، (هنگام ورود مجدد تیک “همگام سازی مخاطبین” را بزنید)

توجه کنید که حتما تلگرام خودتون و بروزرسانی کنید.

علت اضافه نشدن مخاطب برای کاربران آیفون

یبار از تلگرام خارج شوند و سپس روی دکمه Home دوبار بزنند و سپس انگشت خود را به بالا بکشند و چک کنند که مشکل رفع شد یا خیر.

اگه مشکلتون حل نشد برای امتحان اسم چنتا از دوستان و آشنایان را تو دفترچه تلفن خود تغییر بدید و چک کنید که اسم اونها اومده تو لیست یا نه، اگه دیدین اسم تغییر داده‌ها اومده پس باید تک تک اسامی را تغییر بدید (اسم کلمه یا یه حرف اضاف کنید).

2 -همچنین مثل اموزش بالا به اول چنتا شمارتون 98 و اضافه کنید و چک کنید که ایا درست شد یا خیر

علت اضافه نشدن مخاطب در تلگرام چیست؟

در اپدیت های اخیر بخش حریم خصوصی دچار تغییراتی شده است که یکی از انها سفارشی سازی برای مشاهده شماره توسط دیگران است،

ما در بخش “مخفی کردن شماره در تلگرام” توضیح دادیم که چگونه اینکارو انجام دهید، اگر شخصی که شمارش و دارید در بخش Phone Number از تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، روی گزینه هیچ‌کس گذاشته باشه دیگه نمیتونید با شمارش اونو به مخاطبانتون اضافه کنید، برای همینه که میدونید طرف تلگرام داره ولی میگه هنوز وارد تلگرام نشده است

به اشتراک بگذارید

407 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من تمام راههارو انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم. فقط چندتا از مخاطبین در تلگرام نمایش داده میشه. لطفا راهنمایی کنید.

  2. سلام چرا من موقع ثبت شماره جدید(مخاطب جدید)، اون مخاطب رو سیو نمی کنه. و ارور میده

  3. سلام من با خطم تلگرام نصب کردم فقط مخاطبین که اکانت مجازی دارن میاره بقیه رو نمیاره چکار کنم همه مخاطبین برام بیاد

  4. سلام خسته نباشید من دارم شماره هامو تو لیسا مخاطبین خود تلگرام ادد میکنم ولی از یه جایی دیگ میگه همچین اکانتی با این شماره نیست در حالی ک وقتی همین شماررو با یه تلگرام دیگ ادد میکنم اکانتش میاد میخواستم بدونم ایا محدودیتی واسه تعداد مخاطبین هست ؟؟؟ اگه هست راهی واسه برداشتنش هست؟ ممنون

    • محدودیتی نداره، هر شخص میتونه شماره خودش و از یک یا چند نفر مخفی کنه، ممکنه برای اون شمارت مخفی کرده و وقتی شما میزنی شمارش و بهت میگه تلگرام نداره

  5. سلام من دیلیت اکانت کردم و دوباره وارد شدم الان نصف مخاطبینی که توی تلگرامم داشتم نیستن تمام مراحل بالا رو هم انجام دادم چیکار باید بکنم الان؟

  6. با سلام من وارد کشور دیگری شدم و از خط کشور دیگر استفاده می کنم چندی قبل برخی مخاطبین در تلگرام را نمی توانم ببینم. تمامی راه هایی رو که نوشتید امتحان کردم ۰۰۹۸ رو به مخاطبین اضافه کردم باز هم مشکل برطرف نشد شماره های کنتاکت رو دوباره import کردم روی گوشی باز هم نشد
    چکار می تونم انجام بدم

  7. سلام من 9هزار مخاطب به گوشیم اضافه کردم. تمام این مراحل ذکر شده را هم انجام دادم اما هنوز مخاطبین برام نمایش داده نمیشه. لطفا بفرمایید چه کنم

        • تو تنظیمات تلگرام که phone number نداره
          تقریبا دو ماهه این مشکل واسم پیش امده
          لطفا یه راه حلی واسم بگین هر شماره ای ذخیره میکنم تلگرامم بالا نمیاد
          همه ترفندا رو هم اجرا کردم

        • تلگرام هم اخرین نسخه از پلی استور دانلود کردم
          فون نامبر هم رو همه قرار دادم ولی باز هم مخاطبینم بالا نمیان یعنی از ۳۰۰ مخاطب تلگرام ۴۰ تاش بالا اومده
          واقعا باید چیکار کرد

  8. سلام
    من هم مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام دارم
    هر ترفندی که بلد بودم هم اجرا کردم
    ولی مخاطبینم تو تلگرام به روزرسانی نشدن
    گوشیم سامسونگه
    انواع تلگرام رسمی و غیر رسمی نصب کردم
    انواع فیلترشکن و پروکسی نصب کردم
    گوشی تنظیمات کارخونه کردم
    اکانت گوگل حذف کردم
    مخاطبین دونه دونه ذخیره کردم
    مخاطبین با +۹۸ذخیره کردم
    مخاطبین رو گوشی و سیمکارت و غیره ریختم
    گوشی فلش زدم
    با چند خط دیگه هم امتحان کردم
    کد مخفی تلگرام هم زدم
    همگام سازی مخاطبین گوشی و تلگرام رو هم فعال کردم
    ودر اخر دیلیت اکانت هم کردم
    ولی درست نشد
    ممنون میشم کسی راهنماییم کنه
    کارم بدجور گیره

    • منم مشکل شما رو دارم، بعد از دو سه بار دلت اکانت زدن ، تلگرام خودش مخاطبین رو اضافه نمیکنه، با یه شماره جدید امدم هشون سینک شد ولی با شماره اصلیم بالا نمیاره که نمیاره

  9. سلام ” وخت عزیزان بخیر و نیکی
    من ی خط 935( از سال 86 ) و ی 936( از سال 96 و همراه با گوشی سامسونگ a5 2017) داشتم ک تا برج 98/5 بدون مشکل با تلگرام کار میکردم.
    مردادماه اومدم املاک و از مهرماه هم ( ی خط همراه اول هم گرفتم ) کانال تلگرام با 936 ایجاد کردم [ و بعد تصمیم گرفتم کانال و به همراه اول انتقال بدم و خط 936 رو باطل کنم و متعسفانه بعد یکی دو روز جستجو ب نتیجه ای نرسیدم و حذف اکانت کردم و از 936 بکاپ گرفتم ولی خب چ فایده = بعدن فهمیدم ک اگه با همراه اول اکانت تلگرام نمی ساختم مشکلی بوجود نمیومد! ]

    مشکل من الان اینه که اکانت خط 935 شخصیه و همراه اول کانال تلگرام مون،
    و هر وخت مخاطب اضافه می کنم تو گوشیم یا خود تلگرام، مخاطبین با اکانت شخصی و راحت میبینم ولی با اکانت کانال تلگرام و خیلی کمتر [ که متعسفانه افراد و میخام ب کانال اَد کنم نمیشه و نمی بینم مگر اینکه آیدی داشته باشن ] و بعضی تماس های جدید و تو کانال تلگرام اد می کنم ی اروری میده ک فعلن عکسی ندارم بفرستم ولی مضمونش اینه که کلّن نمیتونم اد کنم ولی با اکانت شخصی 935 اد می کنم میشه و خیلی جالبه!( که فکر کنم بر میگرده به مشکل حذف اکانت 936 )
    و اینو میدونم ک گزینه import contact و هر چن وخت میزنم ولی خب تو کانال تلگرام مون واسم کار راه بنداز نیست ( و البته بعدن فهمیدم که حذف اکانت 936 چه اشتباهی بود! )
    ممنون میشم از دوستان کسی کمکم کنه ک واقعن خیلی واجبه.
    سپاس
    ببخشید شایدم سوالم و سخت متوجه بشن بعضی از خانندگان

  10. با سلام، دوستانی که مشکل بالا نیامدین مخاطبین دارن حتی تمام روش های موجود هم که هستش امتحان کردن باید عرض کنم این مشکل زمانی پیش میاد که یه نفر خیلی دلت میزنه و حتی کسایی که با یه بار دلت زدن هم دچار این مشکل میشن باید بگم این یه نوع باگ هستش تو تلگرام تنها راهش هم اینه که وقتی مخاطبین بالا نمیاد نعع دلت بزنین نعع مخاطبین تغیر بدین فقط هر روز صب کنین تا مخاطلین اظافه بشن مثلا بعد دو روز یه بار مخاطبین از بخش تنظیمات فرابخونین اون موقع میبنین که کم کم اظافه میشن هیچ راحلی نداره فقط باید صب کنین هرروز تعدادی از مخاطبین اظافه میشن

  11. با سلام من کارهای بالارو همه انجام دادیم ولی بازهم مخاطب های تلگرام نمایش داده نمیشوند

    • دوست عزیز مال منم اونجور شده بعد این که دلت اکانت زدم و دوباره اکانت باز کردم، فقط دو سه تا مخاطبین بهم نمایش میده خودشم وقتی دستی میخوام مخاطبین وارد تلگرام کنم میگه طرف تو تلگرام نیستش مال منم مثل مال شماس پرسیدم گفتن باید فلش بزنی مشکل از گوشی ولی من هنوز فلش ندادم بزنن شما تونستین حل بکنین مشکلتون؟؟

  12. سلام،من بعد دلت اکانت کردم وقتی وارد تلگرام شدم فقط چند تا از مخاطبین میاره بقیه رو کلا نمیاره در حالی که اونا تلگرام دارن هر روشی که بگین امتحان کردم ۹۸ اظافه کردم و… بازم نشد حتی مخاطبین گوشیمو پاک کردم از نوع سیو کردم باز نشد حتی تنظیمات کارخانه زدم به گوشیم باز درست نشد تر خدا کمک کنید اگه راحلی هس جوابشو ایمیل کنید خواهش میکنم اخه مشکل از چیه به پشتیبانی تلگرام کسی میتونه گزارش بده؟؟

  13. سلام . من یک اکانت مجازی آمریکا در تلگرام ساختم و ریپورت هم نیست . اما وقتی میخوام کسی رو به کانال یا گروهی اضافه کنم مینویسه فقط شما میتوانید مخاطبین خودتون رو عضو کنید . در صورتی با شماره اصلی خودم میتوانم اضافه کنم . مشکل از شماره مجازی آمریکا هست؟ یعنی اگر شماره کشور دیگه باشه بنظرتون درست میشه؟

    • خب داره میگه مخاطبین یعنی اون اشخاص باید شمارتو سیو کرده باشن، مطمنن اون افراد شماره مجازی شمارو که سیو نکردن

  14. من هرکاری که شما بگین انجام دادم اما شماره تلفن هام نمیان تو تلگرام
    تلگرام یکی از دوستام و نصب کردم کل شماره های اون اومد تو گوشیم
    اما شماره های خودم که تو گوشی خودم ذخیره هستش تو تلگرام نمیاد

  15. سلام.من در تلگرام دسکتاب هر کاری میکنم نمیتونم مخاطب یا مخاطبینمو ثبت کنم و هر بار پیامی بصورت لاتین میاد که شما نمیتونید مخاطب خود را ثبت یا ذخیره کنید.همه تنظیماتم دستکاری کردم و حتی تلگراممو پاک کردم و از دوباره نصب کردم.ولی بازم درست نشد.ممنون میشم اگر راهنمایی بفرماید

  16. سلام همه اینکار ها رو انجام دادم نشد که نشد حتی سیم کارت نو خریدم باز هم نشد

  17. سلام تمام مراحل رو انجام دادم چندبارحذف اکانت کردم وبا تگلرامهای مختلف حتی تلگرام اصلی هم نشدکه نشد وبازمخازبین بطورکامل نمیادبالا

  18. سلام
    همه مراحلی که گفتید رو انجام دادم ولی مشکل حل نشد
    لازمه این رو هم بگم که هرچی روی گزینه ورژن نگه میدارم اون شکلک نمیاد ولی بعدش جدول باز میشه

  19. من ازاکانت مجازی نصب کردم و هرمخاطبی ک شمارشو وارد میکنم میگه وارد تلگرام نشده درصورتی ک تلگرام داره

  20. سلام من همه روشهارو امتحان کردم‌ولی نمیتونم مخاطب جدید اضافه کنم ارور میده که مخاطب تلگرام نداره و میخاد دعوتش کنی

  21. سلام شخصی ازتلگرام به من پیام میده.پروفایلش راچک گردم شماره نداره فقط ناشناس نوشته شده چطوری شمارش روبدونونم.

  22. سلام و احترام.
    با تلگرام اورجینال 5.5 به هیچ وجه مخاطبین جدید وارد کانتکت تلگرام نمی شوند.
    با تلگرام ایکس، وقتی با خط دیگه ای وارد تلگرام می شوم، همه مخاطبین داخل گوشی به تلگرام منتقل می شود، اما وقتی با خط اصلی خودم وارد می شوم، مخاطبان جدید وارد کانتکت‌های تلگرام نمی شوند و همه موارد فوق را هم امتحان کردم.
    ممنون می شوم که راهنمایی بفرمائید.

  23. سلام من دیلیت اکانت کردم ولی بازهم مخاطبینم بازنشد چکارکنم این راه حلم انجام دادم که گفتید

  24. با سلام
    همه مراحل انجام شد و مشکل حل نگردید
    حتی تک تک شماره مخاطبینی که تلگرام دارند را در برنامه وارد میکنم ولی با این پیام که مخاطب مورد نظر تلگرام را نصب نکرده مواجه میشم دد صورتی که مخاطب مورد نظر تلگرام دارد

  25. با سلام
    من تلگرام delet account کردم ، بعد مجدد لاگین کسی تو تلگرام منو پیدا نمی کند ، لطفا راهنمایی کنید

  26. سلام تعداد زیادی از مخاطبین من هم نام شده اند مثلا همه تبدیل شدند به احسان جعفری، دلیت اکانت هم کردم درست نشد لطفا راهنمایی بفرمایید

  27. اگر ریپورت شوید تلگرام شما رو محدود میکنه و بجز مخاطبینی که شماره شما در تلگرامشون ذخیره هست شما مخاطب دیگری در تلگرام خود نمیبینید و نمی توانید اضافه کنید . برای رفع مشکل به تلگرام ایمیل بزنید تا محدودیت شما برطرف شود وگرنه مخاطبین شما با تلفنتون بروز نخواهد شد.

  28. سلام
    من شماره هایی که سیو دارم با 98+ و گزینه sync contact هم فعاله. import contAct هم کردم اما هنوز بعضی از کانتکت هام تو تلگرام نیستن

  29. سلام مخاطبین تلگرامم با تلفنم همگام سازی نمیشود هر کار بالا را نیز انجام دادم اما درست نشد دیگر نمیدانم چکار کنم

  30. سلام. من از وقتی تلگرامم رو دیلیت اکونت کردم خیلی از مخاطبینم ک اسمشون در لیست مخاطبین گوشیم هست رو تو قسمت کانتکت تلگرامم از دست دادم. همه ی مراحل گفته شده ی بالا رو انجام دادم اما باز هم اون مخاطب ها به لیست مخاطبان تلگرامم اضافه نشدن. دیگه واقعا نمیدونم باید چکار کنم.

  31. سلام من یه مشکل دارم هرکاری میکنم مخاطبین نمیاد یعنی مینویسه این شماره در تلگرام وجود ندارد ولی در صورتی که هست هم تو تلگرام میزنم مینویسه وجود نداره هم وقتی تو مخاطبین سیو میکنم نمیاد همش مینویسه وجود نداره ولی با یه شماره دیگه میزنم داره

  32. سلام تلگرام دیلت زدم دوباره نصب کردم اما اسم منو برای مخاطبامم که منو سیو دارن نمیاره
    متاسفانه درسترسی به مخاطبامم ندارم که گوشی. چی کنم؟؟؟

  33. سلام من راههای که گفتین رفتم ولی نمیشه.بایه سیم کارت دیگه هرشماره ای میزنم میشه نشان میده ولی خط خودم نمیدونم چندروزه تلگرام نشون نمیده

  34. گوشی من آیفونه هرچی مخاطب جدید ذخیره میکنم توی تلگرامم نمیان با اینکه همگام سازی هم روشنه چیکار باید بکنم

  35. وقت بخیر . چطور میشه فایلهایی بک آپ گرفته شد در تلگرام رو بازگردون ؟ تلگرامو حذف کردم و قسمتی بنام سیو مسیج داره بعدش بک آپ گرفتم حال که تلگراممو نصب کردم میخام فایلها رو برگردونم !

  36. باسلام.
    من چند بار دلیت اکانت زدم بعد دیدم دیگه اجازه نمیده ثبت نام کنم.با یه شماره دیگه وارد شدم و بعد تعویض شماره زدم و خط خودمو وارد کردم…اما سوالم اینجا که چرا مخاطبینی که شماره منو سیو کردن اون شکلک دوطرفه واسم نمیاد از دوستم.البته بعدش از دوستم سوال کردم و گفت پیام نیومده که وارد تلگرام شدی.میشه راهنمایی کنید چکار کنم؟

  37. سلام خسته نباشید .ببخشید اینکه من بعد دیلیت اکانت همه ی مخاطبامو دارم ولی خودم تو اددلیست هیچکس نیومدم و کسی نمیبینه ک من تلگرام دارم علتش چیه؟ اون گزینه هایی که گفتید هم همه رو انجام دادم .ممنون

  38. سلام خسته نباشيد گزينه privacy policyاصلا واس من وجود نداره اون پايين چيگار بايد بكنم مرسى

  39. سلام وقتتون بخیر..توروخدا کمکم کنید چون خیلی حیاتیه..کسی که توی گوشیش شماره منو ذخیره میکنه و از طریق تگرام بهم پی ام میده شمارش واسم نمیاد..چیکار باس بکنم..؟توروخدا کمک کنید..مرسی

    • سلام داداش شما مشکل عدم نمایش شماره مخاطبت در پی وی تلگرام درست شد به منم یاد بدی چکار کنم منم مشکل تورو دارم

  40. درود وقت بخیر . تلگرام بنده نسخه ویندوز دستاب 1.5.4 میباشد . وقتی دوستان بهم پیغام میدن و با شماره ادم میکنن شمارشون نمیوفته و نشان داده نمیشود ؟ از خودشونم میپرسم میگن دستکاری نکردیم یعنی مخفی کردن شماره دست نزدیم . علت چیست ؟

  41. سلام من الان تلگرامم رو نصب کردم ولی مخاطبینم نمایش داده نمیشن
    و حتی دستی میخام اضافه کنم میگه :این مخاطب تلگرام ندارد!!!
    نسخه ام موبوگرمه لطفا راهنمایی ام کنید

  42. از بیر مسنجر استفاده کنید و بعد تمام مراحل بالا مجددا شماره هارو سیو کنید

  43. سلام.
    تازگی وقتی میخوام عضو جدید با کانالم اد کنم میگه فقط مخاطبین مشترک رو میتونی اد کنی. مشکل چیه؟

  44. با عرض سلام وخیته نباشید. در ایفون شماره تلفن بنده در تگرام نمیاد باید چیکار کنمبا تشکر

  45. سلام
    من اکانت تلگرام ایجاد کردم اما برای هیچ کدام از مخاطبین تلگرام پیام نرفت که بدونن من تلگرام دارم. مخاطبین تلفن من هیچکدام در تلگرام شماره مرا ندارند در صورتیکه چک کردم و دیدم در لیست مخاطبین تلفن آنها هستم.
    چطور این مشکل را رفع کنم.

  46. سلام من میخوام یه یه کانتکت تو تلگرامم اضافه کنم وقتی شماره تو وارد میکنم مینویسه که …is not on telegram yet would you like to در صورتی که طرف عضو تو تلگرام چه باید کرد؟

  47. سلام. من تمام این مراحلی که شمافرمودیدانجام دادم ولی متأسفانه مشکلم حل نشدوازچهل نفرمخاطب تقریبأده تانمایش داده میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمیید

  48. سلام خسته نباشین،من وارد موبوگرام که شدم،هیچکدوم از مخاطبام جوین شدن منو ندید،آیکون مخاطبان دو طرفه هم برام نمیاد،میدونم که مخاطبام شماره منو توی گوشیشون سیو کردن اما توی تلگرام تا وقتی بهشون پیام ندم،نمیفهمن که من وارد تلگرام شدم،بهشون پیام هم که میدم شمارم نمیوفته براشون،مشکل از چیه و چطور باید حلش کنم؟! ممنون

  49. چند بارم دلیت اکانت کردم تلگرامای مختلف نصب کردم ولی نه تلگرام من برا مخاطبام میرہ نه اونا تو تلگرام من میان بالا

  50. سلام. یکی از مخاطبین من شماره منو مطمئنم داره چون توی ایمو در friends add me اومد فهمیدم شمارمو داره .شمارشو سیو کردم اما در تلگرام طلایی کنار اسمش عکس موبایل نیومد . چرا؟؟؟

  51. سلام. یکی از مخاطبین من شماره منو مطمئنم داره چون توی ایمو در friends add me اومد فهمیدم شمارمو داره .شمارشو سیو کردم اما در تلگرام طلایی کنار اسمش عکس موبایل نیومد . چرا؟؟؟

  52. سلام من اکانت تلگراممو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی الان اکانته من برای هیچ کدوم از مخاطبانم نشون داده نمیشه انگار ک هیچکدومشون شماره منو ندارن باید چیکار کنم تا درست بشه؟

  53. سلام من بعد ازچندماه تلگرامم را نصب کردم مخاطبینم بالا نمیاد چه با تلگرام اصلی و چه باهاتگرام همه راههای شمارم انجام دادم اما نشد یه عده که مطمئنم تلگرام دارند بازم تلگرام میزنه اکانت نداره باید چیکارش کنم

  54. سلام وقت به خير من تلگرامم توي گوشي يك پيغام خطا ميداد وقتي بازش ميكردم مخاطبين رو نشون ميداد ولي در حال اپديت كردن ميموند و ميچرخيد هيچ پيامي هم برام نمياد بعد من اپديت كردم تلگراممو ديگه اصلا مخاطبينو نشون نميده تو همون حالت اپديت ميچرخه ممنون ميشم راهنمايي كنين

  55. سلام.یکی از شماره های گوشیه من اینجوری شدن ینی تومخاطبام سیو هستن ولی توی تلگرام با شماره میاد برام و من هرچقد سیوشون میکنم دوباره میرم بیرون میام میبینم باز شماره هاشون افتادن.چیکار کنم

    • از مخاطبین تلگرام اقدام به ویرایش اسم کنید
      برین قسمت contacts روی مخاطب مدنظر کلیک کن بعد صفحه چت که باز شد رو نوار بالایی کلیک کن (اسمش یا شمارش) بعد سه نقطه بالا گوشه و بزن و Edit contact و که بزنی میتونی اسمش و تغییر بدید

      • من همین کارو کردم هردفعه یه اسم جدید سیو کردم ولی اصلا اسمش سیو نمیش فقط شماره هس حتی دیلیت اکانتم کردم ولی درست نشد

        • از تلگرام اصلی استفاده کن درست میشه اگر نشد از تو تلگرام کامپیوتر اینکارو کن

  56. سلام
    از كانتكت هاي من فقط ١٠ ٪‏ رو نشون ميده بقيه رو كلا نشون نميده واسم. تموم كارهايي كه بالا گفته شده بود رو انجام دادم و گزينه اخر رو اصلا داخل تلگرام من نداره
    بايد چكار كنم؟

  57. سلام من قبلا ایدی تلگرام داشتم ولی پاک کردم،الان مدتیه که افراد زیادی که صددرصد مطمئنم با شمارم میان پیوی،شمارشون برام بالا نمیاد .ممنون میشم زودتر پاسخگو باشین

  58. سلام من هم تلگرام هم تلگرام ایکس هم آی تله دارم که دو با دوتا شماره‌م خیلی شماره سیو کردم که تو کانال ادد کنم، آی تله و تلگرام ایکس که اصن هیچ کدومو نمیاره، تو تلگرامم چند درصدش میاد، مشکل از کجاس؟
    تو تلگرام شماره هاشونو میزنه دعوت به تلگرام با اینکه مطمئنم اکانت دارن

  59. سلام من تلگرامم را نصب میکنم برای مخاطبام نمیره..یعنی الان جندتا از مخاطبام فقط تلگرامم رو دارن بقیه ندارن..و بذاشون تلگرامه من نمیره چرا???

  60. با سلام من تو قسمت ورژن تلگرام این کار رو کردم قبلش همگام سازی کنم دیلیت اکانت کردم چه کار باید انجام بدم

  61. یکی از مخاطبا رو وقتی ذخیره میکنم بعد چند دقیقه دوباره شمارشو مینویسه..مشکل از چی میتونه باشه؟

  62. سلام من تعداد زیادی شماره تو گوشیم سیو کردم و لازم دارم برا تلگرامم . همین روشی که گفتید رو انجام دادم اما درست نشد. چیکار میتونم بکنم!؟

  63. سلام من مطالب بالا رو انجام دادم اما نشد
    و یه نکته دیگه هم هست من 2 تا خط تلگرام دارم یکی ایرانسل که قدیمیه و همه مخاطبینم هست توش و یکی 0912 که به تازگی تلگرام نصب کردم اما مخاطبینم بالا نمیاد
    علت چیه؟ممنون میشم راهنماییم کنید!

  64. سلام من با تمام این موارد هم نتونستم مخاطبینم رو در تلگرام به صورت کامل بیینم. وقتی شماره نسخه تلگرامم رو لمس میکنم شکلک بالا نمیاد و مستقیما پنجره ی debug meno باز میشه و اولین منوش که import contacts هست رو میزنم ولی بازم لیست مخاطبینم ناقصه

  65. سلام با ديدن شكلك ديگر نياز به كار ديگري نيست و فقط كافى است دوباره ورژن تلگرام را چند ثانيه دوباره لمس كنيم و آيتم گفته شده را انتخاب كنيم.

  66. سلام.من الان دوتا مشکل دارم یکیش اینه که با این شماره ای که تل دارم برای هیچکس نشون نمیده تلگرام منو و دوم این که اونایی که از طریق شماره بهم پی ام میدند شمارشون نمیوفته برام

  67. سلام من مدتی هست ک تلگراممو دیلیک کردم تا مشگله بالا نیومدن من برای مخاطبام حل بشه و نشده!!! چکار کنم اکانت من برای مخاطبام بالا بیاد ممنونم ازتون

  68. سلام
    من مطمینم مخاطبی شماره من را دارد ولی وقتی با او حرف میزنم شمارش برای من مشخص نمیشه
    چیکار کنم :/

  69. سلام.
    سه تا از شماره های گوشیه من اینجوری شدن ینی تومخاطبام سیو هستن ولی توی تلگرام با شماره میاد برام و من هرچقد سیوشون میکنم دوباره میرم بیرون میام میبینم باز شماره هاشون افتادن.میشه کمک کنید؟خیلی رومخه??

  70. سلام ببخشید تلگرام همه مخاطبین هستن ولی عکساشون بالا نمیاد و اینترنت هم پرسرعته فضای گوشی هم خالی و موبایل هم ایفون اس ای ۱۲۸ گیگه. چه باید کرد؟

  71. سلام
    من همه مراحل رو انجام دادم
    اما انگار مشکل از اکانتهای جدیده
    از ۱۰۰۰ شماره من هر روز فقط دو سه تاش به لیست کانتکتها اضافه میشه
    راهی نداره دیگه؟

  72. سلام وقت بخیر، من گوشی آیفون ایکس دارم، در تلگرام از مخاطبینی که من شماره شون رو ندارم پیام دریافت می کنم اصلا شماره ایشان دیده نمیشود به صورت مخفی پیام نمیدن چون تمامی پیام ها به این صورت است، به بخش info هم رفته ام، آیدی هم ندارم و برای تمامی پیام های دریافتی غیر از مخاطبینم این مشکل رو دارم مشهده شماره ایشان و ذخیره اون مدنظرم هست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  73. من همه کارها را کردم ولی نشد درضمن گوشیم سامسونگ و چند روزه حسابی کلافم کرده

  74. من گروهی دارم که فقط تو تلگرام شماره هاشون راسیو کردم
    دیشب کش گوشی را پاک کردم نمیدونم چرا اسامس اعضا که سیو کردم نشون داده نمیشه
    نظم گروهم به هم خورده .اینکارهم که گفتند انجام دادم ولی نشد.البته شماره ها مشاهده میشه ولی با اکانتی که خودشون گذاشتند .

  75. سلام خسته نباشید من تلگراممو باخط جدیدم وصل کردم اما تعداد کمی از مخاطبینمو نشون میده ک تلگرام دارن
    مثلا از ۴۰تا محاطبینم ۵یا۶نفرو میاره بالا ک تلگرام دارن. من باخط قبلیم تلگرام نصب کردم ولی همه مخاطبینم اومد بالا ولی بااین خطم وصل میکنم نمیاد بالا.
    ولی اگ باایدیشون بهشون پیام بدم میره بهشون ک تل دارن ولی برای من توی مخاطبین تلم میافته ک تلگرام ندارن چیکارکنم

  76. من با شماره مجازی اومدم تلگرام رو موبوگرام نصب کردم ،این روش هارو امتحان کردم اما بازم مخاطبی دیده نشد ،روشی که گفتید انگشت بذارید روی شماره نسخه تلگرام روی موبوگرام کار نمیکنه

  77. بإسلام لطفا به مشكلم رسيدگي كنيد،روي گوشي بك تلگرام با خط ديگه نصب كردم منتهي شماره جديد ك وارد آن ميكنم تلگرامش بالا نمياد وروي تلگرام قبلي نشون داده ميشه

  78. سلام وقتتون بخیر. من تموم کارها رو انجام دادم اما نشد.
    باید چکار کنم حالا؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  79. سلام
    ممنون از شما و توضیحاتی که در خصوص مخاطبان تلگرام ارایه کردید، من هنوز با مخاطبانم در نرم افزار تلگرام مساله دارم و همه مخاطبانم در تلگرام دیده نمی‌شود .
    همه مواردی که شما نوشتید را اجرا کردم اما در سیم کارتی که کار میکنم نشان داده نمی‌شود
    اما وقتی سیم کارتم را (شماره تلفنم) را عوض میکنم همه آنها را در تلگرامم میبینم،
    خیلی خیلی ممنونم اگر بتونید مشکل من را حل کنید،

    • داداشم منم اين مشكل رو داشتم فقط يه راه دارى اون سيم كارتت كه مخاطبين بالا نمياد ديلت اكانت كن بهد با اون سيم ديگه بيا بالا و در قسمت تنظيمات جاى سيم كارت هارو عوض كن اونجا كه زده تعويض شماره بعد همه مخاطبين با سيم جديد مياد بالا

  80. سلام خسته نباشید من مخاطبین تلگرامم بالا نمیاد هر کاری میکنم طبق دستور فوق از تو تنظیمات انجام دادم بازم نشد چیکار باید بکنم؟

  81. سلام..من تلگرامم رو اپدیت کردم.گزینه سینک رو هم فعال کردم.حتی اون قسمت پایین تنظیمان اموجی رو هم زدم و import contactولی باز هم نیومد..

  82. سلام من مخاطب گوشیم در تلگرام نمیاد بالا تمام راه حل هارو هم رفتم باز نشد
    import contact رو هم انجام دادم بازم نشد لطفا راهنمایی کنیید

  83. واقعا مسخرس من گوشیم ایفون همه روش هارو انجام دادم ولی باز هم مخاطبینم نمیاد

  84. من همه کارارو انجام دادم اکانتم مجازیه ولی بازم مخاطبینم خالیه از توی مخاطبین خوده تلگرام میخام ادد کنم میگه مخاطب شما تلگرام ندارد .چی کار باید انجام بدم؟

  85. سلام ادمین منم مشکلات دوستان رو دارم مخاطبینم به هیچ وجه بالا نمیاد لطفا بررسی کنید و راه حلشو پیدا کنید اگر برات ممکنه یه توییت به پاول دوروف بفرست ازش بپرس

  86. سلام
    همه ی کارایی رو که گفتین انجام دادم ولی بازم مخاطبین تو تلگرام بالا نمیاد نیاز مبرمی بهش دارم لطفا اگه راه حل جدیدی هست بگید

  87. این خطا پس از فیلترینگ شده تلگرام به وجود آمده امیدوارم راه مناسبی پیدا کنید

  88. سلام من موبوگرام رونصب کرده بودم دیلیت کردم وبرنامه رو هم حذف کردم آخرین ورژن رو ازبازاردانلود کردم نصب کردم حالا مخاطبینم نمیاد هرکاری که شده هم انجام دادم ولی بازم نشد، چه کارکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  89. سلام گوشی منم آیفون 7 همین مشکله بالا نیامدن مخاطبینم رو داشتم چون یه بار حذف اکانت زدم و دوباره نصب کردم به مشکل خوردم ولی الان اوکی شد
    برین تک تک مخاطبینتون رو ادیت کنین یه شکلکلی چیزی اضافه کنین بعد برین تو تلگرامتون میاره
    من اینکارو کردم اوکی شده الان

  90. سلام خسته نباشید..من همه ی اینکارو کردم ولی فقط تعدادی از مخاطبام میاد شماره ی کسایی ک تو تلگرامم نیستنو وقتی میزنم میگ وارد تلگرام این شخص نشده در صورتی ک تلگرام داره اون شخص ن من میتونم بهش پی ام بدم ن اون طرف میتونه به من پی ام بده چیکار کنم

  91. سلام .الان چند الان یکی دو روز هست که سیم کارت جدید گرفتم و تلگرام نصب کردم فقط ۵.۶نفر رو نشون میده با اون یکی خطم رفتم اون هیچی نشون نمیده .همه کارهایی هم که گفتین انجام دادم .ولی نیومد .باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  92. این ایراد فقط واسه مخاطبای ایرانه

    راه حل :
    همه ی مخاطبارو توی گوشیتون بدون +98 و بدون صفر اولش ویرایش و‌ذخیره کنید مثل ( ۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷)

  93. سلام.گوشی من هم این مشکل رو داشت.a5 ۲۰۱۷.الان خدمتتون توضیح میدم چیکار کنید.setting#apps#telegram#permissi ons#contacts#گزینه contats رو روی onبزارید یا به عبارتی اجازه فعالسازی contact رو بدید.حالا میتونید همه شماره هایی رو تو مخاطبین داشتید رو توی تلگرام ببینید.

    • دقیقا همین بود. آفرین.
      تو آیفون تو ستینگ میرید تو قسمت تلگرام تیک کنتاکت و بزنید. همین راحتی به کانال خوشنویسی من سر بزنید :
      @raghsekhodkaar

  94. سلام هنوز راه حلی برای این مشکل پیدا نشده؟؟ جالب اینجاست من رو دوتا گوشی با چندین شماره (داخلی و مجازی) اکانت ساختم اما همشون همین مشکلو داشتن! یا لیست کانتکت کلا خالیه یا فقط چهار پنج‌تاشون میان.

    • تنظیمات گوشی/حساب ها/تلگرام/همگام سازی/روشن کردن همگام سازی مخاطبین
      بعد از این کار عملیات مخفی که بالا گفته شده

        • برای من هم همین مشکل پیش اومده.اونم برای 2 تا سیم کارتم.همه راهای بالا رو هم رفتم ولی درست نشد

  95. سلام
    منم این مشکل رو دارم و تنها 6 تا از مخاطبام بالا میاد 24ساعت هم گذشته
    البته تو اکانت دیگم هم این مشکل بود و بعد از چند روز خود به خود همه مخاطبا اضاف شدن

  96. من همه‌ی اون کارهای بالارو ‌کردم
    گوشیمم آیفونه . حتی بک آپ گرفتم و iosرو دوباره ریختم . حتی تلگرامم پاک کردم و دوباره ریختم !!! وای بازم نمیاد بالا . میشه کمکم کنید؟؟

  97. سلام من تمام کارها رو طبق گفته های شما انجام دادم ولی بازم تمام مخطبینی که در گوشیم ذخیزه هستن و تلگرام دارن در تلگرام بالا نیومد

  98. من گوشيم ايفونه ولي اصلا همچين چيزاييو تلگرامم نداره نميدونم چطوري انجامشون بدم

  99. سلام.من اين كارايي ك گفتينونميتونم انجام بدم چون ندارمشون اصلاداخل تنظيمات تلگرامم!اكانتموديليت كردم دوباره اومدم امافقط ٣تامخاطب دارم

  100. منم همین کارارو کردم از ۵۰تا مخاطب ۱۰تاش میاد
    واقعا این مسئله مهمه برام اگه کسی این مشکلشو حل کرده همینجا بنویسه استفاده کنیم

  101. سلام من کارهایی که شما گفتید و انجام دادم ولیباز هم مخاطبام نمیاد .از ۱۰۰ تا مخاطب فقط چند نفر میاد …دوتا تلگرام با خط های مختلف دارم ولی یکیشو دلیت اکانت کردم دوباره ک وارد شدم این مشکل پیش اومده

    • منم هم پاک کردم تلگرامم را این مشکل تازه امده فک کنم از وقتی فیلتر کردن اینطور شده کسانی که دیلت اکانت کردن اینطور میشه تازه یه مشکل دیگه هم هست وقتی میخوام کسی را که تلگرام داره شمارش را میدم بیارم پیغام میده طرف تلگرام نداره .

  102. سلام من مشکل تلگرامم اینه که مخاطبینم رو نمیاره اکثرش رو‌تو تلگرام، روش های گفته شده تو اینترنت رو انجام دادم بازم نشد،وقتی دستی ذخیره میکنم شماره مخاطبینم رو تو تلگرام،میزنه اون شماره تو تلگرام نیستش، درحالی که با شماره دیگه ام که رفتم تلگرام ،همه مخاطبینم رو نشون میده،یه بار حذف کردم اکانتم رو باز یه اکانت باز کردم،درست نشد

  103. سلام تمام مراحل انجام دادم ولی متاسفانه تعداد زیادی از مخاطبین من فقط شماره آنها نشان داده میشه ..اسم ندارن و وقتی ویرایش میکنم و اسم میزارم مجدد اسم پاک میشه .. لطفا ☝️☝️☝️